המלצה לקבוצות תמיכה ושינוי בפייסבוק.

המלצה לקבוצות תמיכה ושינוי בפייסבוק.

שלום לכולם.
חייבת להודות שלפני מספר שנים כשעשיתי ניתוח טבעת והייתי נכנסת לכאן הפורום היה מאוד פעיל וכל שאלה ובעיה היתה מקבלת מענה.
לאחרונה אני בתהליך לניתוח חוזר.
כשנכנסתי לכאן לקבל עזרה עם שאלות ובעיות חשבתי שהפורום נשאר כמו שהכרתי אותו לפני שנים. אך לתערי הוא לא.
היתה התעלומות כמעט מוחלטת.
הרגשתי כאילו שאם אני נכנסת עם שם משתמש ואתם יודעים את ההיסטוריה שלי אז אתם בוחרים לא לעזור ולהתעלם.
הרגשתי תחושת זלזול ולכן לא נכנסתי יותר עד היום.
לאחרונה הכרתי קבוצה בפייסבוק של אנשים לאחר ניתוח שמאוווווד תומכים והקבוצה ממש פעילה.
יש בה מפגשים וכו.
לא יודעת אם מותר לפרסם את שם הקבוצה לכן לא אפרסם ורק אוסיף ואומר.
חפשו את הקבוצה בפייסבוק ותראו איזה קל לנצח עם התמיכה הנכונה.
בהצלחה לכולם( המנטור שם הוא שלומי הרט חפשו אותו והוא יוסיף אתכם לקבוצה).
 

קובי ד11

New member
מנהל
אנונימית 22

לא אהבתי את מה שכתבת "אתם בוחרים לא לעזור ולהתעלם" זה ממש העליב אותי ,נכון שלפני כמה שנים הפורום הזה היה פעיל ביותר ,אני בפורום הזה כמעט מיום היווסדו על ידי רוויקו לפני 16 שנה מי זה אתם אני משתדל לענות לכל שאלה ,וזהו אף אחד לא מגיב חוץ מאופירה ואולי עוד אחד ,סלחי לי גברתי האנונימית ,איפה את היית כל השנים ,למה לא עזרת לאחרים מהניסיון שלך ,רק לבקש עזרה ,מי שמבקש שיעזרו לו צריך שיעזור לאחרים
אנשים שואלים שאלות אני עונה וזהו , קיבלו תשובה ,קיבלו את מבוקשם ,ואף מילה ,האם התשובה עזרה ,יש בעברית גם מילה אחת שנקראת "תודה " וכנראה אנשים שכחו שיש את המילה הזאת .
מותר לפרסם את שם הקבוצה בפייסבוק ,אין פה שום תחרות ,היום הכל בפייסבוק היו כמה קבוצות שהתארגנו ,וגם אני שמשמש יחד עם אופירה כמנהל הפורום הייתי שם בקבוצה ,זה לא סותר אחד את השני כל אחד יחפש מענה במקום שמתאים לו .כל הכתיבה שלך היא לפרסם את הקבוצה של שלומי הרט אין לי בעיה עם זה .אני מנסה לשמר את הפורום שרועי הקים ,ומה שעשית זה סטירת לחי מצלצלת,למאמץ שאני עושה ,תודה לאל אחרי 16 שנה של הניתוח בטבעת אני לא צריך לקבל עזרה ,אלא לעזור לאחרים ,בהצלחה גם לך אבל תחשבי פעמיים לפניח שאת פוגעת באחרים.אני בטוח שאם בקבוצה בפייסבוק יהיו אנשים שרק מחפשים עזרה ,ולא מוכנים לעזור ,הכל ידעך ,מה שכתבתי לך זה היה מעומק הלב ושוב מי שמחפש עזרה צריך לעזור ,אני כמובן זוכר אותך ,וחבל שזה היה סגנון הכתיבה שלך ,שלומי הרט כוכב של 4 שנים ירד יפה במשקל ועושה הרבה ספורט ,יש לו הרבה חבר'ה שאיתו יחד ואני מקווה שיצליח,קשה לי להאמין שיהיה לו את הכח להמשיך , בכל הכל ,כי בשיגרה תמיד יש ירידה ,
 

אופירA

New member
מנהל
היא לא יודעת אם מותר לפרסם פה את שם הקבוצה בפייסבוק

אז היא מפרסמת את שמו של שלומי הרט, ללא רשות...
במילים אחרות - פרסמה את שם הקבוצה למרות שאינה יודעת אם מותר לפרסמה פה...
גם אני אפרסם פה שתי מילים, שהאנונימית לא שמעה אודותן מעולם, וכדאי לה לעשות גוגל וללמוד על טיבן: הגינות ויושרה.

אגב, לפני 3.5 שנים, כשהייתי 4.5 שנים אחרי הניתוח, גם אני נראיתי דוגמנית. כמו שלומי.
היום כבר לא.
עם זאת, אני מאוד מפרגנת לשלומי גם על הצלחתו, וגם על הכוחות שהוא נותן למתמודדים אחרים שמתאימים לדרכו. אך בשונה ממנו, לעולם לא אגיד את המשפט הדבילי שהוא אמר (בכתבה שפרסמה אותו): אם אני הצלחתי, כל אחד יכול.
למה? אתה מאגד בתוכך את כוחות הנפש, ההיסטוריה, האינטליגנציה ושאר הנתונים הפיזיים/סוציאליים/נפשיים/כלכליים של כל אדם בעולם??? חילוף החומרים בגופך ומצבך ההורמונלי הוא של כל האנשים בעולם? כולל נשים אחרי לידות, נשים בגיל המעבר, מי שסובל מתת פעילות בלוטת התריס וכל מי שנולד עם גנטיקה אחרת משל המשפחה שלך?
 

קובי ד11

New member
מנהל
אנונימת 212

ראתי את השאלה שלך מאוגוסט \כנראה פיספסתי את השאלה ,מי רצית שיענה לך חוץ ממני ומאופירה ,אף אחד ,הפורום של שרוול שהיה פעיל דעך ,אחרי זה במשורוולים שמו רופא והפורום נסגר ,זה נראה לי שזה מה שיקרה פה בפורום וחבל \אני מנסה לשמור ,אבל בגלל דברים כמו שלך הרוח יוצאת מהמפרשים
 

אופירA

New member
מנהל
אני שמחה שאת מודה על שלפני שנים רבות היתה פעילות רבה בפורום

לגבי טענותייך על חוסר העזרה בפעם האחרונה שנכנסת לכאן, אני מצטרפת לכל מילה של קובי בנדון. אם את ושכמותך הייתם מצטרפים לצוות שתומך בשואלים, וכשהייתם שואלים הייתם חוזרים עם תשובה למי שענה לכם (לא סתם תודה, אלא לתת משוב במה עזרה או לא עזרה התשובה) - היה פה פורום פעיל ומועיל הרבה יותר.
כיוון שלא כך, אין לך ולשכמותך להלין אלא על עצמכם בלבד!
לא על הפורום!!!


"נכון", זכרתי אותך ואת ההיסטוריה שלך (כי אין לי משהו אחר בחיים מלבד דמותך והיסטורייתך האינטרנטית, ואין לי צרות בחיים מלבד השאלות שלך), ובחרתי להתעלם ממך כדי להכאיב לך ולזלזל בך (כי אין לי הנאות אחרות בחיים).
כמי שמנותחת טבעת 8 שנים, אני "מאוד מתמצאת" בניתוחים חוזרים, ו"יש לי ידע רב" לענות על שאלותייך, ולכן לא עניתי לך ו"נהניתי מכל רגע שמנעתי ממך את עזרתי".
ולא רק זאת, גם אני מנהלת בביתי קבוצה חשאית של כל העונים והתומכים בפורום זה, אנו לא עושים שום דבר אחר בחיים מלבד לתאם את תגובתנו לשואלים, כלומר ממי להתעלם ובמי לזלזל. אנו כולנו איש אחד, כמבטך (הילדותי), ואכן גמרנו אומר בינינו לזלזל בך ולהתעלם ממך ולפגוע בך כי, כאמור, אין לנו הנאות אחרות בחיים. זו מטרת חיינו. אינני זוכרת מתי אכלנו, שתינו או נשמנו לאחרונה.

בקיצור, נהנית לשפוך קיאך לבור ממנו שתית בעבר מים? זה מלמד רק על עצמך.
וגם העובדה שלא נשארת בפורום כל השנים כדי לתמוך באחרים מניסיונך, כמוני וכמו קובי שראויים אך ורק להערכה גדולה, מלמדת עלייך יותר מאלף עדים.
אדם שמנהל את חייו לפי גישת ה"הב, הב, הב" (מצפה כל הזמן שייתנו לו, ולא רוצה לתת בעצמו לאחרים), למעשה אינו אדם אלא כלב... וזה שגם בועט כאשר אינו מקבל את מבוקשו, הוא גם חמור...
 

קובי ד11

New member
מנהל
אנונימית

קיבלת תשובה ממני ומאופירה ושוב אין תגובה מצידך ,כרגיל זרקת פצצה וברחת
זה מראה על כוונתך לפרסם את הפורום של שלומי הרט ,בצורה שפנית ,וזה מה שאת
אני מקווה שהחברים בפייסבוק של שלומי לא יהיו כמוך שמחפשת רק עזרה בלי לנסות לזור לאחרים


קובי
 

טליבל1

New member
רציתי לומר לכם תודה רבה

אופירה וקובי שלום, נתקלתי בשרשור הזה והיה לי חשוב להציג צד אחר וחשוב.
אני קוראת בפורום הזה, מדי פעם, כבר תקופה ממש ארוכה ואני רואה את
המסירות שלכם והרצון לעזור מניסיונכם האישי. אני חושבת שזה ממש לא מובן מאליו ומגיעה לכם המון המון תודה והערכה. אני יודעת שהקריאה בפורום עזרה
והעשירה אותי מאד ואני בטוחה שגם לרבים אחרים.
אל תתנו להערה אחת להרוס לכם, יש הרבה שמאד מעריכים ומודים לכם.

תודה רבה!!
 
למעלה