החל הליך גישור בנושא לשון הרע

החל הליך גישור בנושא לשון הרע

בין מנהל רשות התעופה האזרחית, גיורא רום, לבין הקברניט בדימוס, החוקר במשרד לתאונות אויריות במשרד התחבורה. עוד רשום כי הוסרה החסינות של רום כעובד מדינה וכי השופטת חנה יגון בפסקה בפס"ד כי דבריו של רום חרגו ממסגרת תפקידו. בין השניים כבר הוחלפו טיוטות להסכם. מה דעתכם? מדובר על עובד ציבור, שהוסרה חסינותו ונקבע כי חרג מתפקידו. היה פסק דין הוגש ערעור. בערעור - היפנו להליך גישור. מדוע לדעתכם זה קורה? מה היו לדעתכם המניעים להפנות להליך גישור בשלב של ערעור, אחרי שניתן פס"ד? מדוע אז הסכימו הצדדים לפנות לגישור? מעניין..
 

שילה1

New member
איני מכירה את המעורבים,וזכות הגשת תביעה

לבית המשפט,הינה לגיטימית בכל מדינה דמוקרטית.וזה בהקשר לתגובתו של יהל. לעצם העניין-יפה לי פניה לגישור בזמן הליך משפטי,כדי להגיע להסכמות וכו'.אלא שכאן-מדובר על ערעור,כלומר: לאחר שניתן פסק דין,ולכן הדבר נראה לי קצת מוזר.האם גישור במקום ערעור?תמוה מעט.... קשה לי להחליט אם השופטת מצדדת בגישור,או ש....זו דרך להפטר מהתיק. הצדדים הסכימו,לדעתי,לפנות לגישור,כדי שהתוצאות הערעור לא יתפרסמו,וכי המעורבים אמורים להמשיך ולעבוד יחד,בעתיד.
 

יהל887

New member
לעצם הענין,

גיורא רום, בתוקף תפקידו, התיחס באופן מפורש כנראה, לבעיות הבטיחות הבלתי נפתרות - שהקשות בהן הן בנתב"ג. כובעו של מי מהמכותבים בער על ראשו - ומכאן התביעה. גיורא רום, לא דיבר בחידון התנ"ך, או בכנס נשות ויצ"ו - אלא בפורום שעיסוקו גם נושק ונוגע לדבריו. זה שבאווירת היום, כל שופט יכול או אנוס לדון בכל תביעה שהיא - תהא מופרכת ככל שתהא - לכך התיחסתי בהרחבה בתגובתי המוקדמת
 
למעלה