נווה אחד נכבש. שתי שאלות חשובות. תודה.

James Bong

New member
נווה אחד נכבש. שתי שאלות חשובות. תודה.

יש שם בשבע על שבע שלי 3 נאות מדבר של 50% חיטה כל אחת, הבירה שלי שם טפו טפו טפו תשמיד הרבה אוייבים. כבשתי אתמול נווה אחד והלילה עשיתי טעות של טירון - ניקיתי את השני מחיות אבל אחוזת הגיבור בכפר פייייייייי מה זה רחוקה משלב 20. התלהבות של רגע ששכחתי בגללה את הסדר הנכון. שי, יש לי שם כבר 40 אימפריאנים ועוד איזה 120 באימון, זה רק כוחות של הבירה, בהגנה יש לי שם תגבורת מהכפר הגדול רק פרטוריאנים 800. השאלה שלי האם אני יכול לשלוח תגבורת משלי לנווה שיהוו גם הגנה וגם הצהרת כוונות שאף אחד לא יגע ? כי המתחם שלי שם מבוצר לגמרי הגנתית אבל בהתקפה בינתיים חלש מאוד. שאלה שניה וחשובה מאוד - איזה מטורף שאתמול היו לו רק 100 אוכלוסיה (לי יש בערך 1700) שלח תגבורת לנווה הכבוש שלי, מה שרואים במגן סגול. מה זה אומר ? למה הוא עשה את זה ? מה יכול להיות ששלח לשם התקפה ויצא לו בטעות תיגבורת ? משהו לא הגיוני פה אבל מאחר וזה היה ממרחק של 24 שעות אז בינתיים אני לא מודאג רק בכל זאת לא מבין מה זה הדבר הזה. אני רק יודע שיש לא מעט שחקנים גדולים שמחזיקים שני חשבונות בשומר חשבון אז אולי זה הסיפור, איזו הטעיה מאיזה סוג. אני לא גדול אבל גם אני ככה, חשבון אחד נטוש לגמרי שכל הכוחות והמשאבים שאני מוצץ משם אחרי השידרוג (כי תוקפים שם 40 50 פעם ביום) נשלחים לחשבון השמור השני שהוא של מילוימאניק שאכל צו 8 לפני יומיים וחטף קילקול קיבה ונמצא עכשיו בעזה. פאקינג יותר מיד עבודה כבר פתחתי לו כפר שני אבל זה מה יש רק שיחזור שלם.
 

תומר88

New member
תשובות

אתה לא יכול לתגבר עמק נטוש. תחכה קצת והחיות יתחדשו בנווה הזה. יכול להיות שתוקפים אותו אז הוא רצה להוציא את הכוחות שלו מהכפר. ברגע שהם יגיעו תוציא אותם, הם אוכלים לך מהיבול.
 

James Bong

New member
אוקיי תומר תודה. עוד כמה שאלות בנושא בבקשה.

נווה מדבר כזה שכבר נותן לי 50% - זה משאב בלתי מתכלה ? כלומר הוא תמיד יתן לי חמישים אחוז והמגבלה תהייה רק בייצור לשעה בבירה ? מה קורה אם יתקיפו לי אותו התקפה רגילה ו/או פשיטה ? ומה קורה אם שלחתי שלש תקיפות לניקוי נווה לקראת כיבוש אבל כבשתי כבר אחרי ההתקפה השניה והנווה כבר שלי ואז פתאום נוחתת התקפה שלישת עם 100 פרשים ו-300 אימפריאנים ? (זה בסדר אני משחרר כאלה כוחות זה רק העודף) כלומר, האם אני יכול להרוס משהו לעצמי ? מה קורה לנווה שנתקף על ידי בליסטראות אש או אחרות ? אז שוב: 1. האם ייצור הנווה הוא משאב קבוע תמידי? 2. מה קורה בעת תקיפה של אוייב על הנווה ? 3. מה קורה כשאני מתקיף בטעות נווה שכבר כבשתי ? 4. האם ניתן להרוס נווה שלא יוכל לייצר יותר, על ידי בליסטראות או משהו אחר ? כלומר כטקטיקה לחנוק ייצור יבול של מישהו. תודה מראש
 

תומר88

New member
תשובות

1. 50% באופן קבוע. 2. אם תוקפים לך את הנווה יכולים לקחת לך משאבים מהבירה, אבל באופן יחסי ולא את הכל. אני לא יודע איך זה בדיוק עובד. 3. אתה תשדוד לעצמך משאבים. אם יש שם כוחות הם יותקפו על ידי עצמך. 4. לא ניתן להרוס נווה. אם מישהו יתקוף לך את הנווה או אתה תתקוף על ידי גיבור 2-3 פעמים, הנאמנות שלו תרד בהדרגה והנווה ייכבש על ידי התוקף. *כתבת קודם שנווה אחד נכבש ואתה רחוק מאוד מרמה 20 באחוזת גיבור. אפשר לכבוש נווה שני ברמה 15 ושלישי ברמה 20.
 

James Bong

New member
וואלה נכון שכחתי.

תודה על ההשקעה. הנווה מחכה כרגע לתיגבורת משאבים לשידרוג לשלב 11, אני מקווה שתוך יום יומיים הוא שלי. הנווה הראשון פשוט סירב להיכנע לקח לי 3 ימים לכבוש, קצב התחדשות החיות שם היה מהמם, בחצי שעה בין תקיפות היה מגדל לי לפחות עשרים חיות שונות והייתי במלחמה אז כך שכוחות גדולים ממרחק 13 שעות לא היו לי פנויים. טוב. תודה בינתייים.
 

תומר88

New member
נראה לי שקצב התחדשות הכוחות בנווה כזה

של 50% הוא יותר גדול
 

James Bong

New member
הנה הנווה השני דיברתי עליו גם 50%

נראה לי הלילה אני לא הולך לישון עד שאכבוש אותו מתחילים מהברית שלי להתעניין יותר מדי באיזור ההוא ואני ממוקם בה בערך אמצע כך שלעזוב אותה ולהתחיל לפרק לה את הזנב זה לא מעשי - לצאת נגד ברית שלמה לבד. גם הייתי כל הזמן לבד שם באיזור במשך שבועות, זה היה מרוחק עשרות שדות ממוקד האוכלוסיה אבל השרת מתקדם ונהיה אחושקשוקה צפוף. באופי שלי אני דווקא מתאבד עם חרב בכל יד, צרחות זעם מטורפות, ריר נוזל מזווית הפה, עשן מהנחריים - כל החבילה, יעני תמות נפשי עם פלישתים אבל אני מתאפק ופשוט אכבוש לי אותם. תכלס - הנה הנווה שתקפתי בטעות בבוקר שסיפרתי עליו - 12 שעות בערך ועדיין לא הגיע למה שהקודם הגיע בחצי שעה. אולי זה בגלל שירדתי עליו עם מאות אימפריאנים ועשרות פרשים בכל תקיפה אז הרגתי את כל החיות עשר דורות קדימה חחחחח
 
למעלה