מאגר הרופאים. אותיות י-ת

talib3

New member
ממליצה בחום

מנהל חטיבת יולדות ומרפאת פוריות בסורוקה וכמו כן פרופ' בכיר במחלקת IVF מקבל דרך המרפאה. רופא נעים, מדבר בגובה העיניים,מסביר ומשתף בתהליך קבלת החלטות.
 

miky4

New member
יופי של רופא

אדם מקסים ורופא טוב, מומחה לפוריות הגבר ומנהל את היח' בסורוקה. בנוסף לשאר הדברים הוא גם מבצע פעולות ב-IVF (בתורנות). מסביר, משתף, בעל סבלנות רבה. לא מקבל באופן פרטי. הבעיה החמורה בסורוקה תורים מאוד ארוכים (בעיקר ל-IVF).
 

קייס

New member
מומלץ בחום

מקבל בקופת חולים כללית בעכו, קשוב מאוד למטופלות וטורח להפגש לפחות פעם אחת באמצע הטיפול ולתת הערכה לגבי התקדמות הטיפול. מאוד פתוח לחידושים וכל חידוש שקראתי עליו בפורום וביקשתי לנסות הסכים מייד.
 

debby12

New member
מנהל
לדעתי איננו מומחה לפוריות

הוא מנהל את בית החולים "ליס" ליולדות (כלומר אגף היולדות של איכילוב).
 
ממליצים ../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

עובד ב"ח בני-ציון, ב"ח אלישע ובמרפאות זבולון. הוא גם פתח מסלול לתרומת ביציות ביחד עם דר' קלדרון. ביצע את שאיבות, הפריות וההחזרה במסגרת הטיפול המנצח שלנו שהיה במסגרת תרומת ביציות ברומניה.
 

TWEETY =^.^=

New member
ג'מני ממליצה עליו בחום../images/Emo9.gif

רגיש אופטימי ואנושי ביותר. מעודד במקומות שאחרים מיאשים - אופטימי כבר אמרתי
 

ettie

New member
מאוכזבת

רופא הנשים שלי והוא שאמר שאצטרף טיפולי הפריית מבחנה עד אז הוא היה מקסים אנושי ונפלא בעיניי רציתי שרק הוא יטפל בי. ואז שהיה צריך למלות טפסים כדי לקבל אישור להפריית מבחנה , לא יודעת מה הקטע , מה קרה שם הוא שכח למלות וכך הטפסים ישבו בתיק שלי כאשר אני מחכה לאישור מהקופה. רק אח"כ הסתבר שהטפסים לא נשלחו, כאילו לא מספיק חיכיתי, כאילו לא מספיק כעסתי שוב היה עיכוב נוסף במילוי הטפסים ושוב בגללו. כמעט חודשיים עד שהטפסים מולאו ואני שהייתי כל כך בטוחה שהוא אכפתי אנושי וחם וכמה שזה חשוב לי אצל הרופא - כל כך התאכזבתי ממנו.
 

שומי2

New member
פרופסור שלמה ליפיץ מומחה לסריקת

מערכות, דיקור מי שפיר, דילול עוברים וכ"ו עובד בתל-השומר. נתן לי יחס אנושי איש מדהים. איבדתי תאומים בשבוע 24 סייע לנו מעל ומעבר איש גדול. עובד בתל-השומר וכן מקבל באופן פרטי במרכז לבריאות האישה ברמת-אביב ג' פשוט אלוף.
 

נרי כ

New member
לא, לא ולא.

כשקיבל אותנו בכללית היה חסר סבלנות, מתנשא ולא מקשיב, שלל את כל מה שאמרו האחרים ואת הרעיונות שלנו, לא ענה לנו על שאלות ושלח אותי לבדיקות מיותרות בתכלית. נזף בי והתייחס אליי בצורה מגעילה ומשפילה ממש. הכאיב בבדיקות. צריך עוד טיעון נגד?
 
על כהן

הוא מקבל בקטוביץ', ת"א (כללית); בשיכון דן, ת"א (מכבי); מדיקל סנטר (כללית); אסותא (כללית); פרטי (כפר סבא). נכון, הוא לא האדם החברותי והסימפטי ביותר עלי אדמות. נכון יש עליו דעות לא סימפטיות, אבל קודם כל יש לו קבלות: מסתובבת כאן בפורום מישהי שילדה בת בעזרתו, וחץ מזה, כמי שמטופלת אצלו כבר שנתיים, מתוכן נקלטתי פעמיים (בפעם הראשונה ההריון נכשל בגלל קרישיות יתר ופעם נוספת כי זה היה הריון כימי), אני מסתכלת גם על השורה התחתונה, ולא פחות על הדרך, ויש לי כמה דוגמאות מצוינות. מי שרוצה- תשלח לי מסר ואשמח לספר. אני אצל כהן לפחות עד שלב ה-IVF ואני מקווה שלא נגיע אליו, כי הוא לא רחוק.
 
שומר נפשו ירחק../images/Emo31.gif

ואף אסחף ואומר...אדם יהיר, אנטיפת ומתנשא על הבריות באשר הן. הגעתי אליו לקטוביץ לייעוץ ראשוני בעקבות וסתות בלתי סדירות ונסיונות טבעיים של מס' חודשים להכנס להריון. כשקיבל אותנו אפילו לא הרים את עיניו מהדף. שלח אותנו תיכף הביתה כשהוא מזלזל במופגן בחשדות שהעלינו לגבי סיכוינו להרות באופן טבעי...(הרי יש לכם ילד, אמר) כשניסיתי בכל זאת לשאול ולמחות על קביעתו... ממש הרים קולו עליי (בנוכחות אישי!) ויצאתי ממנו ממש דומעת ומושפלת! לקח לי "אחריו"... כשנה להתאושש (!)ולחזור לרופא פריון אחר כדי להתחיל בירורים ובמקביל טיפולים. דרך אגב, מעדויות של קולגות שלו(!) בקטוביץ ובבי"ח מאיר...גם אליהם היחס שלו אליהם מתנשא ווולגרי!...פשוט איש כזה (פוי
)!
 

a17

New member
ממליצה למקרים של הפלות ../images/Emo45.gif

ה מומחה להפלות חוזרות!!! ענייני, מקצועי ועם זאת סבלני ומוכן להסביר בפעם ה-1000 את אותו הדבר לחוששות כמוני...ועוד דבר חשוב יצירתי. מטפל בתל השומר במסגרת מרפאת הפלות חוזרות ובמח' נשים שם, מטופלות הכללית - במאמץ ואמונה בעיקר באסרטיביות מול הממסד אפשר לקבל טופס 17 גם אליו (עובדה- אני הצלחתי לקבל!). וד"א הוא פרופ' ולא ד"ר
 
למעלה