בדיקת אורולוג המלצות ! בעקבות בעיית זרע

בדיקת אורולוג המלצות ! בעקבות בעיית זרע

שלום בנות, צריכה המלצה לרופא אורולוג מומחה לאחר שהתגלתה אצל בעלי בעיית זרע קשה. הוא בלאומית אבל אין לי בעיה גם ללכת לפרטי העיקר שזה יהיה מישהו ממש ממש טוב. אז אשמח שתמליצו לי מנסיונכן.

תודה רבה
 

Maive1

New member
למיטב ידיעתי יש 4 מומחים ידועים לפיריון הגבר

ד"ר שפי, ד"ר מדג'ר, ד"ר רענן טל ופרופ' גיל רביב. אנחנו היינו אצל 4 אורולוגים שונים, אחד מהם הלכנו פרטי לפרופ' רביב (שאגב שלל וריקוצלה מכל וכל במקרה שלנו). פרופ' רביב מקבל בהסדר של קופ"ח כללית (3 ייעוצים בשנה), אבל קחי בחשבון שהוא "טיפוס". גאון, מנהל מחלקה, ידוע אבל... יחסי אנוש לא הצד החזק שלו to say the least.
שמעתי שד"ר רענן טל מאוד נחמד, אבל לא היינו אצלו. כדאי להגיע לייעוץ לאחר שיש לפחות שתי בדיקות זרע בהפרש של כמה שבועות, ואם יש לך גם א.ס אשכים עוד יותר טוב, ככה יהיו לו יותר נתונים. בהצלחה!!
 

PAND76

New member
אנחנו הלכנו בהתחלה לד"ר שפי

שהבהיל אותנו שבלי הניתוח החדשני שרק הוא מבצע (בעלות פסיכית, כמובן). הוא עוד הטעים, שהסיכוי ש IVF יעזור הוא אפסי ובלי ניתוח - רק אלוקים יכול לעזור לנו. לקחנו רק את עצתו להקפיא זרע ובמקביל פנינו לד"ר מדג'ר ששלל מכל וכל את הצורך בניתוח ואכן, כשהתחלנו IVF גילינו שתמיד מוצאים זרע לעבוד עמו ושהזרע תמיד הפרה הביציות שלי וגם בלי איקסי. גם הערכים השתפרו אחרי כמה חודשים.
אז אני בעד ד"ר מדג'ר ולחוו"ד נוספת - ד"ר טל. אמנם לא היינו אצלו אבל שמענו שהוא תותח.
 
למעלה