היי בנות :) מתי מתחילים להרגיש כאבי ביוץ לאחר זריקת אוביטרל?

Noa tal2

New member
היי בנות :) מתי מתחילים להרגיש כאבי ביוץ לאחר זריקת אוביטרל?

ביום ראשון הייתי אצל הרופא ונצפה זקיק בגודל 16 ורירית 7. הרופא הנחה אותי להזריק אוביטרל ביום רביעי. קיימנו יחסים בימים שני ושלישי, וביום רביעי הזרקתי. הגיוני שאני לא מרגישה כאבי ביוץ עד עכשיו? בפעם האחרונה שהזרקתי מיד התחלתי להרגיש כאבים בשחלה ורגישות בחזה. יש מצב שפיספסנו את הביוץ והזריקה הייתה לחינם?
תודה רבה!
 
לא מרגישים את הביוץ תמיד

אתם מיועדים להזרעה או תזמון יחסים? לא היה מעקב נוסף בין יום ראשון לרביעי? מה הראו בדיקות הדם?
עקרונית גם אם בייצת לפני יום רביעי כמובן שאתם מכוסים
והזריקה יכולה לשמש כתמיכה במקרה כזה.
תעני וננסה לעזור
 

Noa tal2

New member
תודה על התגובה

עד עכשיו תזמנו יחסים עם איקקלומין ואוביטרל. מאחר שזה לא עוזר, הרופא שלח אותי לצילום רחם שלאחריו מיועדת להזריק גונל ולעבור הזרעה. הבדיקה יצאה תקינה אבל זה גרם לנו לפספס טיפול החודש. הרופא ביקש שאבוא אליו בכל זאת כדי לבדוק האם אני מבייצת טבעי באמצעות בדיקת אולט׳. בבדיקה ביום ראשון נצפה זקיק 16 ורירית 7, כפי שרשמתי. הוא אמר שאני לקראת ביוץ, שאזריק אוביטרל ביום רביעי ושנתזמן בסופ״ש. לא ביצעתי החודש בדיקת דם, לכן אין לי אינדיקציה טובה יותר מהאולט׳. ולא היה מעקב בין ראשון לרביעי, מה שממש מבאס. אגב, את יודעת להגיד לי כמה ימים צריך להזריק גונל? מזריקים עד לאוביטרל? זה ישמע מוזר, אבל ממש כואבת לי ההזרקה (בעיקר הצביטה בבטן). הזריקה לא ״תפגע״ בביוץ המוקדם אם בכלל היה?

תודה!
 

haych

New member
עונה

לי יצא להזריק גונאל 6-7 ימים, מן הסתם תלוי במינון ובתגובה של הגוף שלך.
כשהזקיקים מתקרבים לביוץ לפי מעקב בדיקות הדם והאולטרסאונד, מפסיקים עם הגונאל ומזריקים פעם אחת אוביטרל. הביוץ יופיע תוך כ-36 שעות.
הזריקה לא תפגע בביוץ המוקדם במידה והיה, מאחר ואוביטרל בעצמו משמש לא רק כמתזמן ביוץ, אלא גם כתומך בהריון ונשים רבות מקבלות אותו לאחר הביוץ.

לא הבנתי מה כואב לך בצביטה בבטן, הצביטה עצמה? יכול להיות שאת צובטת חזק מדי? המטרה היא רק ליצור כפל בעור, זה לא אמור להיות חזק.
 

Noa tal2

New member
תודה רבה! עונה

בגדול אני מזריקה כמו שהרופא והאחות הסבירו לי. גם כשהם הזריקו כאב לי ממש. אין לי יותר מידי מה לצבוט אז כנראה שבגלל זה כואב לי. ככה האחות טענה..
אני פוליציסטית וכמעט שלא הגבתי עם איקקלומין. אני מקווה שעם הגונל זה יהיה שונה!
שאלה נוספת שלא בטוח תדעי לענות עליה אבל מנסה בכל זאת :)
אני כביכול אמורה לקבל מחזור ב25.1, כאשר ב11.2 אני טסה לשבוע. את חושבת שבחלון הזמן הזה הרופא יסכים להתחיל טיפול? או שזה יהיה לא יעיל כי לא אספיק לסיים את הטיפול עד לטיסה?

תודה
 

haych

New member
צרות של עשירות


שלא יהיה מה לתפוס בבטן

תנסי לקרר את המקום כמה דקות עם קרח, יש בנות שזה עוזר להן לאלחש את המקום.

על פניו את אמורה להספיק לסיים את הטיפול, אני מחשבת לפי מספר הימים שאני מזריקה. צריך לזכור שכל גוף מגיב שונה ושהורמונים זה ניסוי וטעיה ולוקח זמן ללמוד את תגובת הגוף. מה גם שאת תחת השפעה הורמונלית ויכול להיות שזה ישפיע על מועד קבלת הוסת.
אז אמור להיות בסדר, לדעתי ההחלטה היא רק שלך. האם את מוכנה להזריק במשך כשבוע ולקחת את הסיכון שתזריקי לחינם?
 
למעלה