אנשים לא לומדים לקח!!!

אנשים לא לומדים לקח!!!

למי שזוכרת וגם למי שלא, לפני שנה סיפרתי כאן שבשבת אחרי שביעי של פסח שיצא כמו השנה שביעי של פסח ומיד אחריו שבת החצי חזר פגוע מאד מביהכנ"ס אחרי שמישהו דביל ואידיוט אמר לרב שלנו שהוא צריך לשאת אישה שניה כי אני לא מביאה לו ילדים וצחק כאילו הוא מספר איזו בדיחה.
אז טילפנתי לחמי, וחמי שגם ככה לא סובל את הבן אדם הזה מסיבותיו שלו שטף אותו מלמעלה עד למטה אבל, מסתבר שהוא לא למד את הלקח.
חזרנו בליל החג מביהכנ"ס עם עוד זוג חברים שבמצב זהה לשלנו, גם הם נשואים הרבה זמן וגם להם אין ילדים והבן אדם הזה הלך על ידינו ובשלב כלשהו הוא אומר לחברים שלנו "אני כבר לפני שנה אמרתי לרב ואני אומר גם לכם ש(השם של החצי שלי) צריך לשאת אישה שניה כי אשתו לא מביאה לו ילדים וגם אתה צריך לעשות את זה כי אשתך לא מביאה לך ילדים".
כשהוא אמר את זה לחצי החצי שתק אבל, אני לא שותקת על שטויות כאלה ופשוט הרשיתי לעצמי להגיד לו ככה: "לא למדת את הלקח מהשנה שעברה??? יש לך אמירות ממש פוגעניות וממש לא יפות וחמי שטף אותך עליהן ועכשיו אתה חוזר על זה כאילו כלום. אתה בכלל יודע מה אנחנו והם עוברים שאתה מדבר??? מה זה עניינך בכלל??? תלך מכאן לפני שאני עכשיו מביאה לכאן את חמי שישטוף אותך שוב" אז הוא לא נבהל והמשיך "מה את רוצה? אני לא אומר את זה כדי לפגוע בכם, עם עובדות לא מתווכחים. את לא נכנסת ולא נכנסת אף פעם להריון אז הגיע הזמן שבעלך ילמד את הלקח ויישא אישה שניה שתיכנס להריון ותביא לו ילדים" אז שאלתי אותו "תגיד מה אתה בדיוק יודע? אתה לא יודע כלום על מה שעברנו ואני לא רוצה לפרט לך אבל, רק שתדע שאתה טועה לגבי העובדות שכביכול אתה מדבר עליהן אז פשוט כדאי שתשתוק" והוא ממשיך "כן? במה בדיוק אני טועה? אם נכנסת להריון איפה הילדים שלך? מה הם נפלו לך? מה הם התאדו?" אז עניתי לו "הם אצל הקב"ה כי כן הם נפלו, הפלתי אותם כבר 3 פעמים" והלכנו משם אחרי זה.
כבר נמאס, הוא פשוט לא לומד לקח!!
 

קאריני8

New member
את בכלל לא חייבת לו דין וחשבון,

לדעתי לא היית צריכה לתת לו הסברים בכלל ,
נראה לי שאני פשוט הייתי נותנת לא מכות וזהו.

מקווה ששום ילד לא יגדל להיות כזה.
 
אני בשוק !!!
איזה שטן אדם הזה

צריך לתת לו שיעור נגד הלבנת פנים ונגד לשון הרע ופגיעה באנשים ש"חלשים" יותר (לא אומרת חלילה שאתם חלשים יותר, אלא מדברת על כך שהוא מנצל את הצער שלכם והקושי שלכם ודורך עליכם עוד יותר).
&nbsp
"מה הם נפלו לך" איזה נוול מטומטם.. כמה רוע לב יכול להיות באדם.. שעוד מתיימר להיות ירא שמים. פשוט גועל נפש. אני הייתי מדברת עם אשתו של הרב או אפילו הרב עצמו. מספרת את הסיפור, אפילו מבלי לתת שם.. ולבקש שיתן דרשה מתאימה ולהזכיר לאנשים שהלבנת אדם אחר, בטח כשהוא "פגוע", זה אחד הדברים שהדת שלנו הכי סולדת מהם..
&nbsp
ולך יקירתי.. אל תספרי את הנוול הזה.. הוא לא שווה יחס ממך.. מאחלת לך רק אושר והצלחה וידים מלאות בקרוב !!
 

a morph

New member
אני בכלל לא הייתי נכנסת איתו לדיון

אם האיש מרשה לעצמו להעלות את הנושא בפעם השניה, אחרי שכבר אמרו לו שזה לא מתאים, ועוד מעיז לשאול שאלות פרטניות וחודרניות, סימן שהוא בכלל לא מבין מה הבעיה.
משמע, האיש כנראה לוקה בסוג של מוגבלות שכלית ו\או רגשית. לא רק שאת לא חייבת לו הסברים, בעצם מתן ההסברים את "מאשרת" לו ששאלותיו כביכול לגיטימיות.
מה שהייתי עושה במקומך זה פשוט אומרת לו בפרצוף את מה שכתבתי לפני רגע. רגוע, בנחת ובלי להוסיף מילה אחת נוספת.
 
זה מרגיז ופוגע

האמירה שלו מאוד פוגענית ולמרות שבא לי לכתוב לך - אל תתיחסי והוא לא שווה את העצבים..האמת, שהייתי נפגעת עד עמקי נשמתי. אלו אמירות מעליבות ומגעילות והוא צריך להתבייש שהוא אמר לכם את זה. בעיקר מאנשים מאמינים, הייתי מצפה ליותר. אם אין לו משהו חכם לומר, ראוי היה שישתוק. אני מרחמת עליו, על אשתו ועל דיעותיו החשוכות
המזל שלך הוא שהחצי שלך לא חושב ככה ואפילו חמך לא חושב ככה, ובסופו של דבר-זה מה שחשוב ולא מה שאומר מישהו חסר רגישות ומודעות.
שולחת לך חיבוק חם ומקווה שהעצבים ירגעו
 

בלונד23

New member
באמת שתי סטירות מגיעות לו


מאמינה שרק ככה היה לומד. כי זה היה מלבין את פניו כשם שהוא נוהג באחרים.
כמובן שזה לא קשור אלייך... מדובר באדם צר מוחין, טיפש הכי עממי ופשוט שיש. חסר חינוך. אין לו תקנה, ואת ודאי לא תלמדי אותו, גם לא חמיך... זה גם לא מתפקידך לתקן אנשים חולים בראש.
עם כל הכאב חייבים להתרחק מכזה. אפשר לתקוע לו משפט כמו "זה לא עניינך חתיכת חלאה" וללכת. ושהשם ישלם לו כגמולו. שייתקע במקום בהלם... אבל זה לא שהוא אי פעם יבין או ייעשה בנאדם.
 
מעניין אם גם לחתן שלו הוא היה נותן אותה עצה.. אבל לא מאחלת

חלילה לבנות שלו חוסר פריון.. בהנחה שהן לא מגעילות כמוהו- זה לא מגיע לאף אחת..
 
וואו אני זוכרת את זה, לא יאמן שעברה שנה מאז

ושהדפוק הזה לא הבין אז שלפעמים פשוט עדיף לשתוק.
ממש הגזים. עם אנשים כאלה אין טעם לפתח אפילו שיחה כי הם פשוט לא מבינים. את לא חייבת לו שום דבר ובטח שלא לספק לו מידע. סתם אדם דפוק ומשועמם.
&nbsp
פעם הבאה פשוט להתעלם ממנו, לעבור כביש וזהו.
&nbsp
שולחת חיבוק ענקי- לא מספיק אנחנו עוברות את כל הטיפולים האלה, צריך גם להתמודד עם טיפשות כזו של אנשים. לא יאמן!
&nbsp
 

Shirleybh

New member
מצטערת אבל הוא בן ז***!!

ואיי ואיי עם הוא היה נופל אצלי בפה הוא לבית כנסת הזאת שאתם רואים אותו הוא לא היה מתקרב!! ואיי עצבים עלו לי!! יקרתי שימי פססס אנשים אטומים יש בשפע
 

צקצק2

New member
תזכרי את המילים שלי שירלי! בזכות העלבונות שלו את תכנסי

להריון. ראשית אני מצטערת לשמוע מה שעברת. נשמע לי שהבן אדם הזה פשוט לא נורמאלי . איני יודעת מהיכן יש לו את העזות לעשות זאת וצדקת באיך שענית לו. ועוד היית עדינה מדיי. את בכלל לא חייבת לו דין וחשבון. גועל נפש של בן אדם!!! יש לו מזל שהוא נפל על בחורה עדינה כמוך. עז פנים!!!
אני רק יכולה לספר לך שבתור דתיה עברתי אותו הדבר כמוך בערך. בעבר מישהי גם פגעה בי ברמות בעניין של פרי בטן. אמנם לא אותו דבר אבל פגיעה מול אנשים. הגבתי כמוך חרישית...ובבית ימים שלמים בכיתי. התפללתי להשם שעל הבושה שעברתי אני מבקשת מתחננת לפרי בטן. עבר זמן מועט מהמקרה והתעברתי בבני. תזכרי זאת בשעת כעס ותבקשי. זאת סגולה ידועה. ושוב...מצטערת בשבילך על מה שהייתם צריכים לעבור
 

פאשון

New member
ואו אני לא מאמינה שיש דברים כאלה

חתיכת חוצפן. וזה בUNDERSTATEMENT!
אני פשוט....אין לי מילים. אין לי
הוא שובניסט. ואיש רע לב. הוא הלבין את פנייך פשוט ברשע.
אני לא יודעת אם הייתי מגיבה אליו. פשוט הולכת משם. לא מתנצלת על מי שאני. או על מה שאתם. אין לו זכות והוא לקח חדר באלימות ממש לאינטימיות בין בעל ואישתו.
צר לי שאת נאלצת לעבור את זה. צר לי שאת פוגשת אנשים רעים בדרך. וצר לי בכלל שאת במצב הזה. אין לי מילים לנחם כי זה באמת נורא.
אני שולחת חיבוק ענק.
 

acka

New member
אדם רשע

זה מה שהוא, אדם רשע וטיפש ובור.
לא עניינו מה עברת ומה לא עברת ובטח ובטח למה אתם עדיין ביחד.
ממתינה יקרה, חיבוק גדול.
את אדם כל כך טוב וזה כל כך לא מגיע לך.
הלוואי והלוואי כבר יגיע הנצחון שלך.
 

מורן 8383

New member
כל כך מכעיס התנהגות הנבזית הזאת

במהלך השנים של הטיפולים גילתי שאנשים בורים ורעים
ושכל אחד יש לו מה להגיד.
הבן האדם הזה פשוט רשע אסור לקלל אבל הוא צריך לפחד אם יש לו ילדים.
גועל
זוועה
 
למעלה