הישרדות אי האלילים פרק 11

סטילהוק

New member
שימו לב לעובדה הבאה לגבי ראיונות היציאה של העונה


מאז הראיון יציאה הרשמי של ג'מאל לא נערכו ראיונות יציאה רשמיות עם אף אחד מהמודחים שסירבו/נאסר עליהם ע"י ההפקה להתראיין כמו כל שאר המודחים לפניהם העונה, ורק השבוע ייערך ראיון יציאה רשמי ראשון מאז הדחתו של ג'מאל עם המודחת הטרייה קארישמה.

ואם אתם תוהים מי המתמודדים שסירבו/נאסר עליהם ע"י ההפקה להתראיין לאחר הפרקים שבהם הודחו, מדובר באהרון, מיסי ואליזבת. הפתעה? לא ממש לנוכח התקרית הכי דוחה וגועלית בתולדות הישרדות ששלושתם לקחו בה חלק, חלקם יותר (מיסי ואליזבת) וחלקם פחות (אהרון).

השאלה האם גם המתמודדים הנותרים במשחק שלקחו חלק בתקרית הכי דוחה וגועלית בתולדות הישרדות יסרבו/ייאסר עליהם ע"י ההפקה להתראיין לאחר הפרק של הדחתם... לדעתי לגבי לורן ודן בהחלט כן, ג'נט לעומתם במידה ותודח לפני הגמר אין שום סיבה שלא תתראיין, וכנ"ל לגבי כל השאר שלא לקחו חלק בתקרית.
 

Uri04

New member
נו, סו וואט?

מה אתה מנסה לרמוז, שההפקה מענישה אותם?

לפי מה שאני יודע, השלושה + דן חוטפים מלא אש ושנאה ברשתות החברתיות. אליזבת קיבלה ממש איומים על החיים שלה (לרמה כזו שגרמה לה למחוק כל איזכור להישרדות מהפרופילים החברתיים שלה ברשת), אז ההחלטה של CBS שהם לא יתראיינו נובעת בין היתר מהרצון להגן עליהם מהמשך העליהום החברתי.
 

סטילהוק

New member
אני לא רומז לשום דבר


ומה שציינת בהחלט נשמע לי היגיוני. גם אני חשבתי על זה, ומודע היטב לאש והשנאה שארבעת מקבלים ברשת ובכלל מאז ששודרה התקרית.
 

סטילהוק

New member
מעניין שעד אף אחד לא שם לב...


מעניין שעד אף אחד לא שם לב שמה שאנחנו רואים בפרקים האחרונים עד עכשיו זה פשוט פאגונינג של שבט לאירו המקורי. שימו לב איך הודחו בזה אחר זה: אהרון, מיסי, אליזבת, ועכשיו קארישמה. למעשה היחידים שנותרו משבט לאירו המקורי זה רק איליין ודין, כל השאר זה ווקאיי המקורי.
 

NP23

New member
זה ברור


מראש לאיירו הגיעו לאיחוד במיעוט וטומי ולורן אפשרו להם כמה הדחות חסד.
לכן איליין וגם קארישמה עשו טעות נוראית להדיח את מיסי ולא את טומי,
זו הנקודה שבה יכלו להפוך את המשחק.
&nbsp
 
למעלה