The Amazing Race Australia 4 (2019)

סטילהוק

New member
The Amazing Race Australia 4 (2019)

5 שנים חלפו מאז העונה השלישית של המירוץ למיליון האוסטרלי ששודרה בשנת 2014, והיתה בכלל תחרות בין אוסטרליה לניו זילנד, כשצוותים משתי הארצות התחרו בו, ורק עכשיו עולה באוסטרליה העונה הרביעית והמעניינת שצולמה כבר באוגוסט השנה, ושפרק הבכורה שלה שודר באוסטרליה ב 28 לאוקטובר.

בכל אופן, הנה הפתיח של העונה החדשה והצמדים המשתתפים בעונה הרביעית של המירוץ האוסטרלי, לכל מי שמעוניין לצפות בו.

The Amazing Race Australia Season 4 Intro [HD]
https://www.youtube.com/watch?v=3DvyzwpX0fo


 

סטילהוק

New member
פרק הבכורה


איזה מסכנים הצמד הצהוב, כאלה נחמדים שניהם, אך כאלה קלולסים. עשו היסטוריה בתור הצמד שהודחו אחרי שלא הצליחו לבצע אפילו משימה אחת בלג הראשון של המירוץ. לא זכור לי שזה קרה בכל תולדות המירוץ למיליון על כל גרסאותיו, כולל הישראלי.

ואם יש משהו שאסור לעשות במירוץ זה להסתמך על צמד אחר, כי תמיד ייתכן שהם טועים, וזה יכול לעלות לכם בהדחה, כמו שקרה לצמד הצהוב שהסתמך על התמונה שבידי צמד הנזירות, שאפילו לא חיכו שהן ייצאו כדי לעקוב אחריהן, אלא פשוט יצאו עם התמונה הלא נכונה של היעד הבא הלא נכון לפניהם, וזה עלה להם בשעה נסיעה ליעד הלא נכון, בעוד שהנזירות בדקו שוב את הרמז והפעם עלו על היעד הנכון וירדו במדרגות מהמגדל ליעד הנכון.

אז באמת חבל לי על הצמד הצהוב של האח והאחות, כי הם באמת היו מאוד נחמדים, ומשעשעים בקלולסיות שלהם, אבל הן ספק שמדובר בעונה מעולה, שכל הצמדים בה כמעט, להוציא הזוג התחמן שגנב לנזירות כופתאות ממולאות שהכינו כשירדו לבקש עוד קמח להכנת הכופתאות, ולא השכילו להשאיר אחת מהן שתשמור על הכופתאות שכבר הכינו, למרות שהוזהרו מפני זוג התחמנים ע"י צמד אחר שהם ניסו להטעות אותם לכיוון אחר לפני, מה שעלה להן כמעט במקום האחרון ובהדחתן מהמירוץ, אם לא הצמד הצהוב שהיה כבר הרבה מאחוריהן, וה מה שהציל אותן והשאיר אותן במירוץ.

בינתיים עלה כבר הפרק השני שעדיין לא צפיתי בו.

כל הפרקים אגב, נמצאים ביוטיוב ובאיכות די סבירה, ואפילו טובה לצפייה.
 

סטילהוק

New member
The Amazing Race Canada 7 (2019)

גם כל פרקי העונה השביעית של המירוץ למיליון הקנדי שצולמה כבר באפריל השנה ושידוריה החלו ב 2 ליולי והסתיימו ב 10 לספטמבר, עם צמד חוזר שנבחר ע"י הצופים מכל 6 העונות של המירוץ למיליון הקנדי לחזור ולהשתתף במירוץ, עלו ליוטיוב וניתנים לצפייה באיכות לא רעה. מדובר בעונה ססגונית, מעניינת ודינמית, עם הפתעה מביכה כבר בפרק הראשון של העונה.

בכל אופן, הנה הפתיח של העונה החדשה והצמדים המשתתפים בעונה השביעית של המירוץ הקנדי, לכל מי שמעוניין לצפות בו.

The Amazing Race Canada Season 7 Intro
https://www.youtube.com/watch?v=LyYDHSQGWHw


 
למעלה