הישרדות אוסטרליה עונה 4 - פרק 10

Seosi

New member
הישרדות אוסטרליה עונה 4 - פרק 10


לא צפיתי בעונה הזאת יותר מדי זמן...קנט מרגיש עכשיו בודד לאחר ההדחה של ג'קי, וזה נראה שזה משפיע על ההתנהגות שלו בשבט. בסמטאו, לבין אין בעיה להדיח את הנרי אם זה יבטיח את מקומו במשחק (בדר"כ שמישהו אומר את זה אז הוא מודח לא?). במשימת הפרס, חצי מתמודדים מכל שבט ירץ מריצה מלאה בחלקי פאזל. שיגיעו לסוף, שניים יצטרכו להרכיב את הפאזל בעוד שעוד שני מתמודדים יצטרכו להרים עם חבל את המוט שעליו הם מרכיבים את הפאזל. סמטאו פתחו בפער גדול, אבל אסגא הצליחו לצמצם אותו בפאזל וזכו בפרס: גלידה. עכשיו אני מצטער שאין לי גלידה. אני לא מבין איך הנרי מופתע שג'קי מודחת?! הוא לגמרי סידר לה כרטיס ישיר להדחה.

בבקתת הגלידה (או איך שלא קוראים לזה) בזמן שכולם אוכלים (וג'ריקו בלי עין הרע אוכל
), אנליס מוצאת רמז, שמוביל אותה למציאת מפה אשר מסמנת לה שבמשימת החסינות הולך להיות מוסתר פסלון חסינות. היא משתפת את שרה בידיעה הזאת מתוך רצון לעבוד עם שרה בהמשך, ושרה נראית בעניין. היא די חוששת מהברית של ג'ריקו, לוק ומישל. בסמטאו הנרי מבין שהוא נמצא בסכנת הדחה, אז הוא מנסה למצוא חן בעיני שאר חברי השבט. וזה מצליח לו מבחינה מסוימת, כי כולם חושבים שהוא מבדר, אבל זה רק גרם להם להבין שהוא מסוכן למשחק וצריך להדיח אותו. במשימת החסינות, שישה מתמודדים מכל שבט יצטרכו להשחיל שישה דסקיות דרך חבל הקשור לקורת עץ מעל ראשם. לאחר שישחילו את כל ששת הדסקיות, הם יגלגלו אותן לעבר חבית. משם, הם ישחילו אחד אחרי השני את הדסקיות דרך צינור שיפיל מפתח. איתו הם יפתחו קופסא שם ימצא חלקי פאזל, אותו ירכיבו שני חברי השבט האחרונים כדי לנצח במשימת החסינות. חחחחחח, זה אפילו לא היה קרוב, סמטאו ניצחו ממש בקלות את המשימה הזאת. לאחר המשימה, אנליס הצליחה לקחת בחשאיות את פסלון החסינות (שלאחר מכן היא תחלוק עם שרה) בעוד שהנרי נתן לג'ריקו רמז לפסלון חסינות (שזה די מצחיק, כי היה לו גם חלק בהדחה של ג'קי).

באסגא, האסטרטגיה של קנט היא פשוט לשבת בצד. טרה מגיעה אליו והוא אומר לה שמישל צריכה ללכת בשביל לשמור על כוח פיזי. טרה מנסה לשכנע כמה מחבריה להדיח את מישל, אבל במועצת השבט, קנט הודח. אולי היית צריך לעשות יותר כדי למנוע מההדחה שלך, סתם אומר.
 
למעלה