הישרדות פסגת ההכחדה - הגמר הגדול

noamlah

New member
סיקור פוסט צפיה


מצטער חבר'ה, באמת ציפיתי לראות את הפרק
באמת, בעקבות מה שכתבתם הייתה לי איזה תקווה שכריס יגיע, יטרוף את הקלפים ויחפה על כך שלא יודעים מיהו, לא קרה, השתעממתי מאוד והתעצבנתי לעתים
והיו מקומות שנרדמתי באמצע

קודם כל, אני מופתע איך אף אחד לא העיר על המשפט הראשון של ג'ף לקית' ווונדי - "הם פרשו וזה לחלוטין בסדר!", הם פרשו וזה לחלוטין בסדר? מה קרה למי שפורש "לא מכבד את המשחק", מה קרה לזריקת הלפיד לים? מה קרה לביוש פומבי?
עכשיו פתאום לפרוש זה בסדר? כשזה מסתדר להפקה שלא יהיו כל השחקנים מושבעים אז לפרוש זה בסדר?


באופן כללי כל העונה הזאת סודרה כך שתהיה הערכה מאוד גדולה למי ש"שרד" את אי ההכחדה באיך שהוא הוצג למתמודדים
"הם שם, בלי אוכל, בלי מים כל המשחק...בלה בלה בלה"
וגם האלילי חסינות בתיק/בנדנה לכל מי שחזר משם כדי לוודא שלא יעוף ראשון וגם יעורר "רגע קסם" למושבעים שיושבים מולו, כי הרי אין דבר יותר מגניב בהישרדות מאשר מישהו שקם ואומר "זבבנג ג'ף, הנה אליל, לא הולך לשום מקום חה חה חה", לבחור כזה מגיע הרבה יותר מבחור שאשכרה דיבר עם אנשים וארגן רוב לטובתו והיה בשקט כל המשחק


אז כריס קיבל אליל במתנה והשתמש בו טוב, הוא לא בזבז אותו כמו כריס מעונה 36 אלא עשה את המעשה ההגיוני והשתמש בו, מסכים שהייתה לו הברקה לסדר כך שהוא לא יצטרך להשתמש בו מיד אבל בכל זאת: הוא קיבל אליל במתנה, השתמש בו ואפילו מסתבר שמאוד היה צריך אותו וכנראה לא היה מצליח להסתדר בלעדיו, שבחים לא מגיע לו!

ובאופן כללי, לגבי העריכה, אם מישהו מאי ההכחדה זכה בסופו של דבר אז לפחות תדאגו שיהיה לנו איכשהוא אכפת מהאי הזה!
יכול להיות שאם הייתי רואה במהלך העונה את כריס באי ההכחדה, יוצר קשר עם מתמודדים אחרים, הופך אותם לחברים הכי טובים שלו ומדבר על המשחק יכול להיות שהיה לי איכשהוא אכפת מהניצחון שלו ולא, שתי שניות שמראות אותו דג כריש ואת אריק מפרגן לו לא נחשבות זמן מסך ראוי למנצח!
חלק מאיך שעונה נמדדת זה הסיפור של המנצח, הדרך שהוא עשה ובסופו של דבר המסקנה אם "הגיע לו" או "לא הגיע לו" ואני מסכים מאוד עם יונתן שכריס פה בלתי שפיט וזה מאוד מעצבן!

חלק מהסיבה שלא ראינו קטעים משמעותיים מאי ההכחדה היא שלא היה בו שום אלמנט של משחק!
אם נגיד היו עושים כמו שהיה בהישרדות ישראל, שיש אי של מודחים ושם הם משחקים גם הם את המשחק ולפני שמגיע אליהם המודח הטרי הם עושים אתגר חסינות ומועצה קטנה משלהם על מנת לפנות לו מקום
כך גם לא היה להם מספר מפלצתי של מושבעים וגם אנחנו היינו יכולים קצת לראות את הדינמיקות שם וקצת להעריך את מי ששרד משם כי הוא היה צריך גם לשרוד מועצות פנימיות
בלי אלמנט משחק הצפייה באי הזה חסרת ערך
 

אורישקי

New member


אני כן נותן קרדיט גדול לכריס על זה שאמר בדיוק את המילים הנכונות כדי לערער את לורן ולגרום לה לעשות מהלך מיותר לגמרי - להשתמש באליל עליו מתוך מחשבה שהיא תראה ככה יותר טוב בעיני הג'ורי, ולבזבז את האליל - וגם בעצם לזרוק את ויקטוריה (בזה שאמר להם שויקטוריה ודווינס הם השניים הכי מוערכים על ידי הג'ורי).

האליל שהוא קיבל היה ללא ספק מעצבן אבל כן אם ניקח בחשבון את זה שהוחבא עוד אליל שדווינס מצא הסיכוי ובגכלל שדווינס זכה בחסינות הוא כנראה היה משתמש באליל על כריס ואז כריס היה ניצל גם ככה.

ועדיין, זה היה ממש ניצחון של אלילים וטוויסטים מפגרים, ועם כל הכבוד לזה שהוא עשה מה שיכל מאז שחזר - זה פשוט לא מצדיק את הניצחון הזה.
 

noamlah

New member
אם אתגר האש


אין לדווינס שום סיבה לשמור על כריס בשלב הזה
היה לו אינטרס להשתמש בו בפיינל 6 וזה הכל
בפיינל 5 אחריי שריק כבר זכה בחסינות או עוד לפני, כשנצא אליל חדש הוא היה אמור לעשות לו 'תאי' לזרוק את החצי אליל ולתת לכריס ללכת
זה אם הוא היה חכם אבל הוא טיפש שהמומחיות שלו זה "זבבנג" במועצות שבט
 

mimes17

Well-known member
שאלה על פרק הגמר ..

משהו מוזר.. האם לא היה מועצת שבט אחרונה עם שאלות של המושבעים????!? הכרזה על הזוכה?? כי בסרטון שאני צפיתי בו היה פרק של שעתיים שמשום מה הסתיים בזה ששלושת הפיינליסטים צעדו על החוף לעבר מועצת השבט ואז הפרק נגמר והפרק הבא היה כבר הריוניין ולצערי ראיתי מי ניצח וזה הרס לי הכל!!
 

mimes17

Well-known member
....

הקטעים הנ"ל של המושבעים וההכרזה היו בפרק 13 הכפול או בפרק 14 בריוניין???
 

סטילהוק

New member
האמת שגם אני נפלתי לצערי על הפרק של שעתיים הקטוע שציינת

ואחרי שראיתי בריוניון מי זכה, חיפשתי קובץ גרסה של הפרק ללא פרסומות וראיתי את מועצת השבט האחרונה. אבל לקח בערך שעתיים ואולי אף יותר עד שעלה פרק גמר מלא ללא פרסומות, וזה היה די מרגיז ששעות כבר ידעתי מי הזוכה עד שיצא לי לראות איך ובכמה קולות הוא זכה.
 

Uri04

New member
חברים, תעברו לפופקורן טיים

הם בדרך כלל לא מעלים לשם קבצים פגומים. למה להוריד פרקים מאלוהים יודע מאיפה אתם מורידים, כשיש פרקים זמינים באיכות טובה בסטרימינג?
 

סטילהוק

New member
איכות 1080P זה לא מספיק איכותי לסטרימינג?

ומה זה פופקורן טיים כשיש מיליון ואחד אפליקציות אחרות שוות בהרבה ומגוונות בהרבה? הסיבה שהפרק גמר שצפינו בו היה מקוטע היה בגלל שזה היה זמן קצר לאחר סיום שידור הפרק המקורי בארה"ב, וזה היה גדוש פרסומות, למרות שארך שעתיים, מה שבסופו של דבר קטע את הפרק לפני הגעתם של שלישיית הגמר למועצת השבט האחרונה. אך בפרק המלא והמתוקן כבר ללא פרסומות שעלה כשעתיים או אפילו יותר אח"כ זה כבר לא היה מקוטע והיה אפשר לראות גם את כל מה שקרה עד הריוניון.
 


קקה. לא סבלתי את דיוונס אבל אם הוא היה מנצח לפחות הייתה כאן הגינות כלשהי.
כריס מהמם ומושלם. חתיך הורס, שחקן מצויין, עשה הכל נכון, קסם אישי בארגזים. אם היינו רואים אותו יותר בטוח הייתי מתאהב. הניצחון שלו פשוט בזיוני ונובע אך ורק מהניסיון הכושל של ההפקה לדחוף לנו את הרטורניז לגרון כמו אונס אוראלי. אני שמח בשביל כריס המעריץ המושבע, באמת, ממה שיצא לראות התרשמתי ממנו מאוד, אבל אין לי שום כבוד לכריס השחקן שהודח שלישי וחזר שלושה ימים לסוף וגנב את המקום לטובים וראויים ממנו. עוד יותר אין לי כבוד למושבעים שהצביעו לו. וורדוג, אוברי, ויקטוריה- למה? דווקא ממכם הייתי מצפה לכבוד מינימלי למשחק.
גאווין פשוט נשדד. אין לי הרבה מה להוסיף. חבל לי.
לורן וויקטוריה הן שתי שחקניות נהדרות, חכמות מאוד, חברתיות מאוד, שיחקו משחקים שונים מאוד ועם זאת מוצלחים מאוד בהתחשב בנסיבות. דחוף אולסטארז.
&nbsp
לא היו לי עצבים להמשיך לריוניון אבל פסטיבל רוב וסנדרה לא מלהיב אותי יותר מדי גם כן. סהכ עונה מעולה שחורבה בפרק האחרון ע"י האדג' של האקסטינקשן והוודג' של הפרודקשן.
 

סטילהוק

New member
לדעתי הריוניון של העונה הזאת היה הכי קצר בתולדות הישרדות

בקושי רבע שעה, כולל הפרומו לעונה הבאה. וגם זה בלחץ, ומבלי להראות כמעט אף קטע משמעותי של מה שקרה העונה על האי. הדבר היחיד שאהבתי בריוניון זה את הראיון עם קלי שאסור לוותר על החלום, ושהיא רוצה להוות השראה לבחורות צעירות שלא יוותרו לעולם על חלומן ושאם הן ינסו ולא ירימו ידיים וירצו מספיק הן יוכלו להגשים כל חלום וכל מטרה שהן יציבו לעצמן בחיים, למרות שגם הוא היה די קצר. לעומת זאת ממש לא אהבתי את הגישה של ג'ף המנחה לגבי הקוויטרים של אי ההכחדה, שזה בסדר גמור לוותר, שזה היה ההיפך הגמור מהמסר של קלי שאסור ולוותר ולהרים ידיים.
 

Uri04

New member


טוב... אז... לפני שצפיתי בפרק האחרון לא יכולתי להמתין וקראתי על הניצחון של כריס. זה שימח אותי מאוד, מכיוון שחיבבתי את כריס מתחילת העונה (חתיך, חמוד, ז.ין גדול וכו'. אוי סתמו, אוחצ'ות. אתן יודעות שגם אתכן זה עניין
) ולמרות שלא האמנתי לרגע שדווקא הוא זה שיחזור למשחק, ובטח לא שינצח את דבנס המזוויע - הניצחון שלו היה כל כך אקראי ומשוגע שלא יכולתי שלא לשמוח שהעונה האיומה הזאת הסתיימה עם ניצחון מתוק ובלתי צפוי בעליל.

אבל אז צפיתי בפרק...

והבולשיט הקבוע המשיך - אינספור איידולים, הפעם אפילו החביאו איידול בתוך התיק של כריס(!) אי פעם קרה דבר כזה בהישרדות? ריק מצא עוד איידול (ממתי ממשיכים להחביא איידולים בפיינל 5?) וקיבל מההפקה חומרים על מנת ליצור איידולים מזוייפים ולהשפיל את לורן וג'ולי אחרי שהוא בעצמו מחה על האכזריות כביכול של ג'ולי ורון להעניק לו איידול מזוייף... בקטע הזה כמעט נשברתי ורציתי לכבות את הפרק. אחר כך, בטרייבל - כולם שולפים איידולים, חלקם מזוייפים, חלקם אמיתיים. איידול לכל דורש. ממש אמריקן איידול. והג'ורי מריע על השטויות האלה כאילו הוא צופה בפרק האחרון של משחקי הכס. בעצם, אולי כדאי לא לדבר על זה כי סף העצבים שלי רגיש אחרי פרק ה'דרקאריס' המחריד וזה לפורום אחר בכלל.
אחר כך בפיינל 4 כריס מוותר על שרשרת החסינות ומחליט להתמודד מול דבנס בהחלטה שנראה כאילו נכתבה על ידי מיטב התסריטאים של CBS. וכמובן שכריס מנצח.
ואז הטרייבל האחרון. גאווין מציין את העובדה שהוא היחיד ששיחק את המשחק בצורה מושלמת, משום שאף אחד לא כתב את השם שלו אי פעם וזו הוכחה לכך שהוא הזוכה האמיתי כי הפורמט הזה של אי ההכחדה לא. פאקינג. פייר.

דוג-שיט ממהר להבהיר לגאווין שהפורמט לא עומד למשפט, אלא הוא. פאק יו דוג-שיט.
דוגשיט מקבל חיזוק מג'ף שצועק בהתלהמות מהבהילה על הצופים בבית שלא יחשבו לרגע שהפורמט הקדוש פגום מיסודו.

ולמי הג'ורי מצביע? לכריס, כי הגימיק הזה צריך לחזור מתישהו בעתיד וזה היה נראה מביך אם הזוכה היה מישהו שלא היה לו קשר לאי ההכחדה.

ז.ין על התכנית הזאת. אין פה יותר שום דבר שנראה אותנטי או הגון. הכל מתוסרט ומבויים על ידי ג'ף וההפקה. איידולים שמוחבאים בתוך התיק? למה לא! מתמודדים שלא שיחקו את המשחק במשך כמעט חודש חוזרים וזוכים? בכיף!

אין לי שום דבר נגד כריס. הוא עשה את המיטב ממה שהיה לו. אבל גאווין נשדד לאור יום. והישרדות קפצה את הכריש. שוב.
 

Bar EL

New member


עוד לא הספקתי להגיב, אבל כנראה שזה אחד הגמרים הכי טובים אי פעם!
גם אני העדפתי שגווין ינצח, אבל כריס שיחק ממש טוב בפרק הזה ושמחתי ברמות שניצח את ריק באתגר אש - המהלכים שלו הראו שיש לו ראש למשחק.
אז נכון שהוא בילה הרבה באי ההכחדה, אבל זה חלק מהפורמט של העונה והמתמודדים ידעו את זה והיו צריכים לדעת שמתמודד שבילה עם כל המושבעים זמן רב כלכך כנראה שזה יתן לו נקודות בגמר.
ולכן לורן, ג'ולי ובעיקר ריק עשו טעויות ענקיות שהשאירו אותו בפיינל 6 שהייתה להם הזדמנות להעיף אותו, ולאחר מכן ריק גם השאיר אותו בפיינל 5.
קיוויתי בכל זאת שגווין ינצח כי הוא ממש חמודי , אבל גם כריס זה ניצחון ראוי מספיק לעונה הזו...ותהיו בטוחים שהיו לפחות 8-9 מנצחים גרועים יותר (לדוגמא סנדרה שניצחה באופן הרבה יותר בזיוני בעיני את ראסל ופארווטי, כמו שברייר אמר) אז אני מאוד מרוצה.
העונה הזו הייתה ממש הפכפכה ובאמת שכל פרק הייתי במתח ולא ידעתי למה לצפות, כמובן שהגמר היה השיא.
העונה מדורגת אצלי איפשהו למעלה בערך בטופ 10.
נתראה בעונה הבאה ונקווה לטוב!
 

Seosi

New member
אני לא זוכר את דירוג המנצחים שעשיתי כרגע


ולא ראיתי את הפרקים האחרונים כולל הגמר, אבל כריס נמצא במקום האחרון אצלי. וזה לא באשמתו, כל הקונספט של המשחק היה מעצבן מההתחלה, אבל אני לא יכול לדרג אותו יותר גבוה בעצם העובדה שהוא הודח שלישי מהמשחק, אני לא יכול לדרג אותו אפילו גבוה יותר מבוב ופאביו, הם לעומתו לא הודחו.

ג'ף וההפקה באמת חושבים שזה היה רעיון טוב? הם לא קוראים את הביקורות שהם מקבלים מאז עונה 35 (בן-חייב-לנצח-בכל-מחיר)?
 

Confide In Omer

New member


עונה שהיתה ממש טובה רוב הזמן אבל איבדה מומנטום לקראת הסוף. ברגע שגם ויקטוריה וגם לורן הודחו ראשונות בפרק, איבדתי עניין, ובלי קשר, הפרק היה מאוד משעמם, חוץ מכמה רגעים מעולים, כמו ההחלטה של כריס לוותר על החסינות כדי להתמודד מול ריק.
לגבי הניצחון של כריס - ממש רציתי לראות את גאווין זוכה, אבל חייבים להעריך את כריס - הוא חזר למשחק בשיא הכח וניצל את הימים הבודדים שלו במשחק כדי לעשות כל מה שאפשר כדי לעשות מהלכים ועשה אותם טוב. אז זה ניצחון מעניין, אבל אין ספק ששנוי במחלוקת.
לגבי העונה הבאה - אין דבר שאני רוצה לראות פחות מאשר את רוב מריאנו על מסך הטלוויזיה שלי שוב. יש כל כך הרבה שורדים מעולים ומוצלחים שלא חרשו עליהם, אי אפשר להביא מישהו מהם!? ועוד לקבל אותו ואת סנדרה שוב בעונה שלאחר מכן. נוראי
 
למעלה