הישרדות VIP - פרק המיזוג

סטילהוק

New member
נראה שהעונה החליטו פשוט לעבוד על הצופים בעיניים


חותם לכם שההפקה עומדת גם מאחורי הבחירה של ליהיא למתמודדים בדו-קרב ההדחה.

ומי שקונה את הבלוף הזה שכל 11 השורדים הצביעו רק לליהיא (שזה שיא חדש של טמטום בהישרדות), ואף אחד מהם לא רשם שם אחר אפילו סתם רק ליתר ביטחון אם יש לה אליל חסינות
, באמת פתי מאמין לכל דבר. ועוד אחרי כל החשדות והאובר משחק הדרמתי והיוצא מפרופורציה שלה...

ולא שאיכפת לי שג'וזי או שקד יודחו, מצידי שידיחו את כולם ושיתנו לנעמה את הפרס והתואר, כי גם כך עושה רושם שכל השאר שם סתם ניצבים במשחק העונה.

ועכשיו אחרי שמשכו את זה כמעט שבועים עד פרק האיחוד, יימשכו את זה עוד שבוע בגלל יום השואה ויום הזיכרון עד לפרק הבא שרק בו נגלה מי מהשניים מודח.
 

סטילהוק

New member
אז לא שבוע, 5 ימים, שבוע פחות יומיים.

אחרי שמשכו אותנו שבועיים עד פרק האיחוד.
 

NP23

New member
כמובן פרק מרוח

אני שונא משימות הדחה וממש עצוב לי על שקד , אבל לפחות אם דו קרב הדחה אז כזה, וביחוד שלדעתי במילא ג'וזי היה המטרה של האיחוד וסיכוי גדול שהיה מודח גם בהדחה רגילה .
אני מאוד מקווה שהוא זה שיפסיד את הדו קרב , אבל אני גם בטוח בזה.
לדעתי בכללי שקד יהיה הקנקאי האחרון שישאר.

מקווה שאני צודק.
זה נראה הסוף של ג'וזי לעשות משימה כזאת זמן קצר אחרי שקרע את עצמו במשימת פרס, וביחוד שהוא מאוד טעון רגשית. אם היה לו יום להתאפס על זה, או לחילופין לא היה עושה את המשימת פרס,
לא היה לשקד סיכוי .
לונא צריכה לסתום כי באמת זה יכלה להיות היא, ובעיקר זה יכלה להיות היא במועצת השבט. כי אם ליהיא לא היתה צריכה לכוון את האש נגדה, שבט קנקאי החדש היה ביתרון מספרי על איפוגו , וג'ובאני ונעמה יכלו מאוד בקלות לכוון על לונא או אירה, כי את אייל מישל ושמחה הם לא היו מדיחים, וגם לא היו רוצים להוריד ממי שאיתם בשבט כרגע. אז גם הצמיד הכפול לא היה עוזר לה.
 
למעלה