הישרדות 23 - פרק 8

Seosi

New member
הישרדות 23 - פרק 8


עבר הרבה זמן, אה? אז, תזכורת, בפעם הקודת אוזי התנדב להיות מודח כדי להביס את קריסטין באי הגאולה, והביא לקוקרן את פסלון החסינות בדרך החוצה. אני לא מבין למה ג'ים וקית' עושים רגשי לקוקראן על זה, אבל קוקראן באמת מתחיל לעוף על עצמו. וואי, אוזי כזה שחקן גרוע
לא רק במשחק, אלא שהוא ניסה לביים את עצמו כועס על קוקראן ואף אחד משבט אופולו לא קנה את זה, וגם התגובה של ג'ף לזה הייתה ענקית. אני עדיין חושב שהמהלך של אוזי היה מיותר כי קריסטין 100% הייתה מצטרפת אליהם באיחוד, אבל הוא הצליח להביס אותה ומצטרף לאיחוד עם כולם (ביי קריסטין
) כולם מקבלים בנדנות צהובות חדשות ויקראו מעכשיו "טה טונה".

אוקי, קוקראן ממש עף על עצמו כאן. קואץ' בצורה מבריקה סיפר לקוקראן שהוא לא קונה את הסיפור הזה עם אוזי, ואיך שהוא רואה את זה הם יכולים ללכת לתיקו ולהגריל אבנים או שקוקראן יעבור אליהם. קוקראן מנהל אותה שיחה עם ברנדון וסופי והוא פשוט מספר להם הכל. אפילו ברנדון מבטיח לו שהוא יהיה מוגן איתם. קוקראן עוד מתלבט מה לעשות אבל החליט להחזיר את פסלון החסינות לאוזי. אמ;לק, קוקראן ממורמר על השבט שלו חוץ מדון, שנראה שהם בברית יחסית קרובה. יחד עם זאת, גם דון אמרה שהיא לא אהבה את היחס שקוקראן קיבל בשבט סוואי, אז זה לא יכול להיות שאני רק מדמיין את זה נכון? עם כמה שקוקראן עף על עצמו פה בפרק והולך לעשות את המהלך הכי גרוע בשביל המשחק שלו, אני חושב שבמובן מסוים הוא כן נפגע מהשבט.

בכל מקרה, במשימת החסינות הראשונה כשבט מאוחד, על המתמודדים לעמוד על משטח עץ קטן, ולייצב קוקס בין שני חבלים מעל אריח. עם הזמן החבלים יתארכו, ולמתמודד שיפיל את הקוקוס על האריח יצא מן המשימה. ישנם שני שרשראות חסינות, כך שהגבר האחרון והאישה האחרונה שישארו במשימה יזכו בחסינות. דון ואוזי זכו בחסינות האישית. לאחר המשימת הפרס, הברית של סוואי מסכמים על להצביע בשביל ריק ולהשתמש בפסלון חסינות בשביל וויטני. וקוקראן פשוט רץ ישר אל סופי ומספר לה על כל התכנית הזאת, ומנסה גם לקבל ממנה איזו שהיא בטיחות לעתיד (אני מקווה שזה יוכיח לחלקכם שסופי כן הייתה בשליטה במשחק). קואץ' גם עושה עבודה טובה כאן בשיחה שלו עם קוקראן. דון מנסה להכניס קצת היגיון לקוקראן ואומרת לו שזה לא רעיון טוב להתהפך.

אבל, במועצת השבט, אוזי משתמש בפסלון החסינות של וויטני שאף אחד לא הצביע לה, וחברי סוואי מגלים שקוקראן עבר צד וקית' הודח בהצבעה שנייה. טוב, זה היה מהלך גרוע בשביל קוקראן, ו-100% רגשי ולא אסטרטגי. קואץ' יצא גדול בפרק הזה, וסופי ממשיכה להיות אנדרייטד.
 

Seosi

New member
פרק 9


שכחתי לציין שקית' עכשיו באי הגאולה. בנוסף, הפרק הוא פרק כפול.

חלק א'
אני לא מאמין שאני הולך לתת לאוזי קרדיט, אבל אני חושב שהוא התנהל טוב יחסית מול קוקראן. ג'ים וויטני לעומת זאת, לקחו את זה ממש אישי. טוב, המהלך של קוקראן אכן היה אישי, אבל הרגשתי קצת שהם חצו גבולות. במשימת החסינות הראשונה לפרק זה, המתמודדים ראשית יצטרכו לקלוע קוקוס לטבעת. הארבעה הראשונים שיעשו זאת יעברו לתחנה הבאה, שם הם יצטרכו למלא את פיהם במי קוקוס, לעבור דרך מסלול מכשולים, ולמלא אותם במבחנה עד שהיא תתמלא עד הסוף. ג'ים, דון, וויטני וסופי עברו לתחנה הסופית. הקרב היה צמוד בין סופי וג'ים, אבל נראה שסופי מלאה את פיה יותר מדי במי קוקוס וירקה אותה, מה שאומר שג'ים זוכה בשרשרת חסינות.

אוזי מודח והוא יודע את זה. אבל לג'ים יש רעיון "מבריק". הוא רוצה לתת את שרשרת החסינות לאוזי ולנסות לשכנע את השאר להדיח את קוקראן. אני מבין שהוא נמצא במקום מסוכן במשחק עכשיו, אבל מהלך כזה פשוט להדיח אותו על המקום. אבל במועצת השבט, ג'ים התעשת ושמר על שרשרת החסינות שלו לעצמו, ואוזי הודח ברוב קולות אל אי הגאולה, פעם שניה שהוא מודח במשחק, הפעם לא מיוזמתו.

חלק ב'
אני אדלג על הדברים שקורים באי הגאולה ברשותכם, כיוון שלא קורה שם שום דבר קריטי. לפני תחילת משימת החסינות, ג'ף נתן למתמודדים אופציה או להשתתף במשימת חסינות, או לשבת ולאכול בצד ולא להשתתף. הברית של אופולו וקוקראן החליטו לשבת בצד, בעוד שג'ים, דון וויטני התחרו במשימת חסינות. הם יצטרכו לאזן כדור על קשת בעוד שהם עומדים על קורה. בכל כמה דקות הם יצטרכו להתקדם קדימה בקורה כך שהיא נהיית צרה יותר וקשה לעמוד עליה. וויטני היא האחרונה להישאר על הקורה ולשמור על הכדור בתוך הקשת, ובכך ניצחה בחסינות אישית.

הברית של אופולו ממש עושים עבודה טובה בלגרום לקוקראן להרגיש ביחד איתם. ג'ים הציע לברנדון וסופי תכנית להדיח את עדנה (הוא אשכרה צייר להם תרשים בחול). אבל לברנדון יש רעיון אחר, הוא אומר לסופי שהוא רוצה להדיח את דון כי היא יותר לייקאבל ומסוכנת מג'ים. במובנים מסוימים זה נכון, אבל ג'ים יותר כריזמטי ויכול להוביל אנשים אחריו, ובנוסף, הוא יותר איום במשימות חסינות. סופי לא מתהלבת מהרעיון הזה ומעדיפה להישאר עם התכנית המקורים להדיח את ג'ים, וכך גם שאר חברי הברית של אופולו. ג'ים הודח לאי הגאולה, שם הוא יתמודד מול אוזי וקית' בקרב שאחד מהם ינצח בעוד שהשניים יודחו סופית ויהפכו להיות חברי מועצת השבט הראשונים. אני באמת מופתע שאני לא שונא את העונה הזאת בצפייה חוזרת, ואני הייתי מאוד ווקאלי מההסתייגות שלי מאוזי ומקואץ'.
 
למעלה