הטעויות של הישרדות!
לכל העונות

הטעויות של הישרדות! ../images/Emo58.gif לכל העונות

עונה 1- קלי מצביעה בהצבעה החוזרת בפיינל 4 נגד סו, ומאבדת את קולה בטרייבל האחרון. עונה 2- אולי ה- טעות הכי גדולה של הישרדות.. אפילו שזה לא ממש טעות, הוא ידע שלא כדאי, אבל רצה לצאת אציל. כמובן שאני מדבר על ההחלטה של קולבי לקחת את טינה לגמר במקום את קית'. עונה 3- לא ראיתי. עונה 4- גם טעות ענקית! אי אפשר לשכוח את האתגר כשנשארו 9 אנשים, וברית הארבעה של זואי-תמי-ג'ון-רוברט נחשפת לעיני כולם, והם מראים לכולם את הסדר שבו הם עומדים להדיח את השאר. עונה 5- הטעות של שיאן. הייתה בטוחה שיש איחוד, עברה לקבוצה השנייה ונדפקה כשג'ף הסביר שאין איחוד. עונה 6- הטעות הגדולה של אלכס. כשהוא דיבר עם רוב והסביר שהוא לא יכול להדיח את היידי וג'נה, ולכן בפיינל 4, כשיהיו שם, הוא ידיח אותו. כמובן שרוב שלנו ידע מה לעשות. עונה 7- ליל. למה לעזאזל לא לקחת את פיירפלי לגמר? זה כבר לא עניין של הגינות. עונה 8- הטעויות של לקס. ההוצאה של קולבי הייתה מיותרת, וכמובן שהיה מיותר להשאיר את אמבר רק כי "בוסטון רוב המלך הגדול" ביקש. עונה 9- ההחלטה של הבנות להדיח את אלייזה לפני כריס, מה שנתן לטווילה וסקאוט פתח לברית חדשה של אלייזה-כריס-טווילה-סקאוט. עונה 10- קארין המפגרת. אני לא חושב שיש עוד מה להוסיף. רצו לעשות ברית בנות, היא רצה לספר לטום. רצו לקחת אותה לפיינל 3, היא בכוח מנסה להתנגד. עונה 11- סטף.... למה? אם היית מגיעה לפיינל 4 של רייף-ג'אד-ג'יימי-סטפני כמו שתכננתם, היה לך מיליון דולר בכיס! אבל היית חייבת להפוך את העונה הזאת למעניינת! עונה 12- טרי. אילו רק לא היית כזה מתנשא היית מביא את אליל החסינות לדניאל בפיינל 4. היא הייתה לוקחת אותך לגמר, ושם היית מנצחת. אבל אתה פשוט דביל שלא מוכן לעשות כלום בשביל אחרים ואז מצפה שהם יעשו טובות לך! איך אתה מעז להתלונן שדניאל לא לקחה אותך?! עונה 13- ג'ונת'ן. למה לעזאזל החלטת לבגוד בכל ברית שהייתה לך במשחק?! הייתה לך אחלה ברית באייטו- אבל כמו דביל עברת לרארו. היית יכול לגרום ליול לאבד את האליל ואז שנייט יילך, אבל סללת לו את הדרך לניצחון. מה דעתכם?
 

Confide In Adam

New member
../images/Emo45.gif אחלה רשימה + ../images/Emo58.gif לעונות 13-14

מוסיף: עונה 1: פגונג לא קולטים שטאגי מצביעים ביחד ונותנים להם להעיף אותם אחד אחרי השני. עונה 3: חברי שבט סמבורו מגיעים במיעוט למיזוג ומצליחים לשכנע את קלי להצביע איתם ולהעיף את לקס. הם היו יכולים לקבל את השליטה במשחק אבל ברנדון האידיוט מחליט לעבור צד ולהצביע נגד קלי. הצבעה אחת אחרי זה כולם מחליטים שאי אפשר לסמוך עליו בגלל חוסר הנאמנות שלו ומעיפים גם אותו. עונה 6: כריסטי לא מצליחה להחליט אם היא עם הבנות או הבנים ובגלל זה עפה בעצמה. עונה 13: סנדרה ואוזי לא מצביעים יחד עם אדם נגד יול כדי להוציא ממנו את אליל החסינות ונותנים לו להגיע לפיינל 3 בלי בעיות. אולי לא ממש טעות אבל בכל זאת מעשה טיפשי: עונה 14: דרימז מסרב לתת ליאו מן את החסינות למרות שהבטיח, מאבד את הכבוד של כולם ובמקום להגיע למקום הרביעי מגיע למקום השני/שלישי יחד עם קסנדרה בלי לקבל אף קול מהמושבעים.
 
דעתי../images/Emo58.gifעונה 12

עונה 7- ליל. למה לעזאזל לא לקחת את פיירפלי לגמר? זה כבר לא עניין של הגינות. היא באמת טיפשה, והזכירו את זה אפילו באיחוד. אבל היא יצאה יותר מטומטמת שהיא אשכרה חשבה שיש לה יותר חברים במושבעים מאשר סנדרה, משהו שכמובן לא נכון. עונה 9- ההחלטה של הבנות להדיח את אלייזה לפני כריס, מה שנתן לטווילה וסקאוט פתח לברית חדשה של אלייזה-כריס-טווילה-סקאוט. בדיעווד זה היה טעות, אבל הן האמינו לטווילה וסקאוט. אם הן לא היו מאמינות זה היה משתנה. עונה 12- טרי. אילו רק לא היית כזה מתנשא היית מביא את אליל החסינות לדניאל בפיינל 4. היא הייתה לוקחת אותך לגמר, ושם היית מנצחת. אבל אתה פשוט דביל שלא מוכן לעשות כלום בשביל אחרים ואז מצפה שהם יעשו טובות לך! איך אתה מעז להתלונן שדניאל לא לקחה אותך?! לגמרי. גם אני חשבתי ככה. כל כך שנאתי את טרי.:-\
 
למעלה