לקוחה שלחה לי מייל לפרטי

ritzi9

New member
לקוחה שלחה לי מייל לפרטי

לקוחה מאיביי שלחה לי הודעה למייל הפרטי שלי,איך הגיעה אליו?
בנוסף היא רשמה שהמוצר היה זמן רב במכס והיא נאלצה לשם 40 יורו
איך אני אמורה להגיב?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם זו הכתובת שמשמשת אותך גם בפייפל, זו התשובה...

כמוכרת את לא אחראית על הנהלים והעלויות שרשות המיסים המקומית משיתה על האזרחים בכל מדינה. האחריות שלך היא רק לספק הצהרת מס ברורה על החבילה (המדבקה הירוקה שמקבלים בדואר, טופס CN2). אם כך נהגת, אין לה מה לבוא אלייך בטענות. את יכולה להפנות אותה להסבר של איביי שכל עלויות המכס הן על הלקוח ובאחריותו:
International Buyers – Please Note:
&nbsp
Import duties, taxes, and charges are not included in the item price or shipping cost. These charges are the buyer's responsibility.
&nbsp
Please check with your country's customs office to determine what these additional costs will be prior to bidding or buying.
https://pages.ebay.com/help/pay/international-shipping-rules.html
 

ritzi9

New member
תודה על התשובה.


 
למעלה