שאלה על אי קבלת מוצר

trilliane

Well-known member
מנהל
זה קורה לפעמים... בד"כ זה סימן שכבר לא יגיע, אבל מסין

כבר קרו מקרים שקיבלתי גם אחרי... ונקודתית כרגע אני באמת חווה עומס גדול מהרגיל מכל הכיוונים. לא שמתי לב שמעטפות קטנות נעלמות; ארבע החבילות שכבר קיבלתי מסין היו רק דברים קטנים (הזמנתי גם גדולים מהם) ושלוש מהן הושארו לי בתיבה. אבל מלבדן הזמנתי עוד הרבה וטרם הגיעו... וכבר ביקשתי (וקיבלתי) כמה הארכות. ככה זה, אין מה לעשות... בדיוק דיברתי בסופ"ש עם המשפחה, גם הם הזמינו ביום הרווקים הסיני וטרם קיבלו... כך שזו לא בעיה נקודתית, מניחה ומקווה שהפקק ישתחרר בקרוב ונזכה לגשם של חבילות.
 
שאלה על אי קבלת מוצר

קניתי מסין מוצר, עבר כמעט חודש וחצי ועדיין לא הגיע. כתוב בדף המכירה וגם המוכר טוען שזמן הגעת המוצר לישראל הוא עד 60 ימי עסקים. כמה זמן בתור קונה נשאר לי להתלונן עליו אם עוברים 60 יום ? הלופ של הזמן שאני יכול לעשות משהו הוא יותר מ-60 יום ? תודה למשיבים
 

Amiram_e

New member
קנית באיביי?

אם כן, אתה בהחלט יכול כבר לפתוח קייס שלא קבלת את המוצר ולהמתין. הלקוח יצטרך לספק את הפרטים.
מקסימום הוא יחזיר לך את הכסף ותסכמו שתשלם לו כשהמוצר יגיע.
בפייפל ניתן לפתוח קייס עד 180 יום.
אם קנית באתר סיני אחר תבדוק את הנהלים שצלהם לגבי קייסים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מסין יכול להגיע גם אחרי חודשיים, בפרט בתקופה הזאת של השנה

ב-11/11 היה יום הרווקים הסיני, היו מיליוני הזמנות לכל העולם, וגם לישראל הגיעו כמויות גדולות של חבילות ואני לא יודעת אם עדיין סיימו לפרוק, להעביר ולמיין את כולן.
&nbsp
באופן אישי הזמנתי ב-11/11 עשרות מוצרים (שונים, קטנים) מסין (דרך עלי אקספרס, אבל זה לא ממש משנה), מתוכם קיבלתי עד כה רק 4 חבילות. מאז כבר הזמנתי עוד כמה פעמים (גם מאיביי וגם מעלי) ולא קיבלתי עדיין כלום.
&nbsp
בסוף נובמבר היו מבצעי "יום שישי השחור" / "שני הכסוף" ושלל מבצעים לקראת החגים בארה"ב בפרט ובעולם המערבי בכלל ולכן יש עומס אדיר על שירותי הדואר בעולם. גם חבילות מארה"ב הגיעו אליי באיטיות מורטת עצבים בחודש האחרון.
&nbsp
בקיצור, אני מבינה שיש "פקק" עצבני בתקופה הזאת של השנה ופשוט מתאזרת בסבלנות... זה מבאס להמתין, אבל כרגע אין שום סיבה לעשות שוב דבר. המוכר לא יכול לזרז את הדואר או את המכס ואין לו שליטה במיקום המוצר.
&nbsp
מבחינת משוב באיביי, יש לך 60 יום. סביר שיגיע עד אז, אבל אם במקרה לא, אתה יכול להחליט אם להשאיר משוב ולציין שלא הגיע או פשוט לא להשאיר כלום.
&nbsp
מבחינת פתיחת מחלוקת, באיביי יש לך 30 יום מהתאריך האחרון המשוער להגעת המוצר (מופיע לך בהיסטוריית הרכישות, תבדוק). הוא בד"כ אחרי יותר מחודש ולכן בד"כ יש לך יותר מ-60 יום לפתוח מחלוקת באיביי (ובפייפל עד 180 יום, כפי שכבר נכתב לך) ולכן אין לחץ.
 

דיסלקתי

New member
פתיחת מחלוקת

קניתי משהו באנגליה תאריך אחרון משוער להגעה 2 בדצמבר שבוע הבא חולפים להם 30 הימים שאיביי מאפשר לפתוח מחלוקת המוצר עדין לא הגיע )-: בפעם הקודמת שזה קרה לי ופתחתי מחלוקת המוכר שלח לי מוצר חדש אבל לבסוף הגיעו 2 המוצרים כמובן שילמתי למוכר גם על המוצר השני . אבל נמאס לי 30 יום לדואר ישראל זה כלום מה באייבי לא מבינים את זה ? בישראל צריך לפחות 60 יום מתאריך אחרון להגעת המוצר
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם התאריך האחרון הוא 2/12 אז יש לך עד 1/1, יום ראשון הבא

בהחלט ייתכן שיגיע בשבוע הקרוב, ואם שילמת בפייפל אפשר לפתוח מחלוקת גם עד 180 יום. אני לא מבקשת שישלחו לי חדש אלא זיכוי ואז אם באמת לא מגיע מזמינה שוב.

בכל מקרה אין מה להאשים את דואר ישראל, יש כרגע עומסים גדולים על הדואר בכל העולם בגלל החגים. אין לך מושג כמה אטי כרגע דואר ארה"ב.
 
למעלה