מוכר חדש...כמה שאלות:

  • פותח הנושא vrs2
  • פורסם בתאריך

vrs2

New member
מוכר חדש...כמה שאלות:

היי,
מס' שאלות בתור מוכר חדש..

1. האופציה של - U.S SHIPPING. מהי בדיוק? ולמה שאני מנסה למכור מכשיר סלולרי אני לא יכול לבחור שם באקונומי אלא רק בסטנדרט? אני הרי לא יכול להתחייב שהמשלוח יגיע תוך 3-10 ימים!

2. לפני יומיים הצלחתי למכור פלא' ישן ב-20 דולר. הקונה הוא מאינדונזיה, ועדיין לא העביר אליי את התשלום. שלחתי לו בקשת תשלום וגם הודעה, אבל עדיין לא הגיב. לבחור עצמו יש 0 פידבקים. בשלב כלשהוא אני אמור לערב את איביי או שהם פונים אליו לבד? איך זה הולך בדיוק? תודה!
 

Amiram_e

New member
תשובות

1. למוכרים חדשים שי הגבלה בחלק מהקטוגריות. בינהןו הגבלת משלוח לטלפונים סלולרים.
באופן כללי, לא מומלץ למכור דברים שיכולים להיות בהם תקלות טכניות.
עדיף למכור מוצרים פשוטים.
2. תמתין עוד כמה ימים, במידה ולא קבלת תשלום, אתה פותח קייס לאי תשלום.
לאחר מספר ימים שהקייס פתוח, במידה והקונה לא ישלם, תופיע לך האופציה לסגור את הקייס. תקבל את עמלות חזרה. הלקוח יקבל סטרייק לחשבון.
 

vrs2

New member
סליחה אבל לא ממש הבנתי את 1..

יש לי 2 אופציות לסמן בהן סוג משלוח.

הסוג הראשון הוא u.s shipping. מה הקטגוריה הזאת אומרת?
 

Amiram_e

New member
לא מכיר. תצרף צילום מסך

אבל בגדול למוכרים חדשים יש מגבלת משלוח לגבי מוצרים סלולרים
 

vrs2

New member
תמונה:



 

Amiram_e

New member
סימנת טוב

אבל תבדוק מתחת, יש עוד אופציה לבחירה נוספת למשלוח לכל העולם worldwide.
תבחר אותה בנוסף.
אגב שאלה, מדוע אתה מגדיר רק יום אחד של shipping & handling?
אתה חייב לעמוד בזמני המשלוח שקבעת מול לקוחות.
אם לא תעמוד עדיף לבחור 2-3 ימים
 

vrs2

New member
אני מוכר חדש, בגלל זה אני משתדל לעשות את המקסימום בתור התחלה

באפשרות השניה של המשלוח - worldwide אין לי בעיה בבחירה.

העניין הוא, שאני מפרסם מכירה של סלולר, אני לא יכול לבחור אקונומי ב- u.s shipping.
 

Amiram_e

New member
עניתי לך על זה אתמול. יש הגבלה למוכרים חדשים

לקטגוריות מסויימות
 

vrs2

New member
אז זה אומר שאם אני מוכר סלולרי, ומישהו מארצות הברית קונה

אותו, אני חייב לשלוח לו אותו בדואר מהיר?
 

vrs2

New member
מוכר חדש. מה כדאי למכור, התנהלות תקינה בהתחלה וכו'

 
למעלה