מוצר שהוזמן באי ביי לא מתאים - אשמח לעזרה

MOVEREP24

New member
מוצר שהוזמן באי ביי לא מתאים - אשמח לעזרה

שלום

הזמנתי נרתיק להארד דיסק חיצוני בגודל 2.5 אינטש. בפועל נשלח לי משהו קטן שלא מתאים בכלל להארד דיסק החיצוני שלי. עלות של עשרה שקלים כולל משלוח. כסף קטן.

פניתי למוכר ביקש תמונות הסברתי את הבעיה שלחתי הכל וביקשתי החזר כספי. המוכר רושם לי שהוא מציע לי החזר כספי חלקי. כמובן שאני מסרב. זה הוא שפרסם תיאור שגוי במוצר והמוצר כלל לא מתאים. לפנייה השנייה שלי הוא טרם ענה. מה עליי לעשות??

תודה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לפתוח מחלוקת באיביי או בפייפל. להתלונן על מוצר לא כמתואר

אם כבר פתחת מחלוקת, להסלים אותה לשיפוט איביי.
אם המוכר דורש שתשלח את המוצר חזרה זה לגיטימי, כל עוד הוא מחזיר לך את הכסף גם עבור עלות המשלוח.
 

Amiram_e

New member
מאוד פשוט. פותחים קייס באיביי - מוצר לא כמתואר

אבל חשוב קודם לבדוק שבאמת תיאור המוצר שונה מהמוצר בפועל. ישנם מצבים שקונים לא קוראים את כל הפרטים ואשימים את המוכר בטעות שלהם.
אחרי שבדקת שבאמת זו אשמת המוכר, פותחים קייס באביי על מוצר שאינו כמתואר. מתארים את הפרטים ומבקשים החזר מלא.
על פי מדיניות איביי אתה אמור לשלוח את המוצר חזרה על מנת לקבל החזר. בסיטואציה הזו כמובן שעלות המשלוח על המוכר.
אינני יודע מאיזו מדינה המוצר נשלח, אני מתאר לעצמי שלא יהיה שווה למוכר לממן את העלות משלוח אז הוא יציע לך החזר מלא.
במידה ולא תגיעו לעמק השווה פשוט מסלימים את הקייס ל "קליים" לשיפוט של איביי. במקרה כזה, רוב הסיכויים שתקבל את כספך חזרה.
לדעתי, כל זמן שלא תערב את איביי , המוכר מריח את חוסר הניסיון שלך ומנסה בשיטת המצליח לפצות אותך בפירורים. ברגע שזה יעלה לטיפול רשמי של המערכת, הוא יודע שהוא לא צודק.
בכל מצב אל תאיים בפידבק שלילי במידה ולא תקבל טיופל. זה נגד חוקי איביי. אתה בעצם משחק לידיו.
בהצלחה
עמירם
 

MOVEREP24

New member
תודה, איך פותחים קייס?

איך אני מגיע לזה ואיך המסך הזה נראה? תודה
 

Amiram_e

New member
תעמוד בהסטוריית הרכישות על המוצר

מצד ימין יש תפריט, תבחר כמו בתמונת המסך המצורפת את האופציה I didn't recieve it.
תקבל תפריט שיעזור לך מה לעשות.

 

trilliane

Well-known member
מנהל
אבל הוא קיבל את המוצר...

אצלי לא מופיע כל התפריט הזה אלא כפתור כחול גדול resolve a problem.
בכל מקרה אם מופיע כמו אצלך, נראה לי שהוא צריך לבחור return this item.
 

Amiram_e

New member
כן לרגע התבלבלתי בנושא

עניתי לו לפני כן שיפתח קייס על "מוצר לא כמתואר".
אצלי התפריטים שונים כי אני בעל חנות. עובד עם אפליקציה של איביי בשם
Selling manager.
מתאר לעצמי שהבחור פותח הפוסט , יש לו תפריטים כמו שלך.
 
למעלה