Mלכת אפריקה
New member
שוב שלום לפורום הנפלא!
שתי שאלות ועדכון קצר בשבילכם:
העדכון :
שאלתי אותכם לגבי מוכר שביטל מכירה (וזיכה אותי) בתירוץ של בעיה עם החשבון PP שלו ושלח לי חשבונית מס לתשלום לחשבון PP אחר אך ללא קשר לEBAY - ישירות לPP. קצת חששתי האם המוצר יגיע ולא ידעתי מה לעשות עם המוכר כי EBAY פנו אליי וביקשו להתיחס לביטול מכירה, חשבתי שאולי הוא מנסה להתחמק מעמלות של EBAY ולא ידעתי מה עושים במקרה כזה. אתם אמרתם לי לחכות עד שהמוצר מגיע....
אז ככה : המוצר הגיע בזמן ובמצב מושלם. אני מרוצה מהעסקה. בחרתי לא לעשות איתו (עם המוכר) כלום , למרות חששות שלי שאני לכאורה גם שותפה ל"פשע" אי תשלום עמלות.
היו לו רק 11 מכירות, נניח שהכל נעשה בתום לב מחוסר נסיון ולא בכוונה תחילה.
והשאלות:
1.אני מבינה שהרוב כאן בפורום מוכרים ולא קונים . לכן אני בטוחה שתדעו לענות לי על שאלה שלי: האם בEBAY קיים ממשק כלשהו שיכול להראות למוכר שהלקוח הוא לקוח חוזר / לקוח קבוע? או שאתם לא שמים לב כל כך והעיקר למכור?
אני שואלת כי יש לי כמה מוכרים שאני חזרתי לקנות אצלם אבל כל הנסיונות לקבל הנחה כלשהי למחיר , ואפילו לעשות combined shipping שיוזיל את המחיר - כל הנסיונות לא הביאו תוצאה. אחד בקור רוח כתב שמדיניות EBAY מאפשרת CS רק למוצרים זהים לחלוטין (האומנם?) ומה שאני רכשתי היו מאותו הסוג אך לא זהים, השניה פשוט התעלמה ממני לגמרי כשפניתי אליה לגבי CS וכו'. לדעתכם - זה נורמלי? ככה נהוג לזלזל בלקוחות? לא נהוג לשמור לקוחות כדי שיחזרו עוד ועוד? שלא תבינו אותי לא נכון - לא היה כאן נסיון "סחיטה" מצדי , לא נסיתי לקבל מחיר לא מציאותי. ביקשתי להתחשב במחיר המשלוח שהוא לא זול במקרה של ארה"ב.... פשוט זה די מעליב שאני יודעת שלשלוח שני מוצרים של 15 גר כל אחד יעלה אותו הסכום כמו לשלוח מוצר אחד כזה - זה כולה מעטפה! וגובים ממני פי שניים ולא רוצים לעשות שום מאמץ וללכת לקראתי....אם אני טועה - אשמח להסבר מנומק, נטול עקיצות מצד המוכרים....
2. שאלה השניה - פחות חפירות
רכשתי מוצר, הוא נשלח עם מספר מעקב והיום ......גיליתי אותו תקוע בתיבת הדואר שלי. זה נורמלי? בשביל מה מספר מעקב אם למוכר לא יהיה אישור מסירה? ואם נניח גנבו לי אותו מתיבת הדואר? מוזר .....
העדכון :
שאלתי אותכם לגבי מוכר שביטל מכירה (וזיכה אותי) בתירוץ של בעיה עם החשבון PP שלו ושלח לי חשבונית מס לתשלום לחשבון PP אחר אך ללא קשר לEBAY - ישירות לPP. קצת חששתי האם המוצר יגיע ולא ידעתי מה לעשות עם המוכר כי EBAY פנו אליי וביקשו להתיחס לביטול מכירה, חשבתי שאולי הוא מנסה להתחמק מעמלות של EBAY ולא ידעתי מה עושים במקרה כזה. אתם אמרתם לי לחכות עד שהמוצר מגיע....
אז ככה : המוצר הגיע בזמן ובמצב מושלם. אני מרוצה מהעסקה. בחרתי לא לעשות איתו (עם המוכר) כלום , למרות חששות שלי שאני לכאורה גם שותפה ל"פשע" אי תשלום עמלות.
היו לו רק 11 מכירות, נניח שהכל נעשה בתום לב מחוסר נסיון ולא בכוונה תחילה.
והשאלות:
1.אני מבינה שהרוב כאן בפורום מוכרים ולא קונים . לכן אני בטוחה שתדעו לענות לי על שאלה שלי: האם בEBAY קיים ממשק כלשהו שיכול להראות למוכר שהלקוח הוא לקוח חוזר / לקוח קבוע? או שאתם לא שמים לב כל כך והעיקר למכור?
אני שואלת כי יש לי כמה מוכרים שאני חזרתי לקנות אצלם אבל כל הנסיונות לקבל הנחה כלשהי למחיר , ואפילו לעשות combined shipping שיוזיל את המחיר - כל הנסיונות לא הביאו תוצאה. אחד בקור רוח כתב שמדיניות EBAY מאפשרת CS רק למוצרים זהים לחלוטין (האומנם?) ומה שאני רכשתי היו מאותו הסוג אך לא זהים, השניה פשוט התעלמה ממני לגמרי כשפניתי אליה לגבי CS וכו'. לדעתכם - זה נורמלי? ככה נהוג לזלזל בלקוחות? לא נהוג לשמור לקוחות כדי שיחזרו עוד ועוד? שלא תבינו אותי לא נכון - לא היה כאן נסיון "סחיטה" מצדי , לא נסיתי לקבל מחיר לא מציאותי. ביקשתי להתחשב במחיר המשלוח שהוא לא זול במקרה של ארה"ב.... פשוט זה די מעליב שאני יודעת שלשלוח שני מוצרים של 15 גר כל אחד יעלה אותו הסכום כמו לשלוח מוצר אחד כזה - זה כולה מעטפה! וגובים ממני פי שניים ולא רוצים לעשות שום מאמץ וללכת לקראתי....אם אני טועה - אשמח להסבר מנומק, נטול עקיצות מצד המוכרים....
2. שאלה השניה - פחות חפירות
רכשתי מוצר, הוא נשלח עם מספר מעקב והיום ......גיליתי אותו תקוע בתיבת הדואר שלי. זה נורמלי? בשביל מה מספר מעקב אם למוכר לא יהיה אישור מסירה? ואם נניח גנבו לי אותו מתיבת הדואר? מוזר .....