כצפוי, ארדואן ניצח בבחירות ברוב של למעלה מ-50%

טליה ג

New member
כצפוי, ארדואן ניצח בבחירות ברוב של למעלה מ-50%

כשליש מהבוחרים הצביעו אמנם עבור מועמד האופוזיציה החילוני, מה שמוכיח שחלק לא מבוטל מהעם מאס בארדואן, אבל התוצאות עדיין מדברות בזכות עצמן, ואם לא היו זיופים בוטים במיוחד, עדיין ארדואן זוכה לתמיכה רחבה של רוב העם. כפי שקבע משאל העם מאפריל 2017, ארדואן ייהנה עכשיו מסמכויות בלתי מוגבלות כמו מינוי הממשלה (כשמשרת ראש הממשלה תבוטל), פיזור הפרלמנט ללא הגבלה, התערבות במדיניות הבנק המרכזי וחסינות כמעט מוחלטת מפני העמדה לדין.
 

kingkong4125

New member
מעבר לאיך טורקיה תראה בשנים הקרובות, באופן כללי זה פחות

מעניין אותנו כישראלים, אני לא צופה ולא מצפה לשום תמורות ביחסים הדו צדדים, מה שהיה הוא שההיה, למשך שנים ארוכות, למרבה הצער גם התיירות והמסחר בין טורקיה לישראל ירדו לשפל חסר תקדים, שבאופן אישי אפילו אני מרגיש בזה. הסחר בין ישראל לאזרביג"אן כיום הוא פי כמה וכמה יותר, ובתחומים יותר טכנולוגים ומדעים מאשר עם טורקיה, מדינה שהיא לא מוכרת כל כך בישראל, שגם רבים מיוצאי טורקיה בישראל אינם מכירים אותה.
 

סולטנית

New member
זה ממש לא נכון. ארדואן קיבל רק 44 אחוז

רק בגלל שהוא עשה הסכם עם הקיצוניים שקיבלו 11 אחוז ככה הגיעו ל-52 אחוז. בכלל מעניין הקשר עם הזקן הזה שלא רוצה ללכת לבין מפלגת השילטון כיון שפעם הם היו חתול ועכבר. יש כנראה הרבה מתחת לשטח.
 
ביבי היה קרוב מאוד להגיע לזה . אלמלא רב עם פוטין

רוסיה הצילה את ישראל 4 פעמים. ב 1948 עם אספקת הנשק הצ'כי , ב 1956 כשכפו על בן גוריון לסגת מסיני , כשהסכימו לאפשר ליהודים להגר וכעת
 
למעלה