בואו להמתיק לאחרים את השבוע!

בואו להמתיק לאחרים את השבוע!../images/Emo209.gif../images/Emo97.gif

הדג שאכלתם במסעדה בסמטא נידחת של יפו? ארוחת הבוקר המושקעת שאכלתם בישוב קטן בגליל? המבורגר טלה בהמבורגרייה מוכרת בלב תל אביב? על איזו מסעדה הייתם ממליצים לנו? אתר מאקו מעוניין להמליץ לגולשיו על מסעדות טובות במיוחד ולקבל מכם, גולשי תפוז, המלצות למסעדות הטובות ביותר שאתם מכירים. אתם מוזמנים לשרשר לכאן את ההמלצות שלכם למסעדות מוצלחות ולספר לנו מדוע אתם ממליצים עליהם ("ההמלצה"). אנחנו באתר תפוז בשיתוף עם עורכי אתר מאקו נבחר את ההמלצות המעניינות ביותר ונשלב אותן במדור שיפורסם. בסוף ההמלצה, אנא כתבו את שמכם המלא, אם ברצונכם כי נאזכר אותו בכתבה בסמוך להמלצה. הבהרה משפטית: מבלי לגרוע מן האמור בתקנון האתר בכתובת http://www.tapuz.co.il/general/takanon.asp ("התקנון"): 1. תפוז רשאית להעלות פעילות זו בפורומים נוספים על פי שיקול דעתה. 2. בהבאת המתכון כל גולש מתחייב כי ההמלצה הנו פרי יצירה מקורית שלו, ולא מועתק, מכל חומר אחר, ושהוא בעל כל זכויות הקניין הרוחני הרלוונטיות בו, וכי השימוש במתכון כמפורט בתקנון ובהודעה זו אינו פוגע בזכויות צד שלישי כלשהו או מפר באופן אחר כל דין, לרבות (מבלי לגרוע) כל זכות קניין רוחני של צד שלישי; 3. הגולש מאשר לתפוז, באופן בלתי חוזר ושאינו מוגבל בזמן, להשתמש בהמלצה (או בכל חלק ממנו) ובשמו המלא של הגולש (ככל שציין אותו), בין היתר לצורך יחסי ציבור ו/או לצורך מסחרי – פרסומי, ללא תמורה וללא כל הרשאה נוספת; יובהר כי ככל שהגולש לא ציין את שמו המלא, לא יאוזכר שמו ו/או כינויו, וההמלצה, ככל שתבחר, תופיע כהמלצה של "הנאות, אירועים ואטרקציות". 4. יובהר כי תפוז רשאית, אך אינה חייבת, על פי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי שתהיה מחויבת לפרסם את נימוקיה, לבחור מתכון אחד או יותר לפרסום בכתבה הנ"ל. 5. יתכן וגולש אשר המתכון שלו יבחר על ידי תפוז, יתבקש לחתום על אישורים נוספים בטרם פרסום הכתבה.
 
ההמלצות שלי ../images/Emo71.gif

קודם כל - מסה. מסעדה מדהימה, אוכל מוקפד ושירות מצוין. אביב משה אוהב אוכל ורואים את זה בכל מנה. שקדי עגל על קרם ארטישוק ירושלמי - מדהימים, שיפוד נתח קצבים מושלם. מעדן שוקולד ולרונה - Mouthgasm with a capital M. המלצות קטנות ושוות - קרם ברולה ברוקח 73, קלאסי ומושלם. קדירת ציידים בפויקה - עם פירה תפוחי אדמה מדורה. בשר רך ונפלא ברוטב יין אדום מצוין, הפירה עם הטעם המעושן הזה... מתה עליו. המלצה מביקורת שפרסמתי היום - פפנאש במסעדת הנצחון באשקלון. לוותר על כל המסביב - רק הפפנאש שווה במיוחד. במקום שם מלא - מוזמנים לתת הפניה לבלוג. http://blog.tapuz.co.il/um בתמונה - שקדי עגל במסה.
 
../images/Emo91.gif שגב אקספרס - רמת החייל

צל"ש על: שילוב טעמים נדיר כגון: פטריות ממולאות על מצע לבנה. לשם שינוי המנות משביעות ולא דוגמיות. לדעתי העיסקית הכי שווה
קבלו את ההמבורגר הפרטי שלי
פרי המצאתי מיום העצמאות האחרון
1/2 ק"ג חזה טחון נענע חתוכה לחתיכות בין קטן לגדול :) מלח פילפל 1 בצל חתוך דק דק. לערבב, לייצור קציצות ולהניח במקרר לפחות ל3 שעות. אפשר לטגן ואפשר לצלות על הגרילר . מעדן
 
2 מקומות לארוחת בוקר ../images/Emo41.gif

ארוחות הבוקר הישראליות הפכו מזמן למותג , ועשו דרך ארוכה מאז ימי הלבניה וביצת העין. יותר ויותר מסעדות מייחדות בתפריט מקום לארוחות בוקר מושקעות ומגוונות , למרות שאצל כולן הרפרטואר פחות או יותר זהה , יש כאלה שמלבד האוכל נותנות בתמורה אוירה אחרת כמו למשל קפה-מסעדה בשם "זינגרס" במושב בורגתא בשרון . המסעדה שוכנת במבנה בית הכנסת הישן של המושב ,שעשה הסבה למסעדה וממוקם בתוך מדשאה גדולה ששתולים בה פסלי מתכת של תומרקין. שולחנות האוכל הישנים והכבדים שמשו בעבר נגריות וסביב להן חפצים ישנים התורמים לאוירה ארוחת הבוקר מוגשת בזינגרס רק בסופי שבוע ורצוי בהזמנה מראש . פוקצ'ות טריות, מטבלים, גבינות וביצים על פי בחירה. סלט ירוק שתיה חמה וקרה , האוירה שקטה , קסומה ובימים החמים אפשר לשבת על המרפסת הפתוחה אל הנוף. המקום השני הוא בית הקפה של גידי ברמת גן הנמצא בפינת הרחובות בן-גוריון והרואה. גידי מגיש ארוחות בוקר בכלים נאים , עשירות ומושקעות לאורך כל היום. , שרות מהיר וקשוב. המקום כשר , אינטימי, והאוירה בו צעירה וכייפית בעיקר בשל קהל הנוכחים המורכב ברובו מאלו המשרתים בבסיס השלישות הסמוך.
 
למעלה