2 שאלות: על עובש במקלחת ו מוצרי ניקוי אורגנים

galya13

New member
2 שאלות: על עובש במקלחת ו מוצרי ניקוי אורגנים

1.) איך אפשר לנקות ולהוריד שחור, עובש כזה על הקירות בחדר מקלחת. משהו שזה כבר המון זמן ולא יורד עם אקונומיקה או חומרי ניקוי חזקים. האם יש משהו שאפשר להוריד את זה לגמרי? כי אקונומיקה מנקה את זה טיפה ונשאר הרבה מהשחור -חום הזה. 2.) קראתי היום שיותר בריא לנקות את הבית עם מוצרי ניקוי אורגניים. האם מישהי מכירה איפה אפשר לקנות כאלה בנתניה? והאם זה הרבה יותר יקר?
 
לעובש

יש מסיר עובש נדמה לי של סנו בקבוק עם שפריצר בצבע לבן עם מדבקה כחולה עובד נהדך ללא צורך לשפשף
 

krina

New member
לגבי העובש

לפעמים הפטריות {השחור הזה} נספגים בסיליקון שאוטם את המקלחת ואז אין דרך להוריד. צריך לגרד את הסיליקון ולשים חדש.
 
בכל הסופרים יש!

למרות שבעדן ובחנויות הטבע שבהרצל ובסמילנסקי יש יותר היצע. מעבר לזה, לא חייבים אורגני - אפשר לעשות משהו קודם. אנחנו כבר לא משתמשים במרכך, אלא בחומץ שגם מקבע צבעים, וגם מתפקד כמחטא. ערבבתי חומץ עם מים וכמה טיפות שמן עץ התה (שהוא מחטא) שמתי בשפריצר ויש לי נוזל לניקוי כללי (כולל חלונות ומשטחי שיש). אני גם לא קונה נוזל לשטיפת רצפה, אלא מערבבת חומץ (חצי כוס) עם בערך כך סבון כלים (זה אני כן קונה אורגני) ושוטפת. בכיורים אני ממשיכה עם אקונומיקה, אבל מעט - המנקה שלנו תמיד השתמשה, וברגע שמתחילים אי אפשר להפסיק... מסירי כתמים לכביסה גם לא קונה, דיו מורידים עם חלב, חלודה עם קצת מיצלימון, עובש - עם אלכוהול 70%, וכל מיני טיפים שאני אוספת. אבקת כביסה אורגנית היא יותר יקרה מהרגילה. לגבי ההשאר - הבדלים לא כ"כ משמעותיים.
 

maybesure

New member
../images/Emo182.gifטיפ לניקוי העובש

במקלחות: לרסס עם מסיר עובש בכל המקומות הנגועים בעובש, להשאיר מספר שעות בלי לשטוף ובלי לנגב. העובש ייעלם כלא היה. באחריות! בלי שפשופים ומאמץ כלל. אני משתמשת במסיר העובש של זהר דליה, ידוע לי כי זה עובד גם עם סנו - מרססת בבוקר לפני שיוצאת לעבודה, משאירה חלון פתוח לאוורור כשחוזרת הביתה אחרי 5 שעות הכל לבן נוצץ! מתאים לריסוס גם על הקיר, למשל מעל קו סיום הקרמיקות, ועל חלקי פלסטיק של מקלחונים. לא מסיר את כל העובש מסיליקון אבל מבהיר אותו מאוד.
 
אקונומיקה דווקא מאד יעילה להורדת עובש

אמנם זה קשה להוריד מהקיר כי החומר נוזל כלפי הריצפה ולא נישאר על הקיר. אני מספיגה בצמר גפן או בד ומשפשפת בחריצים וגם בסיליקון וזה יורד. כדי שיצא באמת טוב אני משתמשת גם במברשת שיניים ישנה וזה יעיל.
 
למעלה