ידיים בפה - מה עושים???

דבש76

New member
ידיים בפה - מה עושים???

הבת שלי בת חודשיים ומסרבת בתוקף לכל מוצץ שניסינו לתת לה. לאחרונה היא התחילה להכניס לפה את האגרוף ולמצוץ. האם זה בסדר או שאני צריכה להוציא לה את היד מהפה?? יש למישהי טיפ איך לנסות לשכנע אותה לקחת מוצץ??
 
לא להוציא לה את הידיים..

זה חלק מההיתפתחות שלה.. היא רוצה להרגיש ולחוש ובעוד כמה חודשים היא תוסיף גם את הרגליים.. גם הבן שלי ירק את המוצץ החוצה כל פעם שהכנסתי לו..היום בגיל חמישה חודשים הוא מצא אחד במישחקים שלו ומאז הוא מוצץ אותו..
 

רחלוש29

New member
כל תינוק עושה זאת

זה בסדר גמור שהבת שלך שמה אגרוף בפה היא תשים גם משחקים עם הזמן וגם את כפות רגלייה תינוקות בודקים את החושים שלהם ועם הפה הם בודקים הרבה דברים לא רק את כפות הידיים מה שכן לפעמים הם דוחפים את האגרוף פנימה יותר מדיי וזה יכול לגרום להקאה לגבי מוצץ תוותרי יש תינוקות שפשוט לא לוקחים מוצץ
 

liatsh01

New member
אני לא הייתי מוותרת על מוצץ

בשורה התחתונה, זה יעזור לך במצבים הקשים אצלי הבייב בן חודשיים וחצי ורק בשבועות האחרונים הוא תופס אותו יפה ובשקיקה (כשניסינו מגיל שבוע) קראתי פה על ילדים שלקחו את המוצץ בגיל שלושה-ארבעה חודשים טיפ טוב- לתת את המוצץ ברגעים שהיא נינוחה היא תחוש ותכיר את המוצץ יותר טוב ולאט לאט תתרגל אליו (תהליך מאוד ארוך שדורש הרבה סבלנות)
 

יהלום29

New member
היא הסכימה פעם למוצץ או אף פעם לא?

אצלי היא לקחה מוצץ בהתחלה, ואז בגיל חודשיים גילתה את האצבע ומצצה את האצבע כל הזמן, ולא הצלחתי לשכנע אותה לקחת מוצץ. כולם הפחידו אותי .. ובגיל 4-5 חודשים היא חזרה למוצץ ומאז אין יותר אצבע. לבד לגמרי לא עשיתי כלום!
 
ידיים בפה

שלום דבש, את מתארת שלב בריא ותקין בהתפתחות התינוק. הכנסת הידיים לפה אינה מעידה על מציצת אצבע מאוחר יותר. זהו שלב שנדרש לתינוק כדי להכיר את ידיו ואת השימוש בהן, וכדאי אפילו לעודד אותו. ולגבי המוצץ - שתי הבנות שלי לא הסכימו למוצץ בשום אופן וכלום לא עזר, כך שאני לא האדם שיוכל ליעץ לך
ענבל
 
../images/Emo45.gif או ../images/Emo95.gif

שניהם נהדרים וחשובים לתינוק. היתרון של האצבע - שהתינוק עצמאי בהרגעה של עצמו, ולא זקוק לאמא או לאבא לחפש את האצבע... יתרון נוסף - כאשר הילד משחק, הידיים והאצבעות עסוקות ואז הוא לא פנוי למציצה...לעומת ילדים עם מוצץ, שכן יכולים לשחק עם מוצץ בפה...כאשר ההנחה היא, שילד מרוכז ועסוק במשחק איכותי אינו זקוק למציצה. טוב להקנות הרגלים נכונים לגבי מציצת מוצץ, כאשר הראשון שבהם - שמוצץ הוא רק לשימוש במיטה או בעגלה. תינוק פיצפון יכול ללמוד ל"התרגל" למוצץ, אם מגישים לו אותו תוך כדי תנוחת הנקה ועירסול בידיים. תינוק בן 8 חודשים יכול להינות ממשחק בתיבת המוצצים והפטמות, אולי זה יגרום לו למצוא את מבוקשו.
 
למעלה