הבעיה שלך איננה קשורה במה שעשו אלא במה שלא עשו
הבעיה: סתימת אבנית לפני השעון.
הסיבה?
השעון מפליז (נחושת), הצנרת המזינה ממתכת, המים עם אבנית.
זה שילוב מנצח לסתימה לפני השעון.
הפתרון:
מתקשרים לתאגיד המים ודורשים:
1) החלפת שעון בגין התישנות = התמלאות באבנית וכתוצאה מכך הצרת המעברים בו ;
2) החלפת הברז לפני השעון מאותה סיבה ;
3) החלפת צנרת מקו ראשי עד לשעון מאותה סיבה.
לכל המעוניין:
תאגידי המים אחראים על אספקת המים בלחץ של לפחות 10 אטמוספירות אחרי השעון.
בגלל זה דורשים צנרת העומדת בלחצים של 16 אטמוספירות.
חוסר בלחץ לפני השעון יכול לנבוע מ-2 גורמים עיקריים:
1. נזילות בצנרת הראשית ;
2. ירידת לחץ יזומה בצנרת הראשית בגלל עבודות על הצנרת או המשאבות על הקו וכתוצאה ממנה היקוות של לכלוך בכניסות של הצנרת המשנית לבתים עם הפעלת הקו מחדש.
בכל מקרה, זו אחריות של תאגיש המים.
הודעות על בעיות לחץ לתאגיד בדרך-כלל מופנות אליו דרך 106 (בטלפון) או ישירות לטלפון של תאגיד המים הרשום למעלה או למטה בכל חשבונית.
אין לכם מה לפנות לקבלן או לאינסטלטור, אלא אם מגיעים מהתאגיד, בודקים ומוודאים לחץ נכון אחרי השעון לאחר בצוע החלפת הנדרש. מהשעון והלאה זו בעיה עם אחריות הקבלן/אינסטלטור