שלום רב.

sun890

New member
שלום רב.

אני כבר מתחיל להשתגע, כמעט שנתיים עברו מאז והמחשבות לא מרפות. לאחר משבר נפשי, שנדמה שהצלחתי לצאת ממנו לאט לאט, ועם טיפול תרופתי שעוזר, וכלפי חוץ הכל טוב ויפה אבל...מבפנים אני רוצה למות...החוסר וודאות והחשש ילוו אותי עוד מי יודע כמה זמן, ללא יכולת לאמת את הדברים. ואני לבד בזה, למרות שיש את מי לשתף, אני מתבייש בזה ומעדיף לשתוק...לחיות עם החרדות וללכת עשר צעדים אחרונית .... זו התוצאה בסופו של דבר. כשהייתי בצבא בבסיס סגור זה קרה... כשהיינו מתקלחים כל החיילים בבסיס, אחד החיילים הוציא את המכשיר הנייד וצילם אותי מתקלח. למרות שמחק את הסרטון והראה לי שלא שלח דבר, אני לא מפסיק מאז לחשוב על העניין הזה שאולי בכל זאת הוא שמר את זה ופירסם... מי יודע איפה. ומאז אני מרגיש שאני רוצה ויכול לקום ולצאת מהמצב הזה, אם רק הייתי יודע ולא נשאר בחוסר וודאות שמובילים לחרדות ופחדים.
 

DOCTOR W H O

Member
מנהל
היי

האם אתה בטיפול?
אני מציעה כן לשתף, אפילו אם מתביישים בהתחלה, תאמין לי זה מאוד עוזר!
אם תרצה לדבר אני כאן שמי כהנא
 

sun890

New member
היי כהנא מעריך את האכפתיות...

הייתי בטיפול פסיכולוגי כשנתיים, ובמשך הזמן לא העזתי לפתוח את הנושא הזה בפני המטפלת למרות שהיא הייתה מקסימה מאוד... אני מקווה שעכשיו אתחיל מחדש את הטיפול כי התחלתי בתהליכים ללחזור. יש לי גם חונך דרך סל שיקום שתפקידו לקדם אותי מבחינה חברתית, והתלבטתי האם לספר לו על העניין. האם זה מתקשר אליו מתוקף תפקידו?
 
שלום

כיוון שאתה כותב בפורום זה מניחה שאתה יודע שמדובר ב-OCD. היכן למדת על OCD? בטיפול? במידה והיית בטיפול, האם דיברתם ועבדתם על הרצון להגיע לוודאות וכיצד להתמודד עמו?
 

sun890

New member
אהלן קוגנטיקה1...

אחת האבחנות שלי מהפסיכולוגית שליוותה אותי במשך שנתיים הייתה OCD ונגענו מעט בנושא הזה של להגיע לוודאות כי זה היה לקראת סוף הטיפולים.
 
וכיום?

מה עמדתך לגבי חזרה לטיפול שיתן לך ידע לגבי OCD וכלים להתמודדות?
 

sun890

New member
כיום אני לפני התחלת טיפול במרפאת חוץ.

ואני מקווה שיקבלו אותי. אני חושב שאולי כל העניין של OCD לא ייתן לי תשובות לכל מה שאני מרגיש אבל זה ברור לי שברגע שיוסבר לי על הנושא אזדהה עם הרבה דברים.
 
לפני שאתה הולך למרפאת חוץ

מציעה שתבדוק אם הם מציעים טיפול נכון וממוקד ל-OCD. יש לא מעט אנשים עם OCD שהגיעו למקום אינטנסיבי שלא סייע להם כיוון שלא הציע טיפול הולם לבעיה. אם אני מבינה נכון מעולם לא היית בטיפול שמכוון ל-OCD, אם יש לך אפשרות הייתי מציעה להתייעץ עם פסיכולוג או פסיכיאטר הבקיא בטיפול בתחום ויתכן שטיפול פרטי יוכל לעזור לך להתמודד עם הקושי בצורה טובה יותר.
 
למעלה