היי אני חדשה

היי אני חדשה

אני לא יודעת אם אני אמורה להיות פה, אבל בכל זאת, מגששת...
כבר המון זמן לבד כי אני פשוט לא מצליחה להטריח את עצמי לחשוב על להכנס למערכות יחסים עם סקס.
אני מגדירה את עצמי כלסבית (הרע במיעוטו), כי עם נשים אני מצליחה להגיע לרמה מסויימת של אינטימיות. אוף... זה נורא מבלבל עכשיו לנסות להגדיר את עצמי.
(במיוחד עבור אחת שממש ממש לא אוהבת לדבר על עצמה)..
אני נורא נורא לבד אולי הקהילה הזו היא הכתבות שחיפשתי כל חיי?
HELP!!
 

k500

Active member
מנהל
ברוכה הבאה


אולי. אבל זה תלוי רק בך כי אנחנו לא יודעים וגם לא יכולים לדעת מה את מרגישה בפנים, בעצמך. אז מה כן? אנחנו יכולים לכוון, לעזור, לשאול ולתת כמה תשובות.

אם את לא חושבת על מערכות יחסים שכוללות סקס, יכול להיות שאת על הסקאלה הא-מינית, כלומר נעה בין חוסר משיכה מינית לאחרים/ות ועד למקרים בהם את יכולה להימשך מינית לפעמים, בעיקר אם יש משיכה רגשית קודם.
אבל, זה לא אומר שאת צריכה להחליט או לקבוע עכשיו מה את ומה את חושבת.
קודם תגדירי לעצמך מה את מחפשת, איזה סוג של מערכת יחסים. יכול להיות שאת מחפשת מערכת יחסים שמבוססת על רומנטיקה ולא סקס, או מערכת יחסים שיש בה גם וגם במידה מסוימת, הכל תלוי במה שאת מזדהה איתו בנושא הא-מיני.

אני לא רוצה להתחיל עכשיו עם הגדרות והסברים ארוכים כי אולי נפספס את המטרה. תתחילי עם מה את באמת רוצה, איזה סוג של יחסים מתאימים ונוחים לך. אל תשכחי שכל מה שאת חושבת, יש הרבה אחרים/ות שחושבים כמוך בדיוק. אין כאן משהו חריג או יוצא דופן, הכל אפשרי ואנחנו רואים את המנעד הזה בקרב רבים/ות כאן. אז את לא לבד, כולנו כאן מרגישים כמוך, צריך פשוט לשאול את השאלות שעולות ולתהות על כמה דברים. בשביל זה אנחנו כאן.
מה עכשיו? מה שתרצי. לקרוא על א-מיניות, לשאול, להתלבט לגבי הגדרות, אפשרויות ועוד. אנחנו כאן ונשמח לעזור לך בהמשך, אל תהססי לשאול, בהצלחה
 
מהא אני מחפשת?

תודה רבה על המענה המהיר.
הצבעת על משהו שתמיד היה אצלי, המשיכה היא לא סתמית אלא באה בעקבות היכרות מעמיקה. ואז, אפשר לומר התאהבות, ואח"כ אהבה. הסקס הוא משהו שנכנס רק בהתחלה, מין שלב כזה של מעבר לאינטימיות, אבל ממש לא נמצא במרכז החיים, ומהר מאוד הוא מתפייד לטובת מערכת יחסים יציבה, אמיצה.
אז מה אני מחפשת? סביר להניח שלהכיר אנשים כמוני, ואז בתקווה שיום אחד ידלק איזה ניצוץ ומשםן נתקדם... איך זה עובד כאן?
 

k500

Active member
מנהל
נראה לי שכדאי קצת לקרוא

מה לקרוא? על א-מיניות, כדי שתוכלי לדעת אם את שם ומה מהדברים במגוון הא-מיני מדבר אלייך. גם כדי שתדעי על מה מדובר וגם כדי שתדעי איפה את ממוקמת והאם את רוצה הגדרות שאולי יעשו סדר בלא נודע. לא חייבים, אבל רצוי לדעת.

איפה לקרוא? כאן בפורום, בכניסה למעלה (בדגל הא-מיני הצבעוני, היכן שכתוב: "חדשים בפורום? מתלבטים/ות?.." לחצי על ה"המשך") וגם במאמרים ובקישורים שנמצאים ב"כלים ומידע" מעל בכחול.

חוץ מזה, באתר הראשי של הא-מיניים בעולם:

http://www.asexuality.org/home/?q=overview.html

שם תוכלי לקרוא רבות, אבל בעיקר את הבסיס של הדברים בקישור הספציפי.

יש מגוון, יש צדדים רבים והכל תלוי במה שאת רוצה. כאן בפורום אנחנו מדברים על כל אלה גם מתוך שיתוף וחוויות של מי שכאן וגם, אנחנו מקיימים מפגשי פורום אחת לכמה זמן, דבר שמוסיף לידע ולתחושה שאנחנו לא לבד. זה לא מחייב ונעשה באוירה נעימה. בקרוב יתקיים מפגש כזה, אם תרצי, את בהחלט מוזמנת להגיע.
 

Michelle31

New member
הי לך


קודם כל ברוכה הבאה :)
אני מאוד מזדהה עם מה שכתבת... גם אני הגדרתי את עצמי במשך שנים כלסבית (כי היה לי ברור שאני לא נמשכת לגברים, ולנשים כן היתה לי משיכה מסוימת - בעיקר רגשית ואסטתית, ובסיטואציות מאוד ספציפיות גם מינית). פשוט הסקס נראה לי נורא מיותר ומעיק... מה שגרם לי להרגיש חריגה גם בקרב קהילת הלסביות.
ואז התחלתי לחפש את עצמי כא-מינית, על כל הגוונים השונים של הא- מיניות (ויש הרבה גוונים :)).
החיפוש הוא ארוך אבל מעניין, כי בדרך את מגלה דברים על עצמך, וחוץ מזה, כמו ש- K500 אמר, השאלה היא מה את רוצה במערכת יחסים, ולדעתי גם את זה החיפוש עוזר להגדיר.
אז אני מאחלת לך שתרגישי פה בבית (או שתמצאי את המקום בו את מרגישה בבית, יהיה אשר יהיה), ובכל אופן, את כבר לא לבד...
 
למעלה