יום הולדת 50 לאמא

יום הולדת 50 לאמא

מה אפשר להכין/לעשות/לתת לאמא ליום הולדת 50 שיהיה מספיק מיוחד ושונה מכל יום הולדת אחר?
 
עצה...

לפני כשנה הייתה לאמא שלי יומולדת 50 והחלטנו לא לתת לה מתנה מוחשית כמו תכשיט וכאלה פשוט הלכתי והקלטתי לה שיר ( את יכולה לכתוב בעצמך או לשיר שיר שאמא שלך אוהבת) ושפוט עשינו לה מצגת עם כל התמונות שיש לה ועם תמונות שלנו עם השיר וזה הייתה המתנה הכי יפה בעולם ... בנוסף גם עשינו לה מסיבת הפתעה עם כל החברים שלה :) מקווה שעזרתי...
 

גלשי

New member
וההצעה שלי......

פנו לחברים ובני משפחה שיכתבו לה ברכה, יספרו כיצד היכירו אותה, היכן, מתי, מה חושבים עליה.... איספו את הכל והדביקו באלבום יפה ומעוטר. מתנה נפלאה......... קיבלתי כזו.........מרגש וגורם לשמחה רבה.
 

idanoosh17

New member
אני גם מחפש כי עוד חודש אמא בת 50!

ליומולדת 40 עשינו לה סרט שכולם דיברו וסיפרו ובסוף נגמר בקליפ של listn to your haert עם תמונות שלה מכל הזמנים? מה עושים עכשיו?
 

KarinDi

New member
יובל לאמא

מסיבת הפתעה מסלול "חיים שכאלה" (בלי להגזים, 50 זה עוד צעיר!) לארגן לה סיור סביב נושא או סביב מקום שהיא אוהבת (אנחנו עשינו לאמא שלי סיור בירושלים למשל) לעשות לה מתנה "מכף רגל ועד ראש" להכין פנקס קופונים מיוחד- כל אחד מבני המשפחה המורחבת/חברים (כל מי שישתתף בחגיגה) צריך להכין קופון משלו ולהבטיח- ארוחת בוקר, טיפול לאוטו, סיבוב קניות וכל דבר שאמא אוהבת לעשות לה מנוי לעיתון בתחום שמעניין אותה או להוצאת ספרים מסויימת באותו כיוון- מנוי לתיאטרון, לקולנוע, לקונצרטים, לסדרת הרצאות, לקורס, לסדנה ואפילו לספריה. להפתיע אותה במשך שבוע שלם ב-50 דרכים שונות ומשונות משהו בכיוון?
 
למעלה