בזמן האחרון שמתי

בזמן האחרון שמתי ../images/Emo23.gif../images/Emo109.gif

שיש כאן פול אנשים חדשים אז שרשור היכרות שם: גיל: איך שמעת על הסודוקו? מה הזמן הכי קצר שבו פתרת סודוקו קשה/קשה מאוד:
 
תשובות

שם: חסוי.
(לא סומך על האינטרנט
). גיל: גם. מצטער, נוהל סטנדרטי של ה-CIA. איך שמעת על הסודוקו? סתם, איזה ילדה אחת מכיתתי התחילה לפתור את זה. זה התחיל בלגלוגים עליה ונגמר בזה שנהייתי מכור.
מהו הזמן הכי קצר שבו פתרת סודוקו קשה/קשה מאוד?: ממ.. היה אחד שהיה כה קשה, שפשוט לא הצלחתי לפתור. גייסתי לעזרה ידידה שלי שתעזור לי, אך גם נסיונותיה נפלו בשווא. שברנו יומיים ת'ראש, עד שהקלדתי את הסודוקו במחשב וראיתי שיש לו 302 (!) פתרונות שונים. אבל אני עדיין אוהב אותו. אוי, סודוקו.
 

adar cahlon

New member
עונה../images/Emo26.gif

שם: אדר. גיל: 15 עוד מעט
איך שמעת על הסודוקו? העיתון חפר עם זה, איך אפשר שלא
מה הזמן הכי קצר שבו פתרת סודוקו קשה/קשה מאוד: 10 דקות.
 

chuti

New member
אניי

שם: הילה גיל:12 איך שמעת על הסודוקו? דרך החתימה של עומרי..דרך פורום כפ"ס מה הזמן הכי קצר שבו פתרת סודוקו קשה/קשה מאוד: אני לא זוכרת
 

gilatb1

New member
אני.. ../images/Emo98.gif

שם: גילת גיל: עודמעט 17 איך שמעת על הסודוקו? ממ בהתחלה היה אותו בכל מקום... מה הזמן הכי קצר שבו פתרת סודוקו קשה/קשה מאוד: אין לי מושג..
 

The Tuna Master

New member
ובכן

שם: שי גיל: 18 איך שמעת על הסודוקו? מהעיתון, נדמה לי, ובערך מכל אחד. טוב, זה היה בכל חור, בזמנו. מה הזמן הכי קצר שבו פתרת סודוקו קשה/קשה מאוד: אם בניתי תוכנה שפותרת בדיוק איך שאני פותר, רק מהר יותר, זה נחשב? כי אם כן, אז פחות משניה.
 

גרי רשף

New member
תוכל לספר מעט על התוכנה?

אני מבין מדבריך שזו אינה תוכנה שבודקת את כל האפשרויות וכו', אלא מנסה למצוא כל פעם מספר נוסף בכל מיני שיטות.. האמנם? אם כן- תוכל להרחיב?
 

The Tuna Master

New member
אהא

השיטות הן אלגוריתמים ידועים לפתירת סודוקו. Naked Singles, Hidden Singles, Naked Pairs, Hidden Pairs, וכו', וכו'. בסך הכל יש יותר מ12 שיטות. במידה ולא ניתן לפתור את התשבץ בעזרת אלגוריתם מסודר, התוכנה יודעת לתת רמז. כרגע היא עדיין בשלבי בניה ועמוסה באגים. אבל יהיה בסדר.
 

The Tuna Master

New member
אז היא "מנחשת"

כלומר, לפי שיטת הניסוי והטעיה. אבל היא מנסה באלגוריתמים מסודרים קודם לכן, כדי שתוכל להדריך את המשתמש אם ירצה גם היגיון.
 
למעלה