שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
שרשור סמאקדאון

אחרון לפני רסלמניה מאוד מיוחדת...
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


האוסוז יוצאים כשיש סולמות וכיסאות. הם אומרים שהם לא מחכים שמיז ומוריסון יזמינו אותם והם יהיו אלופי הזוגות. הניו דיי יוצאים ואומרים שאמנם המצב מיוחד, אבל זאת רסלמניה והם רוצים לזכות בתארים. מיז ומוריסון יוצאים ואומרים שהם האלופים וינצחו. הם מטפסים על הסולמות וקטטה מתפתחת, עד שמיז ומוריסון דוחפים את כולם מהסולם.
&nbsp
טאמינה ניצחה את נעמי ולייסי אוונס אחרי סופרקיק לנעמי. לאחר הקרב, ביילי ניסתה ללחוץ לה את היד אבל חטפה סופרקיק. גם סשה חטפה סמואן דרופ.
&nbsp
טאקר מדבר עם מנדי רוז.
&nbsp
קרב מרסלמניה 24: שון מייקלס ניצח את ריק פלייר
&nbsp
ברון סטרומן יהיה זה שילחם מול גולדברג ברסלמניה.
&nbsp
טאקר ואוטיס מדברים ואוטיס אומר שיכסח את דולף זיגלר. טאקר אומר שמנדי שאלה על אוטיס אבל שהלכה לחדר של זיגלר. אוטיס מקבל הודעה ועוזב.
&nbsp
טאקר ניצח את דולף זיגלר בפסילה אחרי זיג-זג על המדרגות. מנדי רוז וסוניה דוויל עוצרות את זיגלר מלתקוף את טאקר. אוטיס רץ לזירה (יש גליץ' על המסך וכתוב "האמת תישמע"). לאחר מכן רואים איש בברדס שחור עם קול רובוטי בחדר מחשבים. הוא מראה הקלטה מה-14 בפברואר, כשמנדי התכוננה לדייט שלה. סוניה סימסה לאוטיס שמנדי מאחרת ומחקה את ההודעה שלו בחזרה. סוניה אמרה לזיגלר ששניהם יקבלו את מה שהם רוצים. בחזרה בשידור, מנדי הלכה לסוניה ואוטיס רדף אחרי זיגלר.
&nbsp
דניאל בריאן (ע' דרו גולאק) ניצח את שינסוקה נאקאמורה (ע' סזארו וסמי זיין) בפסילה אחרי שסזארו תקף אותו כשהוא נעל יס לוק. לאחר מכן התרחשה קטטה וההילים ניצחו.
&nbsp
ג'ון סינה בזירה ואומר שלפני חודש הכריזו שהמופעים ימשיכו בלי קהל. הוא אומר שהם בשידור האחרון לפני רסלמניה מאוד מיוחדת. מחר, אף אחד לא יודע מה יקרה. אתגרו אותו לקרב בית כיף של גחליליות והוא לא יודע מה זה. אבל השד אוהב חוסר ביטחון. ככה הוא שולט. אבל הוא לא ילחץ, הוא יחסל את בריי ווייאט כמו לפני שש שנים. הוא לא רצה, אבל השד אתגר אותו. לפתע הבובות של בריי מופיעות בקהל והשד מופיע על הבמה. בריי ווייאט מופיע מאחורי סינה, אומר לו לתת לו להיכנס, ואז נעלם...
 
למעלה