מלחמות ליל רביעי- שבוע 26

Diunim

New member
NXT


טיילר בריז ניצח את אוסטין תיאורי אחרי ביוטי שוט.
&nbsp
קיליאן דיין ניצח את טהוטי מילס אחרי ויידר בומב.
&nbsp
קמרון גריימס ניצח את טני ניס אחרי קייב אין.
&nbsp
שיה לי הייתה אמורה להילחם מול אליה, אבל מסתבר שפצעו לה את הברך, ויש מישהי אחרת שתחליף אותה... איו שיראי.
&nbsp
קרב העפלה לקרב סולם: איו שיראי ניצחה את אליה אחרי מונסולט.
&nbsp
יש סרטון שמקדם את דקסטר לומיס.
&nbsp
קית' לי בזירה לריאיון. הוא אומר שהוא חייב התנצלות לדומיניק דיג'קוביק. דיג'קוביק יוצא ואומר שהוא כועס על לי. דמיאן פריסט יוצא וצוחק עליהם. הוא רוצה את התואר. לי אומר שהוא יוודא שפריסט לא יחייה לנצח. דיג'קוביק תוקף את פריסט וגם לי עוזרלו אבל בסוף דיג'קוביק מנצח את שניהם.
&nbsp
אדם קול יצא לחופשה ויורד על ולבטין דרים. הוא אומר שבובי פיש יטפל בדרים.
&nbsp
אוני לורקן ודני בורץ' ניצחו את שיין ת'ורן וברנדן וינק אחרי קרוספייס/סינגל לג קראב.
&nbsp
קרב העפלה לקרב סולם: קנדיס לארי ניצחה את קיידן קארטר אחרי גארגאנו אסקייפ.
&nbsp
מאט רידל ניצח את רודריק סטרונג אחרי ברו דרק. לאחר הקרב רינקו סינג' וגורג'אר סאורב תקפו את רידל. מלקולם ביבנס הציג את עתיד מחלקת הזוגות.
&nbsp
טריפל אייץ' בזירה ואומר שגארגאנו וצ'אמפה הם היריבים הכי גדולים. צ'אמפה יוצא לזירה ודורש שגארגאנו יצא. טריפל אייץ' מזהיר אותו לא לפגוע בגארגאנו. גארגאנו יוצא ואומר שצ'אמפה ניסה להרוג אותו. טריפל אייץ' אומר שהוא שכנע את וויליאם ריגל לא לפטר אותם. הוא מבין אותם - אחרי הכול, זה קרה לו ולשון מייקלס. אבל הם חייבים לסיים את זה. גארגאנו אומר שזה היה אמור להסתיים בשנה שעברה אבל צ'אמפה שבר את הצוואר, וחבל שהוא לא שבר לו את הצוואר בעצמו. צ'אמפה אומר שהוא מסכים שזה חייב להסתיים. טריפל אייץ' אומר שהם חייבים לסיים את הכול. גארגאנו אומר שהם רק צריכים זירה ושופט. טריפל אייץ' שואל אם הוא רוצה את זה עכשיו, וגארגאנו אומר שהוא לא מוכן. עוד שבועיים. אבל זה יהיה הקרב האחרון, ויהיה אסור להם לחזור להילחם אחר כך אחרת הם יעזבו את NXT. הוא ישלח להם מיקום והם ילכו לשם. צ'אמפה אומר ש-NXT תמשיך בלי ג'וני רסלינג. גארגאנו אומר שהוא יותר טוב ממנו. לפתע סרטון של קילר קרוס מופיע.
 

Diunim

New member
AEW דיינמייט


"אמריקן נייטמר" קודי רודס (6-2) ניצח את ג'ימי האבוק (3-1) אחרי קרוסרודס. לאחר הקרב, ג'ייק רוברטס הופיע על המסך ואמר שלאנס ארצ'ר רוצה להיכנס לזירה. רוברטס אומר שהוא כועס שלא פנו אליו בהקמת AEW, ולאנס ארצ'ר היה ביפן והאליט פחדו ממנו. הוא מאתגר את קודי לחתום על חוזה לקרב מול ארצ'ר.
&nbsp
"סופר באד" קיפ סביאן (5-4) (ע' פנלופה פורד) ניצח את דרבי אלין (2-5) אחרי לאסט סאפר.
&nbsp
"ביג הארט" ג'ייק הייגר (3-0) ניצח את צ'יקו אדמס (0-1) אחרי חניקת משולש. לאחר הקרב ג'ון מוקסלי נתן לו פרדיגם שיפט, אבל ננעל בפטריוט לוק. מוקסלי זרק את הייגר לרצפה.
&nbsp
ג'ון מוקסלי אמר שהזהיר את המעגל הפנימי והייגר ברח, אבל הוא בקרוב לא יוכל לברוח.
&nbsp
ברודי לי אוכל סטייק מול המסדר האפל. הוא אומר שהם האריות וטורפים את החלשים. לי מזהיר אותם לא לאכול לפני שהוא גומר. אחד מהם מתעטש ולי מגרש אותו.
&nbsp
"המנהיג הנשגב" ברודי לי (1-0) (ע' קריפר) ניצח את QT מארשל (2-5) אחרי לריאט מסובב.
&nbsp
הרחפן של מאט הארדי טס לבית של ניק ג'קסון ומראה אותו מתאמן. הוא החלים ב-61%.
&nbsp
אליפות מגה של AAA: "הקלינר" קני אומגה (9-1) ניצח את "האל הספרדי" סאמי גווארה (3-6) אחרי וואן ווינגד אנג'ל.
&nbsp
כריס ג'ריקו יוצא לזירה ומדבר על מאט הארדי. הוא אומר שהוא נותן למאט הארדי הזדמנות להצטרף למעגל הפנימי. הרחפן מופיע וג'ריקו אומר שהוא לא מחבב את הרחפן, כי הוא שחצן והדעות הפוליטיות שלו חרא. אבל הוא מוכן לתת גם לרחפן הזדמנות להצטרף. מאט יוצא למרפסת ואז מופיע במקום אחר, ולאט לאט מגיע לזירה בטלפורטציה. ג'ריקו אומר שהוא ידע שיבוא. ג'ריקו אומר שידע כי הם קבעו את זה בשבוע שעבר. AEW נבנתה בזכותו ולכן מאט צריך לשתף פעולה איתו. מאט אומר שהוא עזר לאליטה כי הוא חייב ל"באקס אוף יות'" על כך שהחיו אותו וראה את העריצות של ג'ריקו. ג'ריקו אומר שגם הוא מחיה קריירות. מאט אומר שג'ריקו מזהה את הכלי, אבל מי שנמצא בכלי הוא דמסקוס בן 3,000 שנה ויותר. ג'ריקו אומר שהוא מבין שצריך להמציא את עצמך מחדש אבל הוא מכיר את מאט. הארדי אומר שג'ריקו שינה את המראה, אבל בתוכו תמיד היה אותו "חור של תחת". ג'ריקו אומר שמאט חי בצל של אחיו ומאט אומר שהוא לא בצל של אף אחד. הם מתחילים קרב צעקות: אליט מול דיליט. ג'ריקו אומר שאף אחד לא צועק ומאט אומר שהמקום מלא בתמצית מעריצים. הוא מתחיל לשיר את "אובסוליט" ואומר שאברהם לינקולן ומרטין לות'ר קינג בקהל. ג'ריקו נותן לו סטירה. סאמי גווארה מופיע ותוקף את מאט, עד שקודי ואומגה מבריחים אותם.
 
למעלה