שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


מייקל קול בזירה ואומר שרסלמניה תתרחש בשני מקומות שונים, וגם תתרחש במשך שני לילות כי היא גדולה מדי ללילה אחד. הוא מציג את המארח של המופע, רוב גרונקובסקי. מוג'ו ראולי יוצא להיג את גרונק. גרונק אומר שהוא חלם להופיע מול כולם, אבל לצערו עכשיו לא יהיה קהל. ראולי אומר לו שה-WWE שונה מ-NFL. המלך קורבין יוצא לזירה ומציג את עצמו. גרונק מסרב לכרוע ברך וקורבין מזהיר אותו. אליאס יוצא ואומר שקורבין עדיין לא הקשיב לשיר שלו. אליאס שר שיר מעליב ולבסוף גרונק דוחף את קורבין ואליאס עוזר לו להבריח אותו. גרונק קובע קרב בין אליאס וקורבין ברסלמניה.
&nbsp
דניאל בריאן ודרו גולאק ניצחו את סזארו ושינסוקה נאקאמורה אחרי סאנסט פליפ של בריאן על סזארו.
&nbsp
סאמי זיין בא להתעמת עם בריאן וגולאק ויורד עליהם. בריאן דורש קרב משולש על האליפות הבין יבשתית ברסלמניה. זיין אומר שאם גולאק ינצח את נאקאמורה בשבוע הבא הוא יתן לו קרב על התואר.
&nbsp
פייג' מתראיינת דרך הסקייפ אבל ביילי וסשה בנקס יוצאות לרדת עליה. פייג' אומרת שהן חסרות אומץ. ביילי אומרת שפייג' לא יכולה לעשות כלום כי הקריירה שלה נגמרה. פייג' אומרת שיש לה רעיון. היא יכולה להגן על האליפות שלה מול לייסי אוונס. ביילי אומרת שניצחה אותה כבר. פייג' מציעה לצרף גם את דיינה ברוק. ואת טאמינה. ואת נעמי. ולבסוף... את סשה בנקס. קרב משושה על התואר!
&nbsp
קרב מרסלמניה 30: ג'ון סינה ניצח את בריי ווייאט.
&nbsp
ניקי קרוס ואלכסה בליס מתראיינות ואומרות שהקאבוקי ווריורס תקפו אותן אבל הן ינקמו: בשבוע הבא אלכסה תילחם מול אסוקה.
&nbsp
מיז ומוריסון מארחים את הדירט שיט. הם אומרים שאין להם מאתגרים לרסלמניה, ואולי כדאי לשאול את הקהל מי ילחם מולם. הם מראים קטעים שלהם לבושים כמו הניו דיי, האוסוז והאבי מאשינרי (בצורת בייקון). הם מחליטים לקחת חופש ברסלמניה.
&nbsp
המיז וג'ון מוריסון ניצחו את האבי מאשינרי בפסילה אחרי שאוטיס הכה אותם עם כיסא. מה שקרה היה שדולף זיגלר יצא והראה תמונות שלו ושל מנדי רוז על המסך.
&nbsp
מייקל קול מארח את חתימת החוזה בין גולדברג ורומן ריינס. גולדברג אומר שקיווה להילחם מול ריינס אבל לא חשב שיש לו אומץ. ריינס אומר שכל הגדולים בוחרים בו: סינה, טריפל אייץ', לסנר, אנדרטייקר... כולם גם הפסידו לו. גולדברג לא יהיה שונה. ריינס אומר שגולדברג לא הרוויח את הזכות להיות בחצר שלו. הוא חותם על החוזה. גולדברג אומר שריינס צחק על זה שהוא נגח בדלת, אבל הוא השמיד דלתות בכל העולם במשך שנים. וברסלמניה, ריינס הבא בתור. הוא חותם על החוזה, הופך את השולחן והם מתעמתים.
 
למעלה