שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


המלך קורבין יוצא לזירה עם דולף זיגלר ורוברט רוד. קורבין אומר שהוא אמר את האמת על רומן ריינס והוא הוכיח שזאת לא החצר של רומן אלא הממלכה שלו. הוא מכריז שהוא הקפטן של צוות סמאקדאון בסרבייבור סירייס. דולף זיגלר אומר שהסיבה היחידה שעלי ושורטי ג'י בצוות זה כי הם התחנפו לרומן. רוד אומר שהם יתקנו את זה הלילה. הם ילחמו מולם ויהפכו לחברים בצוות במקומם. קורבין מזמין את ריינס לזירה. הם מוציאים מישהו בתחפושת של כלב שמשתחווה.
&nbsp
שורטי ג'י ומוסטפה עלי ניצחו את רוברט רוד ודולף זיגלר אחרי 450 של עלי לזיגלר. במהלך הקרב רומן ריינס התערב ותקף את קורבין.
&nbsp
בריי ווייאט מארח את בית הכיף של הגחליליות ולבוש כמו קוסם, כשהוא... הופך את התואר האוניברסלי לכחול (אמרתי לכם שזאת תהיה בעיה). בריי אומר שהוא יצפה הלילה במיז TV עם דניאל בריאן.
&nbsp
קורבין אומר לזיגלר ולרוד שהוא יטפל בעניינים.
&nbsp
דרו גולאק וה-B טים בזירה וגולאק מלמד אותם בנוגע להבדלים בינו לבין ברון סטרומן. סטרומן תוקף אותו ומחסל את כולם.
&nbsp
קופי קינגסטון וביג אי מדברים ואומרים שאקסבייר וודס איתם ברוחו והם ישמרו על התארים לכבודו.
&nbsp
דניאל בריאן מדבר עם סאמי זיין ושינסוקה נאקאמורה. זיין מציע לבריאן להצטרף אליהם. בריאן אומר שהוא חשב על זה כל השבוע, וזיין ברח כשהשד תקף אותו. בריאן לא צריך את העזרה שלו ושיציעו אותה לברון סטרומן. זיין יורד על סטרומן ששומע.
&nbsp
אליפות הזוגות: הניו דיי והרבייבל נלחמו ללא תוצאה אחרי שהאנדיספיוטד ארה תקפה את שני הצמדים. לאחר מכן מתאבקי סמאקדאון הבריחו אותם.
&nbsp
האבי מאשינרי ניצחו שני ג'וברים אחרי קומפקטור.
&nbsp
ביילי וסשה בנקס מתראיינות וביילי אומרת שהיא נלחמת עבור עצמה. סשה בנקס אומרת שביילי תכסח את ניקי קרוס הלילה.
&nbsp
ניקי קרוס וביילי עמדו להילחם עד ששיינה באזלר תקפה אותן ונשות NXT התקוטטו עם נשות סמאקדאון.
&nbsp
סשה בנקס, ניקי קרוס, כרמלה ודיינה ברוק ניצחו את ריאה ריפלי, טייגן נוקס, מיה יים ודאקוטה קאי אחרי נאקברייקר של קרוס לקאי.
&nbsp
המיז מארח מיז TV עם דניאל בריאן. מיז שואל למה השד תקף אותו. אולי בריאן קצת מטורף, כי הוא לא יודע מי הוא. אולי השד רוצה לחסל אותו. בריאן אומר שהתכנית של מיז גרועה, אבל הוא צודק. הוא כבר לא יציב, אבל הוא עדיין מלא בתשוקה. בגלל זה הוא הגיע למיין איבנט של רסלמניה, בגלל זה הוא זכה בתואר וסיים את תנועת ה-YES. גם בריי ווייאט לא יציב. בריי מופיע על המסך ואומר שחבל שהם מדברים עליו שלא בנוכחותו, ואז שואל אם בריאן רוצה לשחק. הוא רק צריך להגיד כן, אבל בריאן אומר לא, גם כשהבובות מנסות לשכנע אותו. בריאן מוכן להילחם, וגם על התואר. בריי דורש ממנו להגיד כן. המיז מכריז שהם ילחמו בסרבייבור סירייס.
 

חיא2

New member
תודה רבה


ברור מהתיאור שיש ענין להקפיץ את סמאקדאון כלפי מעלה.
 
למעלה