שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


שיין מקמהן יוצא לזירה ואז מרים את הגביע של הטוב בעולם. הוא אומר שנמאס לו ממיז ומולם. הוא עובד קשה עבור הארגון. הוא הטוב בעולם כי הוא נולד ככה. הוא מאתגר את מיז לקרב ברסלמניה.
&nbsp
אליסטר בלאק, ריקושט וההארדי בויז נלחמו מול דה באר, רוסב ושינסוקה נאקאמורה ללא תוצאה אחרי שהניו דיי תקפו את כולם. לאחר הקרב האוסוז נתנו פרומו.
&nbsp
רנדי אורטון יוצא החוצה ואומר שב-2002, AJ סטיילס התאבק באולמות חשוכים כשהוא ערך את הבכורה שלו בסמאקדאון. ב-2004, כשהוא לחץ ידיים ליריבים באולמות בינגו, הוא הפך לאלוף הצעיר ביותר. ב-2006, כשהוא השתזף אצל דיקסי קרטר, הוא נלחם מול אנדרטייקר ברסלמניה. ובכל שאר השנים הוא היה אלוף. זה הבית שהוא בנה. AJ יוצא ואומר שאורטון ממש עוקב מקרוב אחריו. הוא גאה בהיותו מהאינדיז. הוא שמע שם שאנשים כמו אורטון נוצרו רק ל-WWE. וזה טוב, כי אורטון לא היה מצליח בעולם שלו עם חיקוי לדיאמונד קאטר. רנדי אורטון אומר שבטח כמה מהאינדיז העתיקו משהו ומרים את הסימן של ה-nWo. סטיילס אומר שהוא מוקף באנשי אינדיז שנלחמו כדי להגיע לפה, והם לא השיגו עבודה בזכות אבא שלהם. אורטון גם זכה לתמיכה מאבולושן. אורטון אומר שלא עזרו לו להגיע לאליפות בגיל 24, או לזכות ברויאל ראמבל פעמיים, או להיות במיין איבנט ברסלמניה או לזכות באליפות 13 פעמים. AJ אומר שהיו לו אבולושן, לגאסי, רייטד RKO. מה עם משפחת ווייאט? הוא נחש צפע, משתמש בכולם וזורק. בגלל זה הוא תקף אותו. אבל הוא לא הקורבן הבא שלו. אורטון אומר ש-AJ יכול לשכור חדר בבית שלו ולחטוף RKO. סטיילס אומר לו לבוא ולקחת דמי שכירות ברסלמניה.
&nbsp
אסוקה ניצחה את סוניה דוויל (ע' מנדי רוז) אחרי אסוקה לוק כשמנדי בטעות הפילה אותה. לאחר הקרב הן התווכחו.
&nbsp
האייקוניקס מדברות על סשה בנקס וביילי ואומרות שהן יזכו בתארים.
&nbsp
בקי לינץ' יוצאת ואומרת שמרגיש טוב לחזור. שארלוט פלייר נכנסה למיין איבנט שלה ברסלמניה, אז היא הייתה צריכה לשחק ברונדה ראוזי. וזה קשה לשחק באישה בלי מוח. היא אומרת שתזכה בתואר ברסלמניה. שארלוט יוצאת ומברכת אותה, ואומרת שהיא עשתה את כל העבודה. היא יכולה לגמור את העבודה. המעריצים תומכים בבקי רק כי הם מצטערים עבורה. היא תצטרך לסחוב את שתיהן. בקי אומרת לה לסתום ומצהירה שרק בזכותה הן המיין איבנט.
&nbsp
דניאל בריאן יוצא מהמשרד של מר מקמהן וחושף שהוא ורוואן יילחמו מול קווין אוונס ומוסטפה עלי.
&nbsp
ריי מיסטריו ו-R טרות' ניצחו את אנדרדה וסמואה ג'ו אחרי רול אפ של ריי לג'ו. לאחר הקרב ג'ו תקף את אנדרדה.
&nbsp
דניאל בריאן ורוואן ניצחו את קווין אוונס ומוסטפה עלי לאחר סלאם של רוואן לעלי.
&nbsp
וינס מקמהן יוצא החוצה ומצהיר שהוא יתן לקופי קינגסטון הזדמנות לקבל קרב על התואר ברסלמניה. וינס אומר שמעולם לא אמר שייתן לו קרב בפאסטליין, אבל נתן לו סיכוי להילחם והוא נכשל. הניו דיי יוצאים. ביג אי אומר שהוא לא רוצה ללמוד מווינס כלום. הם קידמו עבורו מופע בהודו. וודס אומר שהם לא איימו לעזוב מעולם אבל מתייחסים אליהם כמו לזבל. ביג אי אומר שקופי היה ב-WWE כבר 11 שנים ומגיע לו. וינס אומר שלאף אחד לא מגיע כלום. ביג אי אומר שזה גדול יותר מזה ואפילו מהאגו של וינס. וודס מזכיר איך קופי ניצח את האלוף ולא קיבל הזדמנות. ביג אי אומר שזאת דרישת הקהל. וינס אומר שאם קופי היה ראוי לקרב, זה היה קורה לפני הרבה זמן. הוא מרשים לאחרונה, אבל להיכל התהילה הוא ייכנס רק עם הניו דיי. הוא לא חומר לאליפות. הוא דיבר עם בריאן ובריאן צודק: קופי הוא... שחקן +B. קופי אומר שהוא לא דורש שייתנו לו את הקרב, אבל היה לו חלום והוא הצליח להגשים. הוא לא מתלונן על שום דבר. גם לא על זה שהוא מזניח את המשפחה שלו. אבל מה הוא צריך לעשות כדי שיוכל להילחם על התואר? רנדי אורטון יוצא ואז וינס אומר שקופי צריך לנצח אותו. ואת סמואה ג'ו. ואת דה באר. ואת רוואן. בשבוע הבא, בקרב גאנטלט, ואז הוא יוכל לקבל קרב על התואר. הניו דיי מבריחים את ההילים מהזירה.
 

elotan

Member
שאלה

מה לעזאזל עשה מוחמד עלי שהוא נמצא בקרבות עם האלוף הראשי? איך הוא הגיע לשם? נגמרו המתאבקים הרגילים?
 

שי מילר

New member
מנהל
הממ

זאת שאלה מצוינת
מוסטפה עלי ממש ירוק ולא ברור איך נקלע לקרבות האלה.
מצד שני, ברוב הקרבות הוא עושה ג'וב בסוף אז יש עוד דרך ארוכה לפניו (בהנחה שלא יעיפו אותו חזרה ל-205)
 
למעלה