שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


רומן ריינס יוצא החוצה לתגובה גדולה. ריינס מודה לקהל ואומר שהתגעגע. הוא אומר שכשהלוקמיה שלו חזרה, הוא פחד. הוא מודה לקהל על התמיכה ואומר שהוא עומד להשתמש בהזדמנות כדי להפיץ את הנושא הזה. וכרגע, הלוקמיה שלו שוב הושבתה. הוא חזר, ומודה לקהל. לאחר מכן סת' רולינס יוצא והם מתחבקים.
&nbsp
אליסטר בלאק וריקושט ניצחו את הרבייבל אחרי בלאק מאס לדוסון.
&nbsp
בארון קורבין מתראיין ואומר שממש לא ירד על רומן ריינס והוא מקווה שריינס לא ינסה משהו.
&nbsp
אליאס מנסה לנגן לקהל אבל לייסי אוונס קוטעת אותו, הולכת וחוזרת. לאחר מכן דין אמברוז יוצא ודורש קרב מול דרו מקינטייר, קרב ללא פסילות. הוא יורד על אליאס שיורד על הקהל. אליאס מנסה לפגוע באמברוז עם הגיטרה אבל חוטף דירטי דידז.
&nbsp
נטליה ורונדה ראוזי ניצחו בפסילה את הריוט סקוואד אחרי שבקי לינץ' תקפה את נטליה עם קב. לאחר הקרב, רונדה תקפה אותה ומשטרה פינתה את בקי. לאחר מכן רונדה צרחה שנמאס לה והיא דורשת שווינס מקמהן יצא. סטפני יוצאת ורונדה דורשת ממנה להחזיר את בקי. סטפני אומרת שבקי עצורה, ורונדה דורשת ממנה להחזיר אותה. סטפני אומרת שהיריבה שלה ברסלמניה זאת שארלוט, היא לא רצתה את זה אבל בקי גרמה לזה להיות ככה. רונדה אומרת שזה מה שהכי טוב לביזנס, זה יכול להיות המיין איבנט הראשון עם נשים. סטפני מתנצלת ומסרבת. רונדה ממשיכה לדרוש. סטפני מתעצבנת ואומרת שהגישה שלה רעה כמו של בקי. רונדה אומרת שהיא האלופה, והיא לא תגן על התואר מול מי שהם בחרו. רונדה שמה את התואר לרגליה של סטפני והולכת.
&nbsp
ג'ינדר מהאל יורד על יום הולדתו של ריק פלייר ושואל למה לא הזמינו אותו. הוא מאתגר את כל המוזמנים.
&nbsp
קורט אנגל ניצח את ג'ינדר מהאל (ע' האחים סינג') לאחר אנקל לוק, ואז נתן סופלקסים לאחים.
&nbsp
אלכסה בליס אירחה את התכנית שלה. היא ירדה על רונדה ראוזי והזמינה את פין באלור. במהלך הריאיון ליו ראש יוצא ודורש את התואר. פין באלור מוכן לתת לו קרב על התואר, למרות שזה לא מה שראש רצה.
&nbsp
אליפות בין יבשתית: פין באלור ניצח את ליו ראש אחרי 1916 וקו דה גרה.
&nbsp
האסנשן צוחקים על האבי מאשינרי ואז אוטיס תוקף אותם.
&nbsp
בובי לאשלי כועס על ליו ראש שלא הצליח להשיג לו קרב על התואר.
&nbsp
ברון סטרומן היה אמור להילחם מול בובי לאשלי, אבל השניים התקוטטו לפני הקרב וסטרומן תקף את שניהם, כך שהקרב לא התחיל.
&nbsp
סת' רולינס מבטיח שינצח את ברוק לסנר על התואר ברסלמניה.
&nbsp
קרב ללא פסילות: דרו מקינטייר ניצח את דין אמברוז אחרי קליימור, ואחרי מכת גיטרה מאליאס. לאחר מכן גם בארון קורבין ובובי לאשלי באו לעזור לדרו, אבל סת' רולינס ורומן ריינס יצאו להבריח אותם.
&nbsp
ביילי (ע' סשה בנקס) ניצחה את נייה ג'קס (ע' טאמינה) אחרי אלבו דרופ מהחבל.
&nbsp
כל הערב מתאבקים שלחו ברכות לריק פלייר, ולבסוף הייתה חגיגת יום הולדתו השבעים. טריפל אייץ' וסטפני מקמהן אירחו את המסיבה. הם מזמינים את שון מייקלס, ריקי סטימבוט, קורט אנגל וסטינג. שאר המתאבקים על הרמפה. טריפל אייץ' מראה סרטון על ריק פלייר. סטפני חושפת חגורת אליפות מיוחדת שיצרו לפלייר והם קוראים לו לבוא. פלייר לא יוצא... ואז באטיסטה מופיע מאחורי הקלעים, וסוחב מהחדר של פלייר את פלייר המעולף. באטיסטה שואל אם קיבל את תשומת ליבו של האנטר. טריפל אייץ' רץ כדי לבדוק את פלייר.
 

שי מילר

New member
מנהל
אחרי הרבה מאוד זמן


של תוכניות רו מעייפות ומתישות, אהבתי מאוד את רו של השבוע.
הפרומו של רומן ריינס היה מרגש ומיוחד
הסגמנט עם רונדה ראוזי שהניחה את החגורה היה עשוי מצוין
ובמיוחד היה לי פופ גדול בסגמנט הנועל.
הטוויסט עם הגעתו של בטיסטה היה ממש מפתיע בעיניי, חשבתי שזה סתם סגמנט ליקוקים לפלייר כמו שהיה בפרישה שלו לפני 11 שנה ואהבתי מאוד שהשתמשו בזה כדי לתת היט לבטיסטה ודלק לפיוד שלו עם האנטר במניה.

ממליץ מאוד למי שבדרך כלל רק קורא תוצאות, לצפות ספציפית ברו הזה כדי להדליק את האש והחשק לקראת מניה. מבחינתי הראמבל ממש לא עשה את זה, גם האלימיניישן צ'יימבר לא, אבל התוכנית הזאת כן.
 

oronm316

New member
הסוף

באמת היה רגע קטלני. אם בטיסטה היה גם מתאבק טוב אפילו הייתי מתרגש. אבל נראה אחלה פיוד. במיוחד אחרי שבטיסטה שיחק בכמה סרטים
 
למעלה