טורניר המיי יאנג קלאסיק חוזר לסבב שני - קצת סדר!

טורניר המיי יאנג קלאסיק חוזר לסבב שני - קצת סדר!

אז מה זה טורניר מיי יאנג? מי זאת מיי יאנג? ולמה זה חשוב לעתיד העסק?
טורניר המיי יאנג קלאסיק מאחד 32 מתאבקות מכל העולם (ולא רק כאלה שיש להן חוזה בWWE) לטורניר הדחות.

מיי יאנג הייתה אחת מהנשים הראשונות להתאבק בארה"ב וזכתה לפופולריות רבה. היא המשיכה להופיע אפילו בסוף שנות ה90 ותחילת שנות ה2000. הטורניר נקרא על שמה כהוקרה למפעל חייה.

זאת השנה השניה שהטורניר הזה נערך. במסגרתו 32 מתאבקות ינסו את מזלן בשיטת הנוקאאוט: הפסד והמתאבקת בחוץ. נצחון ועוברים לשלב הבא. הטורניר משודר באופן בלעדי אך ורק בWWE נטוורק או באתר ההורדות הקרוב לליבכם.
מדובר ב10 פרקים שבועיים של כשעה. בשלב הראשון, ישנם 4 קרבות לפרק וככל שמתקדמים בטורניר נראה פרקים עם 2 קרבות בלבד.
גמר הטורניר ייערך בPPV (אירוע צפיה בתשלום) הכל-נשים הראשון אי פעם של הWWE בשם אבולושן, בסוף אוקטובר.

בשנה שעברה, הגמר היה בין קאיירי סיין היפנית לבין שיינה בייזלר, לוחמת הMMA שהפכה למתאבקת. בסופו של הטורניר, סיין זכתה. עם הזמן שעבר מאז, בייזלר החזיקה באליפות הנשים של NXT אותה הפסידה לאחרונה ל... קאיירי סיין!

ככה שזכייה בטורניר מובילה לגדולות!
רוב הטורניר כולו כבר צולם (חוץ מהגמר, כאמור) וכבר יש תוצאות של ההקלטות שרצות ברשת. אבקש לא להרוס פה את תוצאות הטורניר בתגובות, לטובת כאלה שרוצים לראות מבלי לדעת מי ניצחה בכל שלב. פרק חדש משודר בלילה שבין רביעי לחמישי ונכון לכתיבת שורות אלה שודרו כבר 2 פרקים ובשניהם ראינו כבר קרבות לא רעים בכלל וכמה מתאבקות עם פוטנציאל גבוה.

לכל מי שרוצה להכיר את 32 המתמודדות בטורניר, כנסו לפה:
https://www.sportskeeda.com/wwe/mae-young-classic-2018-get-to-know-all-the-competitors
אחלה כתבה שועשה סדר!
ואם רוצים גם לראות אותן, להלן סרטון הצגה של כל המתמודדות שעשו בWWE:
https://www.youtube.com/watch?v=2yacnc0SUwI

אז מי תיקח את הטורניר? נדע בסוף אוקטובר!

 

btvs7

New member
איך זה נראה "מאחורי הקלעים", בטורנירים כאלו?

לא רק בטורניר הספציפי הזה, אלא בטורינירים דומים כמו הקרוזרווייט קלאסיק מלפני שנתיים.
לכולנו ברור שמדובר ב-wrestling entertainment. החלק האמיתי הוא היכולות האתלטיות והפיזיות של המתאבקים/ות וגם הכריזמה ויכולת המשחק שלהם. החלק של "מי מנצח", אולי נורא מעניין אותנו כצופים, אבל הוא החלק הכי פחות אמיתי כאן.
בתוכניות ה"רגילות", ממילא יש חוזה קבוע למתאבקים. התסריט קובע שיפסידו השבוע, אבל ינצחו בשבוע הבאה בקרב גומלין. בכל מקרה הם מקבלים חשיפה קבועה. כאן יש מתאבקות שרובן לא מוכרות, ומי שתגיע לרבע הגמר, למשל, מקבלת פי שלוש חשיפה ממי שעפה בקרב הראשון. זה יכול להיות מאוד משמעותי להמשך הקריירה שלהן, ב-WWE או מחוץ לו.

אני תוהה איך מתקבלות ההחלטות מאחורי הקלעים. האם הכל סגור מראש עוד בתחילת הטורניר, או שה-WWE מחליט תוך כדי הטורניר לפי איכות הקרבות? נכון ששתי הפיינליסטיות משנה שעברה מככבות כיום ב-NXT, אבל תוכלו לראות עוד שמות מוכרים שעפו בשלבים מוקדמים: שרה לוגן מהרוסטר הראשי עפה בסיבוב הראשון. בסיבוב הראשון של הקרוזרווייט קלאסיק, צ'אמפה (!) הודח על ידי גארגאנו. היום הוא אלוף NXT וההיל הכי מוצלח מזה זמן רב.

לחובבי ז'אנר תוכניות הנינג'ה, בתוכנית השבוע התחרתה קייסי קטנזארו, האישה הראשונה שסיימה את מסלול הנינג'ה האמריקאי, והיחידה שסיימה את מסלול חצי הגמר:
https://youtu.be/hJkEtoBHrW8
 
למעלה