תוצאות אול אין

תוצאות אול אין


פרה שואו:
SCU ניצחו את הבריסקוז.

פליפ גורדון (מחופש ללוצ'דור) ניצח את הבאטל רויאל.

המופע:
מאט קרוס ניצח את MJF

כריסטופר דניאלס ניצח את סטיבן אמל

טסה בלנצ'ארד ניצחה את מדיסון ריין, צ'לסי גרין ובריט בייקר

אליפות הNWA: קודי רודס ניצח את ניק אלדיס (א) וזכה בתואר!

אדם פייג' ניצח את ג'ואי ג'נלה. אחרי הקרב, פינים (צורת הרבים של פין, לא אנשים מפינלנד) באו והחזירו לחיים את ג'ואי ריאן תוך כדי שהם חוטפים את פייג'.

אליפות הROH: ג'יי לית'ל (א) ניצח את פליפ גורדון

קני אומגה ניצח את פנטגון. אחרי הקרב, כריס ג'ריקו מחופש לפנטגון בא ותקף את אומגה ואמר לו "נתראה בהפלגה של ג'ריקו"

אוקאדה ניצח את מארטי סקרול.

מיין איבנט: היאנג באקס וקוטה איבושי ניצחו את ריי מיסטיריו, פניקס ובנדידו.
 

villain club

New member
דעתי על האירוע

כל הכבוד לקהל שהיה חם לארוך כל האירוע,קהל טוב יכול להוסיף הנאה לאירוע.
ניצחון לא מפתיע של BTE,SCU החייה להם את הקריירה ועוזר להם להיות אובר עם הקהל,היה נחמד שהם התלבו כמו ברוקי 3,דרך אגב סקורפיו סקיי מתאגרף במציאות.
בבטאל רויאל היו רגעים,פליפ שהיה עם מסיכה ניצח כדי לקבל שוט על אליפות ה-ROH,אני חייב לציין לטובה את בולי ריי שמצליח להוציא היטים מהקהל.

אני אישית לא סובל BTE שבעיניי היא תוכנית מפגרת ולא מצחיקה עם סטוריליינים ממש מפגרים,מרגיז אותי מאוד שהסטייבל הכי פופלארי בהאבקות מתנהג כמו חברוה של ילדים מפגרים אבל זה יפה שהם הצליחו לעשות אירוע משלהם שיגרום ל-WWE לחשוש.

עכשיו לאירעו עצמו אני אתן דעה רק על מה שראיתי:
אמל-דניאלס לא היה מלהיב,מפתיע שדניאלס ניצח,זה שג'רי לין היה שופט מיוחד היה מיותר.
זה מפגר שאמל לוחץ למי שהפליל אותו ברצח וגרם לו להיכנס לכלא והם מתנהגים כאילו הם חברים,גם במהלך הקרב הוא ירק על אמל.
קרב על אליפות ה-NWA,הבנייה שלהם לא הלהיבה אותי וגם בזירה םה לא מלהביבים אותי וגם הדמיות שלהם לא כאלו מעניינות אותי ואין להם כריזמה ולא יכולות מיק',הליווי של האחרים כאילו זה קרב ארגוף נתן תחושת אולד סקול לקרב זהיה מפגר שטים סטרום מי שהפסיד לאדלדיס ההיל שלא מכבד אותו את האליפות בא ללוות אותו לקרב,לא מפתיע שקודי ניצח,כנראה שיהיה לו רימאצ' על האליפות נגד אלדיס שאולי שם הוא ייפל את האליפות,זה צעד חכם של בילי קורגן לתת לקודי את אליפות ה-NWA כי זה יכול לייצר באזז סביב האליפות הזאת,אולי קודי יגן עליה ב-NJPW.
האם נראה בעוד כמה חודשים קודי רודס נגד דניאל בריאן על אליפות ה-NWA?

האנמגאן-ג'אנלה,כבר בפרומו לפני הקרב היה ברור שיהיה משהו שקשור לג'ואי ריאן. היה סטריט פייט נחמד,ג'אנלה מתאבק הארדקור,האנמאן נתן הופעה טובה ופנלופה שחקה אותה,האנגמן נותן לג'אנלה מכה עם הטלוןפ שפרפרת שהוא רצח איתו את ג'ואי ריאן.
אחרי הקרב הבאים דרואים של בולבולים שנראים יותר כמו קונדומים משומשים הוא כובע של שף,גו'יא חוזר והוא שוב משפיל את האנמאן ואז הבולבולים לוקחים את האנגמאן המעולף.
ג'ואי מתאים לבולט קאלב אליט,אני לא מבין איך הוא לא הצטרף אליהם,הוא גם יכול להיות אובר עם הקהל היפני בגלל שהוא ה-King Of Dong Style הוא דווקא אובר בארגון היפני DDT והוא היה שם אלוף האיירומאן(כמו אליפות ההארדקור שמגנים עילה 7\24 הכוונה שיכולים להפסיד אותה בכל מקום בכל זמן שאתה לא יכול לצפות מתי ינסו לקחת לך אותה).

לא מפתיע שפליפ הפסיד tck היה צפוי שהוא יהיה ב-All In.
אחרי הקרב קולט קאבאנה קיבל פופים כי זה ההומטאון שלו ובסוף משליכים את בולי ריי על שולחן סטייל השילד.

אומגה-פנטאגון היה אחלה קרב,אומגה הספים יותר מדי את הברכיות,הוא היה צריך למכור את זה שפנטאגון שבר לו את היד.
אחרי הקרב חשבתי שזה יהיה ג'ריקו,פתאום אני רואה מישהו לבוש כמו פנטאגון,חשבתי שזה סמי קאליהן,עד שהוא עושה עליו קודברייקר ומתברר שזה ג'ריקו,כנראה שיהיה לו ולקני רימאצ' בקרוז.

סקרול-אוקאדה קרב הערב,שיעלו את סקורל למשקל כבד,הסגנון שלו לא מתאים לג'וניורס.
קרב שלשות-ספוטספט,מיסטריו התלבש כמו וולבריין,איבושי ומיסטריו קיבלו מומנט בזירה,הייתי רוצה שגם פינקס ואיבושי יקבלו יותר רגעים בזירה אחד נגד השני,למרות שלא הייתה בנייה לקרב זה הרגיש קרב גדול,כצפוי הבאקס ואיבושי ניצחו.

אני לא אופתע אם יהיה בעתיד All In 2 אם יותר צופים ממה שהיו באירוע הזה.
תחרות זה דבר טוב לצופי ההאבקות.
 
למעלה