שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


המיז ומאריס יוצאים ומיז מכריז על פרישתו. פרישתו מקרבות מול דניאל בריאן. המיז ניצח אותו, אבל המכה שלו היא הכי חזקה ב-WWE. בריאן יוצא וקורא לו פחדן. הוא אומר שהוא רימה. מאריס יורדת עליו ואומרת לו לעזוב. ברי בלה יוצאת ומאריס בורחת. ברי נותנת למיז סטירה ובריאן מבריח אותו, ואז אומר שבהאל אין א סאל יהיה קרב זוגות מעורב בין בריאן וברי למיז ומאריס.
&nbsp
המיז ומאריס עצבניים על פייג' בגלל הקרב. פייג' אומרת שהקרב יהיה אוסום.
&nbsp
רנדי אורטון ניצח את ג'ף הארדי בפסילה, אחרי שג'ף בעט לו במפשעה. לאחר הקרב ג'ף נתן לו סוואנטון בומב מקופסאות דרך שולחן.
&nbsp
דה באר אומרים שהם רוצים לקבל קרב על תארי הזוגות. הקלאב מגיעים ויורדים עליהם, מה שמוביל לקרב בשבוע הבא.
&nbsp
פייטון רויס (ע' בילי קיי) ניצחה את נעמי אחרי פישרמן סופלקס.
&nbsp
חובשים לביג אי את הצלעות. הניו דיי אומרים שיזכו הלילה בתארים.
&nbsp
בקי לינץ' יוצאת ואומרת שהיא הייתה צריכה להיות אלופת נשים ולא שארלוט. שארלוט התווספה לקרב שלהן ואז לקחה את התואר. המעריצים לא תומכים בבקי. היא החליטה לפעול ולמנוע משארלוט לגנוב לה את הזרקור. שארלוט יוצאת והן נלחמות כשכל הנשים מפרידות ביניהן.
&nbsp
רוסב ולאנה ניצחו את אנדרדה "סיין" אלמאס וסלינה וגה אחרי אקולייד.
&nbsp
שינסוקה נאקאמורה משנה את שם המדינה לנאקאמריקה.
&nbsp
רנה יאנג מזמינה את AJ סטיילס. AJ אומר שסאמרסלאם לא הסתיים כמו שצריך אבל הוא לא מתחרט. סמואה ג'ו תוקף אותו ונועל את הקוקינה קלאץ'. אחר כך הוא אומר לבת של AJ שאבא ישן.
&nbsp
כרמלה מדברת עם פייג' וכועסת שהיא לא הוצמדה. R טרות' מגיע ומבקש קרב על התואר, כי הוא יודע שרק צריך להצמיד את כרמלה בשביל זה. פייג' מנפנפת אותו וקובעת לכרמלה קרב חוזר מול שארלוט בשבוע הבא.
&nbsp
קרב ללא פסילות, אליפות הזוגות: הניו דיי ניצחו את אחי הבלודג'ון אחרי שוודס נתן להארפר מרפק דרך שולחן.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
משהו על סגמנט אחד בתוכנית
בקי לינץ' יצאה ונתנה פרומו הילי על איך שארלוט חושבת רק על שארלוט ואיך היא היתה חברה ובלה בלה בלה סטנדרטי. הקהל נתן לה פופים. היא התעשתה ואמרה שהקהל הוא חלק נכבד ממה שהיא עשתה כי הקהל לא חשב שהיא מספר 1. הקהל ממשיך בפופים. שארלוט יוצאת לברול עם לינץ' ועדיין נראה שהקהל מעדיף את לינץ' על שארלוט הפייסית. עכשיו השאלה מה יעשו עם זה.
האם לינץ' תהיה הילית סטנדרטית? לצערי נראה שכן. אני עדיין מקווה שיקחו את האנגל הזה למשהו אחר כמו שתי פייסיות לא מלוקקות שנמצאות בפיוד מי הכי טובה (ובדרך נלחמות בהיליות). לא משהו משעמם כמו ביילי ובנקס שהיו חברות והפסיקו ושוב חזרו, אלא שתי אלפא פימיילס שכל אחת מהן בטוחה שהיא עדיפה, אבל נשארת פייסית, כלומר הכעס הוא רק בין שתיהן ולא משפיע על היחס שלהן למתאבקות פייסיות אחרות כמו נעמי, אסקה והבלות.
 
למעלה