סיכום 2017: סמאקדאון!

סיכום 2017: סמאקדאון!

חודש מטורף בעבודה + בבית.

אני אעשה את זה טיפה שונה.
תקבלו קטגוריות ואת המועמדים בכל קטגוריה. ההצבעה שלכם תהיה עבור מי שהיה הכי טוב בשנת 2017 באותה הקטגוריה.

אחרי פיצולי הרוסטרים בשנת 2016, אני אישית נהנתי הרבה יותר מהתכנית השבועית של סמאקדאון מאשר ראו. זה המשיך גם ל2017, אבל אז היה הסופרסטאר שייקאפ והיו שמועות שהחליפו גם את הכותבים של התוכניות.
ואז הגיע ריין הטרור של ג'ינדר מאהל, שגרם להרמת הרבה גבות.
לסיכום השנה מבחינת המתאבקים/ות/זוגות התייחסתי רק למי שהיה מעל חצי שנה ברוסטר של סמאק, כלומר מי שהיה שם לאורך כל השנה או מאז השייקאפ. לכן, לא תראו פה את מיז, אמברוז, בליס וכו'.
כן תראו אותם (במידה ותהיה סיבה לכך) בקרב השנה/רגע השנה וכו'.

אחרי שהבהרנו את זה, יאללה מתחילים!

 
מתאבק השנה

איי ג'יי סטיילס
החזיק באליפות ארה"ב פעמיים וסיים את השנה עם אליפות הwwe, כולל קרבות נגד באלור ולסנר במהלך השנה. לא סתם הוא the face that runs the place! פנומנלי, במלוא מובן המילה.

ג'ינדר מאהל
תאהבו אותו או לא, הוא החזיק באליפות ועורר מחלוקת לאורך כל השנה. חייב לציין שהיה שיפור, אפילו איטי, מתחילת הריין ועד סופו. ברור שזה עזר שהוא נלחם נגד סטיילס.

קווין אוונס
עבר לסמאקדאון בשייקאפ, אחרי פיוד נגד ג'ריקו ואיבוד החגורה האוניברסלית. הספיק לזכות באליפות ארה"ב, להכנס לפיוד נגד סטיילס ולעבור לפיוד נגד שיין מקמהון, כולל היל טרן של סמי זיין ונגיחה בוינס מקמהון.

בארון קורבין
שנה מוזרה עברה על קורבין. הוא זכה במזוודת הmitb אבל כשל בפדייה שלה, לטובת פיוד קצרצר נגד סינה. אחרי זה זכה באליפות ארה"ב בטריפל ת'רט והפסיד אותה בטריפל ת'רט. עדיין, הוא נחשב לאפר מיד קארדר והיל טוב.

רנדי אורטון
זוכרים שאורטון זכה בראמבל וניצח את בריי ווייאט על האליפות ברסלמניה? לא בטוח שהוא בעצמו זוכר. בכל מקרה, הוא המשיך להשאיר במיין איבנט בפיוד נגד ג'ינדר וניסה ככל יכולתו לרצוח את האחים סינג בכל צורה אפשרית. אורטון עדיין מסתובב לו במיין איבנט, מחלק RKO משום מקום.
 
מתאבקת השנה

שארלוט פלייר
עברה בשייקאפ לסמאקדאון, נכנסה לפיודים על התואר עד שבסופו של דבר גם זכתה בו והיא כרגע האלופה. האתלטיות, הכשרון הטבעי ואפילו השיפור שלה בתור פייסית – כולם בלטו לטובה השנה.

נעמי
אלופת הנשים שהחזיקה בתואר הכי הרבה זמן בהיסטוריה (140 יום), זכתה בתואר בקרב משושה ברסלמניה בעיר שלה ופיזרה את הglow שלה על מחלקת הנשים.

בקי לינץ'
הבייביפייס האולטימטיבית של מחלקת הנשים, קצת ירדה מהמיין איבנט במהלך השנה, אבל תמיד ניתן היה לסמוך עליה שתיתן את קרב הערב. יצאה לצלם עם מיז ושון מייקלס את המרין 6 לקראת סוף השנה, אז בקרוב מעגל המעריצים שלה יילך ויגדל.

נטליה
7 שנים אחרי שהחזיקה בתואר אליפות, עם המון התמדה ונחישות, נטליה החזיקה השנה מחדש בתואר. המתאבקת הותיקה הייתה דמות קבועה במחלקת הנשים ולמרות שהיא עדיין חצי קלאץ' על המיק, בזירה אין לה הרבה מתחרות.

כרמלה
השנה עשתה היסטוריה כשזכתה פעמיים במזוודת הmitb לנשים. אחרי שנעזרה בג'יימס אלסוורת לזכות בפעם הראשונה, בפעם השניה זכתה בכוחות עצמה. לאחרונה קצת נעלמה מהמסך אבל המזוודה עדיין אצלה, היא רק מחכה לרגע המתאים לפדות (למרות כמה רמזים לפדייה שכבר היו).
 
טאג השנה

הניו דיי
עברו בשייקאפ והוכיחו את שליטתם בדיויזייה של סמאק באותו דומיננטיות שהייתה להם בראו. היו חלק מסגנמטים וקרבות בלתי נשכחים מול האוסוז, אבל לא רק. הספיקו כבר להחזיק פעמיים באליפות הזוגות של סמאקדאון.

האוסוז
הצמד חזר לפרוח מאז ההיל טרן שלהם והוכיח שאין מה להספיד אותם. החזיקו בתואר 3 פעמים ובסה"כ מעל 240 יום (כלומר, רוב השנה היו עם התואר). השתפרו על המיק וגם הוסיפו לארסנל התרגילים בזירה. לאחרונה יישרו את ההדורים עם הניו דיי והשלימו פייס טרן.

אמריקן ביטא
השילוב של צ'אד גייבל הצעיר מלא הפוטנציאל ושלטון בנג'מין הותיק ומלא הכשרון הוכיח את עצמו כשילוב מנצח. אחרי שג'ורדן, שותפו לשעבר של גייבל בטאג, עבר לראו על תקן הבן של קורט, גייבל ובנג'מין עושים חייל, בזירה ועל המיק.

בריזנגו
אמנם בזירה הם פחות שלטו ופרחו, אבל הם הובילו את אחד הסגמנטים האהובים והמוצלחים של השנה – הפאשן פיילס. השניים הוכיחו כימיה נהדרת וחוש קומי ייחודי, ששמרו עליהם רלוונטיים למרות מאזן נצחונות/הפסדים לא משהו בלשון המעטה.

רוסב דיי*
קיימים זמן קצר (ולכן הכוכבית), אבל כבר הוכיחו שהם אובר עם הקהל ונותנים אחלה שואו.
 
פיוד השנה

ניו דיי נגד האוסוז

רנדי אורטון נגד ג'ינדר מאהל

איי ג'יי סטיילס נגד קווין אוונס

בובי רוד נגד דולף זיגלר

נעמי נגד נטליה
 

kendog keds

New member
שנה חלשה בסמאק לפי המועמדים בכל הקטגוריות...

נלך פה על ניו דיי אוסוז בזכות הקרבות המדהימים ברמה מפתיעה מאוד, וגם הסגמנט של הבאטל ראפ שהיה טוב.
 
קרב השנה

אליפות בין יבשתית: דין אמברוז מנצח את מיז (א) , 3.1.17

קרב לא על התואר: איי ג'יי סטיילס ניצח את דין אמברוז, 31.1.17

אליפות WWE: בריי ווייאט (א) ניצח את ג'ון סינה ואת איי ג'יי סטיילס, 14.2.17

קרב n1c לאליפות הwwe: רנדי אורטון ניצח את איי ג'יי סטיילס, 7.3.17

אליפות הזוגות של סמאק: האוסוז ניצחו את אמריקן אלפא (א), 21.3.17

קרב n1c לאליפות הwwe: ג'ינדר מאהל ניצח את דולף זיגלר, אריק רואן, לוק הארפר, מוג'ו ראולי וסמי זיין, 18.4.17

קרב MITB: כרמלה ניצחה את בקי לינץ', שארלוט, טמינה ונטליה, 27.6.17

אליפות ארה"ב: איי ג'יי סטיילס ניצח את קווין אוונס (א) וכריס ג'ריקו, 25.7.17

קרב n1c לאליפות הwwe: שינסקה נאקאמורה ניצח את ג'ון סינה, 1.8.17

קרב n1c לאליפות הwwe: שינסקה נאקאמורה ניצח את רנדי אורטון, 5.9.17

אלפיות הwwe: איי ג'יי סטיילס ניצח את ג'ינדר מאהל (א), 7.11.17

אליפות הנשים: שארלוט ניצחה את נטליה (א), 14.11.17
 

סלים וארזה

New member
מנהל
אכזבת/טמטום השנה
1. ג'ינדר מהאל מחזיק באליפות WWE. אותו אחד שתמיד היה ג'ובר התנפח למימדים מפלצתיים, אבל הקהל לא קנה את זה. רגע לפני הקרב מול ברוק לסנר הוא הפסיד לאיי ג'יי סטיילס. הפרומו של היימן בראו על מהאל הוא פרייסלס.
2. סמי זיין שוכח את הפיוד שלו עם קווין אוונס והם הופכים לצמד בלי שום הסבר ממשי.
3. ג'יימס אלסוורת' הפך מדמות אובר לסייד קיק שדעך לצידה של כרמלה.
4. קרב MITB הוא ללא חוקים אבל מה פתאום אלסוורת' מטפס על הסולם ולוקח את המזוודה עבור כרמלה?. דניאל בריאן החליט לקחת לה את המזוודה ולקיים קרב MITB חדש שבו כרמלה שוב זכתה. למה היה צריך את האנגל הזה?
5. הבלודג'ון בראדרס מגיעים כאילו לא היו משפחת וייאט
6. הרוסטר של סמאקדאון נכנס וכובש את ראו, אבל לאחר ה-PPV הכל נשכח כולם חברים מחדש.
7. ג'ון סינה היה בסמאקדאון ופתאום על דעת עצמו הוא עובר לראו. לזה שהוא היה חסר למישהו, אבל על פי הקיפייב למתאבקים יש חוזים והחוזה של סינה היה בסמאקדאון.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה