הרגעים שנהרסו לנו בגלל פאשלות של הבמאי

PardoFM

New member
הרגעים שנהרסו לנו בגלל פאשלות של הבמאי

מי שזוכר, בעבר הרמתי דיון על הקלוז' אפים הגדולים של עולם ההיאבקות. הרי אומנם מן הסתם הקהל באיצטדיון או בארינה, נהנה יותר כי הוא שם, הוא חי את המופע. ומצד שני אדם שרואה את המופע, קשה לו להיות מפוקס במשהו ולפעמים, אנשי הטלוויזיה רואים רגעים גדולים שהאנשים באיצטדיון מפספסים. כמו שציינתם באותו פינה, השוט של וינס מקמהן בקרב מול הוגן או הרגע לפני שמייקלס נותן את הסופר קיק לריק פלייר.

הדיון פה הוא על הרגע השני, בוא אנחנו, צופי הטלוויזיה מפספסים בשידור חי מה שהצופים כן רואים. הבמאי החליט לעשות קאט פתאום, בדיוק יצאו לפרסומות, פתאום המצלמה עוברת למקום אחר בזמן שאנחנו מפספסים רגע גדול באמת.

דוגמא, יחסית טרייה ויחסית רלוונטית מכיוון שאנחנו בתקופת ראמבל. AJ סטיילס, עושה את הדיביוט שלו וכמעט, כל ההתחלה שלו מהרגע שהשעון סיים את עבודתו, שמענו מוזיקת כניסה שאנחנו לא מכירים, חדשה. המצלמה הייתה רק על רומן ריינס שהיה בזירה, לא ראינו את הטיינטרון. רק הבאנו מהקהל שקורה משהו גדול.

האם יש לכם רגע כמו זה שבגלל פאשלה של במאי נהרס לכם רגע גדול?
 

Diunim

New member
תאשימו רק את קווין דאן!

האמת שיש כמה זכורים לי.
&nbsp
אחד מהכי זכורים לי זה בראמבל 1995, שאואן הארט נכנס לזירה וישר בולדוג הדיח אותו.
&nbsp
אבל הכי מעצבן בעיניי היה החזרה של ג'ריקו ב-2007 (אז זה עוד היה מקורי) ואיך שהבמאי צילם את הקהל ולא את הסיבוב שלו ואת חשיפת הפנים שלו.
&nbsp
אגב, עוד רגע אחד שקרה היה בראמבל 1994, שון מדיח את דיזל עם סופרקיק שהבמאי מפספס.
 
למעלה