שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


רנה יאנג מראיינת את AJ סטיילס. AJ אומר שהוא היה ציני בנוגע לקביעת קרב האנדיקאפ, אבל הוא מוכן לזה. הוא אומר שזה אמנם לא הוגן אבל ככה החיים. הוא לא בטוח מה בריאן רוצה, אבל הוא לא ייתן להם לקחת את התואר. אוונס וזיין יוצאים ואומרים ש-AJ מתחרט על הקרב, כי הם עומדים לזכות בתואר ביחד. שיין מקמהן יוצא ואומר שזה לא הוגן. הוא מחליט להשאיר את הקרב לעת עתה, אבל שהלילה יהיה קרב האנדיקאפ... אוונס וזיין מול רנדי אורטון, שינסוקה נאקאמורה ו-AJ סטיילס. לאחר מכן הוא נתקל בדניאל בריאן מאחורי הקלעים, ובריאן מסכים עם המיין איבנט.
&nbsp
בקי לינץ' (ע' שארלוט פלייר ונעמי) ניצחה את רובי ריוט (ע' ליב מורגן ושרה לוגן אחרי ארמבר.
&nbsp
אחי הבלודג'ון ניצחו את האסנשן אחרי פאוורבומב משותף לויקטור. לאחר הקרב הם תקפו גם את קונור עם הדאבל צ'וקסלאם.
&nbsp
סיבוב ראשון בטורניר אליפות ארצות הברית: מוג'ו ראולי ניצח את זאק ריידר עם מרפק לראש. ג'ינדר מהאל יילחם מול אקסבייר וודס ובובי רוד יילחם מול מוג'ו ראולי בסיבוב הבא. לאחר הקרב רוד התעמת מול מוג'ו.
&nbsp
ג'ינדר מהאל מדבר עם האחים סינג' ומבטיח לנצח את וודס בשבוע הבא.
&nbsp
צ'אד גייבל ושלטון בנג'מין יוצאים החוצה וטוענים שהם נדפקו בשבוע שעבר בקרב על האליפות. הם אומרים שהם ניצחו את האוסוז אבל דפקו אותם והשופט קינא בהם. בריאן יוצא החוצה ואומר שהחלטת השופט היא סופית ושהם הצמידו את האוסו הלא נכון. בריאן מציע פשרה: בראמבל הם יילחמו מול האוסוז בקרב שניים משלושה.
&nbsp
רנדי אורטון ו-AJ מדברים אחד עם השני על הקרב. אורטון ונאקאמורה אומרים שהם יזכו בראמבל.
&nbsp
בריזאנגו ניצחו את רוסב דיי אחרי רול אפ של פאנדאנגו לרוסב.
&nbsp
דניאל בריאן ושיין מקמהן מדברים ושיין מפקפק במה שבריאן קובע. הוא אומר שבריאן אולי לא יציב.
&nbsp
AJ סטיילס, רנדי אורטון ושינסוקה נאקאמורה ניצחו את קווין אוונס וסמי זיין בפסילה אחרי שאוונס הכה את אורטון בכיסא. לאחר מכן שיין יוצא וקובע שהקרב יהיה ללא פסילות, והפעם AJ, רנדי ונאקאמורה מנצחים עם RKO לזיין.
 
למעלה