לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 35- Cien (פרק מאה!)

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 35- Cien (פרק מאה!)

סופסוף- פרק מאה!
 

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: הוורלדווייד אנדרגראונד נמצאים מאחורי הקלעים, בלי ג'וני, ומתלהבים מאיזה כרטיס שריקי מנדל השיג. טאיה אומרת שג'וני לא יאהב את זה. ג'וני מגיע וריקי מסביר שהוא מצא את המחווה המושלמת. הוא שינה את שם המשפחה שלו למונדו בתעודת הזהות...ג'וני אומר שהוא לא יקרא לו ככה. ריקי אומר שהוא חייב כי הוא שינה את זה חוקית. מונדו אומר שיש רק מונדו אחד באנדרגראונד. ריקי מתלהב כי הוא חבר רשמי... ג'וני מסביר שהלילה, הדבר הכי חשוב הוא כמו בפרק הראשון, לקחת את פרינס פומה לסלאם טאון.
&nbsp
לפני קרב האטומיקוס, ריקי שוב ניסה להציג את עצמו כריקי מונדו. ג'וני אמר שכיוון שריקי לא שאל אותו בנוגע לזה, הוא יושב על הספסל הלילה. אבל הוא מצא שותף, שותף שהוא אפילו חבר של פיניקס... מרטי מרטינז!
&nbsp
קרב אטומיקוס: הוורלדווייד אנדרגראונד (ג'וני מונדו, טאיה ו-PJ בלאק) (ע' ג'ק אוונס וריקי מנדל) ומרטי דה מות' מרטינז ניצחו את פרינס פומה, סקסי סטאר, פיניקס וקייג' אחרי חמש דקות וחצי עם פין דל מונדו לפומה. במהלך הקרב, ג'רמייה קריין בא וגנב לקייג' את הכפפה, מה שגרם לקייג' לנטוש את הקרב. לאחר הקרב, מרטי תפס את מליסה סנטוז, שסטרה לו כמה פעמים. מרטי נהנה מזה. פיניקס החטיף למרטי סופרקיק.
&nbsp
סגמנט מצולם: קתרינה נמצאת מאחורי הקלעים. ג'רמייה קריין בא ואומר שהביא לה מתנה. היא אומרת שהוא יותר שימושי ממה שהיא חשבה. הוא לא מסכים לתת לה את הכפפה, כי הוא רוצה משהו ממנה. הוא רוצה נשיקה, אבל מיל נותן לו ריפר'ס טריידנט ותוקף אותו. קתרינה לוקחת את הכפפה. קייג' מצמיד אותה לקיר. הוא אומר שהיא לא יכולה להיעלם כי הכפפה חזקה יותר ממנה. היא לא הולכת לשום מקום. הוא חונק אותה עד שהיא מפילה את הכפפה, ואז נעלמת. קייג' לוקח את הכפפה, אבל מיל וקריין מרביצים לו. נוצרת קטטה משולשת שבמהלכה דאריו קוואטו מגיע לקחת את הכפפה.
&nbsp
דאריו קוואטו קבע שבשבוע הבא, מריפוסה ומרטי "דה מות' מרטינז" יילחמו מול פיניקס ומליסה סנטוז.
&nbsp
קרב על מדליון אצטקי: פנטגון דארק ניצח את אל דראגון אצטקה ג'וניור אחרי שש וחצי דקות עם פאקג' פיילדרייבר.
&nbsp
לאחר הקרב, פנטגון החליט לשבור את הזרוע של אל דראגון אצטקה ג'וניור, אבל מטנזה הגיע לזירה. דאריו ניסה לעצור אותו. דאריו מנע ממטנזה לתקוף את פנטגון בגלל המפתח. פנטגון התגרה בדאריו והלך. לאחר מכן דאריו הצביע על אצטקה. מטנזה תקף את אל דראגון אצטקה ג'וניור. ריי רץ להציל את אצטקה.
&nbsp
מחזיקי המדליונים: פול לונדון, מאלה סווארטה, סאלטאדור, סאן אוף האבוק, דראגו, קורטז קסטרו ופנטגון דארק.
&nbsp
"המפלצת" מטנזה קוואטו (ע' דאריו קוואטו) ניצח את ריי מיסטריו ג'וניור אחרי אחת-עשרה דקות עם זעם האלים, כשדאריו הזיז לריי את הרגל מהחבלים. לאחר הקרב, מטנזה לקח כיסא ונתן לריי את זעם האלים איתו. לאחר מכן הוא שם את הראש של ריי בתוך הכיסא ודחף אותו לעמוד הזירה פעמיים. מטנזה סחב את ריי, בהנחיית דאריו, אל מאחורי הקלעים.
 

Diunim

New member
דעות

קצת מאכזב בתור פרק מאה.
&nbsp
קרב האטומיקוס- היה טוב, אבל חמש דקות? זהו זה? זה לא מוציא את פומה טוב, הוא היה צריך לנצח כאן לקראת הקרב שלו... אם כי ריקי ענק.
&nbsp
קייג'-מיל-קריין? נשמע כמו קרב שאני אוהב. הכפפה אצל דאריו ולא טוב.
&nbsp
פנטגון ואצטקה נתנו קרב טוב, ברור שפנטגון בדרך לזכות בחגורה.
&nbsp
מטנזה וריי גם נתנו קרב נחמד (רק נחמד), אחלה של סיום. ריי לא יהיה באולטימה לוצ'ה?
&nbsp
טוב, אז בשבוע הבא נראה את התכנית האחרונה לפני אולטימה לוצ'ה- ומליסה נכנסת לזירה! יופי!
 
למעלה