שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


ג'רי לולר בא לפרשן במקום בוקר טי שתקוע בטקסס בגלל הסופה.
&nbsp
המיזטוראז' יוצאים החוצה ואז גם קורט אנגל. אנגל רוצה להכריז שיהיה קרב על התואר הביניבשתי בנו מרסי. המיז טוען שאנגל לא מכבד אותו. אנגל מכריז על באטל רויאל בו המנצח יקבל קרב על התואר בשבוע הבא.
&nbsp
באטל רויאל, המנצח מקבל קרב על התואר הביניבשתי בשבוע הבא: ג'ף הארדי ניצח אחרי שהדיח את ג'ייסון ג'ורדן בסוף. במהלך הקרב בריי ווייאט הופיע בזירה והדיח את פין באלור.
&nbsp
אלכסה בליס מזכירה שסשה בנקס תמיד מפסידה בהגנה הראשונה שלה על התואר.
&nbsp
אנזו אמורה יוצא ומסביר שאחרי שהצליח להתמודד מול ענקים כמו קאס, הוא יראה שהוא יכול להתמודד גם מול קרוזרוייטס. הוא אומר שלנועם דר יש שני שמות מוזרים! לא, אתה, מר אנזו אמורה!
&nbsp
אנזו אמורה ניצח את נועם דר אחרי איט דיפיט מלא בבוצ'ים. לאחר הקרב נוויל התראיין ואמר שאם זאת התחרות, הוא יהיה האלוף לנצח.
&nbsp
פול היימן וברוק לסנר יוצאים. היימן טוען שסטרומן הוא טוען ראוי ומפלצת. אבל האם הוא מספיק מפלצת כדי לקחת מלסנר את התואר? בנו מרסי סטרומן יקבל את ההזדמנות. לסנר מזהיר אותו שהוא ייכנס לסופלקס סיטי, ביץ'.
&nbsp
סזארו (ע' שיימוס) ניצח את סת' רולינס (ע' דין אמברוז) אחרי יורפיאן אפרקאט. לאחר מכן שיימוס אתגר את אמברוז לקרב.
&nbsp
דין אמברוז (ע' סת' רולינס) ניצח את שיימוס (ע' סזארו) אחרי התערבות מרולינס ודירטי דידז.
&nbsp
אמה מדברת עם מיקי ג'יימס על האשטאגס. מיקי ג'יימס אומרת שנמאס לה שאמה אומרת שהיא התחילה את המהפכה ומאתגרת אותה לקרב.
&nbsp
אמה ניצחה את מיקי ג'יימס אחרי הפיכה של רול אפ. לאחר מכן אמה צעקה במיקרופון שהיא התחילה את המהפכה.
&nbsp
קורט אנגל מכריז על כך שרומן ריינס וג'ון סינה יילחמו בנו מרסי ומארח את חתימת החוזה ביניהם. סינה יוצא ואומר שריינס לא רוצה להילחם מולו. ריינס יוצא ואומר שסינה לא גדול כמוהו, הוא הרי הפריש את אנדרטייקר ברסלמניה. הוא פשוט לא צריך להילחם מול סינה. סינה יורד על ריינס, וקורא לו חיקוי זול של ג'ון סינה שנוצר בידי התאגיד. סינה אומר שריינס מנסה למלא נעליים גדולות מדי, ושהוא לא מבוגר כמו טייקר. ריינס אומר ששונאים את סינה כי הוא סאקס. סינה יורד על כישורי הפרומו של ריינס. ריינס אומר שסינה הוא יס מן וכלבה מזויפת. ולא רק זה- הוא עובד במשרה חלקית. הוא גם קובר צעירים אבל אותו הוא לא יקבור. סינה טוען שכולם אומרים את זה, אבל כבר חמש שנים הוא לא היה במיין איבנט של רסלמניה ואת סאמרסלאם הוא פתח. הוא, בניגוד לריינס, אהב את תואר ארה"ב. סינה אומר שגם במשרה חלקית הוא טוב יותר ממה שריינס עושה במשרה מלאה. ריינס חותם על החוזה והופך את השולחן. הקלאב מגיעים ויורדים עליהם, ואנגל קובע קרב זוגות.
&nbsp
ג'ון סינה ורומן ריינס ניצחו את הקלאב אחרי שסינה נתן לאנדרסון AA וריינס נתן לגאלוס ספיר.
&nbsp
אליאס שר שיר לממפיס, ולולר יורד עליו. הוא מוציא את הית' סלייטר בתור פלביס וויזלי, הדמות שלו מסאות'פאו רג'יונל רסלינג. אליאס תוקף אותו.
&nbsp
סשה בנקס מבטיחה לסיים את המזל הרע שלה הלילה ולגרום לאלכסה להיכנע.
&nbsp
אליפות הנשים: אלכסה בליס ניצחה את סשה בנקס אחרי סנאפ DDT. וככה הוכיחה בעצם שכל מה שאמרו הערב על זה שלבנקס יש מזל רע זה נכון ושה-WWE לא מקשיבים. לאחר מכן נייה ג'קס יצאה לתקוף את סשה, אבל במהלך החגיגות עם בליס היא תקפה אותה והרימה את התואר.
 

Rami V

New member
לגביי המיין איבנט


מה הקטע שוב פעם לגרום לסאשה להפסיד בהגנת התואר הראשונה שלה? למה נתנו לה לנצח בסאמר סלם אם ככה?
אני תמיד בעד אלכסה בליס ולכן לא הפריע לי שזה קרה, אבל מוזר שסאשה אלופה כבר 4 פעמים וכל אחת מהן היתה סתמית. התקיפה על בליס בסוף- זה אומר שבליס תהיה פייסית עכשיו? כי בדר"כ לא עושים פיוד בין שני הילים...
אותה שאלה לגביי הקרב על האליפות האוניברסלית בנו מרסי- לסנר הוא הפייס?
 

Diunim

New member
הקטע המדובר

סינה וריינס מתכסחים. סינה פשוט קובר את ריינס על המיקרופון. אגב, גם התגובות הסמי-שוט שלו קצת קוברות. לרדת על בחור ששכח את השורות שלו בהערות שוט... קצת לא קולגיאלי. אבל ריינס, מה אכפת לי.

 

kendog keds

New member
זה לייב, הוא זורם עם הקטע.

לא היה נראה טוב אם פשוט היה שותק ונותן לריינס להיזכר. שמר על רצף הגיוני של הדמות שלו בפרומו הזה סה"כ...
 

kendog keds

New member
זה בדיוק ברוח הסגמנט

הם עשו פרומו של טיעוני "שוט" על זה שסינה "קובר אנשים" ושריינס "לא מצליח להתנהג כמו כוכב גדול", יותר מתאים מזה? מה זה חשוב אם זו ירידת שוט כתובה מראש או ספונטנית?
 
למעלה