שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


דין אמברוז מקבל שיחה מקורט אנגל, מסכים ויוצא החוצה. הוא מסביר שאנגל לא יהיה כאן הלילה והוא מינה אותו למנכ"ל בפועל. המיז ומאריס יוצאים ומיז אומר ש-RAW תהיה בכאוס. אמברוז אומר שיש לו תכנית למיז. המיז חושף שסטפני מקמהן התקשרה אליו ומינתה אותו למנכ"ל שותף. אמברוז אומר לו שייהנה כי באקסטרים רולז הוא ינצח אותו. מיז מזכיר את הניצחון שלו לפני שבוע. אמברוז מציע לו ללחוץ יד, אבל ברון סטרומן יוצא ואומר שכל עוד רומן ריינס הולך, הוא לא גמר איתו. הוא פצוע ביד, אבל כשהוא יחלים הוא יחסל את רומן. ואז הוא רוצה את לסנר. קאליסטו יוצא החוצה, ואומר שהוא לא גמר עם סטרומן, שכמעט סיים לו את הקריירה אחרי שהוא ניצח אותו בקרב פח זבל. אף אחד לא מתייחס אליו כמו אל זבל והוא דורש קרב. סטרומן אומר שהוא יכול לנצח את קאליסטו עם יד אחת, ושקאליסטו ניצח אותו טכנית. אמברוז קובע להם קרב ומיז יורד על זה. אמברוז קובע למיז קרב מול פין באלור.
&nbsp
המיז ניצח את פין באלור בפסילה אחרי שמיז דחף את באלור אל השופט שהתנגש במאריס. מיז קבע שכמנכ"ל שותף, אסור לגעת באשתו. אמברוז יוצא, מתחיל מחדש את הקרב והפעם מרחיק את מאריס. פין מנצח בקלות עם הקו דה גרה.
&nbsp
נייה ג'קס שואלת את אלכסה בליס למה היא לא ירדה עליה, ואלכסה אומרת שהיא גדולה. נייה אומרת שאחרי שהיא תגמור עם ביילי, היא תקבל קרב על התואר. אלכסה אומרת שקורט אנגל אחראי על זה אבל היא תדבר איתו. נייה אומרת שיש לה חברה טובה חדשה.
&nbsp
אלכסה בליס (ע' נייה ג'קס) ניצחה את מיקי ג'יימס (ע' ביילי) אחרי קטטה בין נייה וביילי וכשאלכסה דחפה את מיקי מהחבל. לאחר מכן אלכסה ברחה מביילי ונייה תקפה את מיקי.
&nbsp
מתברר שאמברוז כבר קבע את כל הקרבות, אבל מיז קובע מיז TV מיוחד עם מישהו מוואן דיירקשן. אמברוז מבטל את זה, ומיז קובע לו קרב מול בריי ווייאט.
&nbsp
סמואה ג'ו אומר שרולינס לא יכול ישר ללכת ללסנר, המצב ביניהם לא נגמר והוא יקרע לו את הגידים. רולינס תוקף אותו ומכה אותו עם סולם עד שהשופטים מפרידים ביניהם.
&nbsp
ברון סטרומן יוצא ואומר שהוא פצוע, ושרומן ריינס פחדן. לאחר מכן הוא מכסח את קאליסטו עד שרומן ריינס יוצא, חבוש בכתף, ומוריד אותו אחרי שלוש סופרמן פאנץ'. סטרומן מנסה לברוח, אבל ריינס תוקף אותו בכתף עם כיסא.
&nbsp
גולדאסט אומר ל-R טרות' שהם לא מנצחים הרבה, אבל הם צריכים להראות לעולם שלא רק ההארדי בויז יכולים להחזיר את השעון לאחור. R טרות' אומר שהם ידהימו את העולם.
&nbsp
קרב טאג טים טורמויל, המנצחים מקבלים את ההארדי בויז: שייזארו ניצחו את אנזו וקאס אחרי שסזארו גרם לאנזו להיכנע לשארפשוטר.
&nbsp
שייזארו ניצחו את סלייטריינו אחרי ברוג קיק של שיימוס להית'.
&nbsp
שייזארו ניצחו את אנדרסון וגאלוס אחרי ברוג קיק של שיימוס לאנדרסון.
&nbsp
שייזארו ניצחו את הגולדן טרות' אחרי שסזארו עשה רול אפ עם החזקה בטייטס ל-R טרות'. לאחר מכן הם תקפו את הגולדן טרות', וההארדי בויז יצאו כשהם מסמנים "DELETE". שייזארו ברחו.
&nbsp
סת' רולינס ניצח את סמואה ג'ו בפסילה אחרי שג'ו זרק אותו על טורנבאקל חשוף. ג'ו נעל את הקוקינה קלאץ' ואמר שזה לא נגמר עד שהוא אומר.
&nbsp
בשבוע הבא ב-RAW, מיז ואמברוז ילחמו על התואר הביניבשתי.
&nbsp
TJP ניצח את "ג'נטלמן" ג'ק גלאגר אחרי רול אפ והחזקה בטייטס כשנוויל פרשן. לאחר הקרב אוסטין אריס מנע מ-TJP לנעול את הברך של גלאגר והבריח אותו.
&nbsp
סשה בנקס ניצחה את אלישה פוקס אחרי מכת ברך כפולה. הכתף של אלישה התרוממה לפני הספירה.
&nbsp
בריי ווייאט ניצח את דין אמברוז עם סיסטר אביגייל לאחר שהמיז הכה אותו עם התואר. המיז תוקף את אמברוז ומודיע לו שבשבוע הבא הוא יהיה האלוף.
 

pufpuf

New member
הרייטינג

1.9
שהאחרון שנשאר יסגור את האור בבקשה.
 

superflex

New member
וואו..

נראה לי כל התוכניות רסלינג שיש היום (ראו, SD וTNA) לא מגרדים את הרייטינג של ראו בתקופת האטיטוד.
עצוב.
 

Diunim

New member
אאוץ'.

אז כמה עובדות על רייטינג:
&nbsp
הפעם האחרונה שרייטינג של RAW ירד מתחת ל-2 בצורה כזאת היה ב-4 ביולי לפני שנה, אבל זה היה חג ותכניות חגים בדרך כלל לא נחשבות.
&nbsp
הפעם האחרונה שבה תכנית "רגילה" קיבלה כזה רייטינג היה כש-RAW שידרה את הפרק שלה מגרמניה (אואן-בולדוג האגדי), וזה היה רייטינג כזה בדיוק, מה שהוביל להפיכה שלהם ל-RAW IS WAR כעבור שבוע. תכנית עם כמה קרבות ממש מעולים (רוקי-ויידר, טריפל אייץ'-ברט ואואן-בולדוג שנחשב אצלי לקרב הטלוויזיה הכי טוב בעולם) שפשוט נקטלה בזמנו.
&nbsp
אבל- צריך לזכור שמדובר בתכנית בבריטניה, ספוילרים דולפים, וזה מוריד את הרייטינג באיזושהי צורה. ואני לא חושב שזה באמת אומר ש-WWE עומדים להיסגר.
&nbsp
בנימה זאת- ממליץ לכולם פשוט לצפות בקרבות ותכניות מפעם. לא תתאכזבו, אין רומן ריינס ויש כמה קרבות ממש טובים.
 
למעלה