טוטאל נונסטופ דילישיין: אתם חייבים לראות את זה!

טוטאל נונסטופ דילישיין: אתם חייבים לראות את זה!

איך אפשר להסביר את מה שראיתי במשך שעה וחצי במילים? זה לא פשוט, אבל אשתדל להסביר איך פרק שמכיל רציחות, רחפן, סירה מיושנת, הר געש ותינוק בן שנה שמנצח קרב קשור להאבקות ולמה זה היה אדיר.

האמת שאני אסתייג – ראיתי ברחבי הרשת (גם פה בארץ וגם בחו"ל) אנשים ששונאים את הדמות של ברוקן מאט הארדי ואת TNA בכלליות. וזה בסדר. מאט הארדי היה במשך שנים ארוכות האח היותר משעמם של המשפחה, אבל דמות ה"ברוקן" שלו היא דמות מבריקה וגאונית והוא חווה השנה שנת התעוררות בקריירה וחידוש. כן, זה לא לטעם של כל צופה ואוהד, אבל בחיי שאי אפשר להשאיר אדישים אליה.

אז מה היה בפרק הזה? (תקציר הפרק, מכיל ספוילרים מן הסתם)
ברוקן מאט הארדי וברוקן ברות'ר נירו (אלופי הזוגות של TNA) הזמינו את כל הזוגות מכל הזמנים, מכל המדינות ומכל כוכב לקרב שנקרא Tag team apocalypto – קרב הדחות ללא חוקים וללא פסילות, אצלהם בבית ובחצר ובכלל במתחם שלהם. ברגע שצמד מוצמד או מוכנע – הוא מודח מהקרב. הם אפילו קראו לניו דיי וגולדברג לבוא, אבל הם לא באו. אתם יודעים, יש להם חוזה אצל מיקמ-מא-הון המרושע. הם גם קראו לבאקס אוף יות' (היאנג באקס), אבל גם הם לא הופיעו.

אבל לפני קרב הזוגות המשוגע הזה, כל הפרק התרחש בחווה של האחים הארדי ובתוך מה שנראה כמו האסם שלהם. בקרב הראשון, קינג מקסל, בנו האמיתי של מאט בן השנה, ערך את קרב הבכורה שלו. אלוהים יעזור לילד הזה כשיגדל ויראה מה ההורים שלו עשו לו. בקרב הזה, שהיה קרב ללא פסילות, הוא ניצח את רוקסטאר ספאד, לאחר שהגנן המסור של הארדי, סניור בנג'מין, חישמל את ספאד עם שוקר וככה מקסל ניצח.

בואו תקראו את המשפט האחרון שוב. גנן. חישמל. תינוק בן שנה ניצח מתאבק אמיתי. כן, שנת 2016 היא שנת רסלינג הזויה.

לאחר מכן יצאה סיינה ודרשה להיות מוכרת בתור המתמודדת מספר 1 על תואר הנשים. היא איתגרה כל מתאבקת לבוא ולהלחם בה על זה. הנה מגיעה לה ODB, שלא הופיעה בTNA כבר כמה שנים. למי שלא מכיר את ODB, הגימיק שלה הוא שהיא רדנקית שיכורה עם ציצים ענקיים, שאוהבת לגעת בהם כל הזמן. להגיד שזה היה קרב זה לא יעשה צדק למה שהיה, אבל בסוף סיינה הצליחה לנצח וככה היא רשמית המתמודדת מספר 1 לתואר אליפות הנשים.

אחרי זה קיבלנו את קרב הבכורה של איצ'וויד, שהוא לא אחר מג'ף הארדי בתחפושת. כן, זאת עוד דמות של ג'ף בדיוק כמו ווילוו. הוא ניצח איזה ג'ובר בקרב קצרצר.

הקרב הבא היה קרב על אליפות העולם בין אדי אדוורדס (האלוף) לבין בובי לאשלי. כן, אותו לאשלי שניצח עבור דונלד טראמפ את קרב השיער ברסלמניה מול וינס מקמהון. הם ניסו לקיים קרב רגיל, אבל באמצע הם התבקשו לפנות את המתחם, כמו שאר הצופים, עקב התפרצות קרבה של הר הגעש במקום. האם זה גרם להם להפסיק להלחם? ממש לא – הם המשיכו להלחם בביצות וביערות שם.

הפינוי למעשה היה גם אות הפתיחה לטאג טים אפוקליפטו, אותו קרב זוגות. הרוק אנד רול אקספרס הגיעו (כן, הם בני 70 בערך), הורנסווגל עשה הופעת אורח, גרגורי הלמס חזר אחורה בזמן והפך להוריקן ומה לא. אביס וקרייזי סטיב (הדיקיי, האלופים הקודמים) רצחו איזה 2, 3 מתמודדים בקרב. כן, רצחו. דפקו להם סלע בראש, שברו להם את הצוואר. רצחו, אני אומר לכם!

ג'יימס סטורם הפציע עם מסיכת הסטייבל הנוכחי שלו, אבל שאר חברי הסטייבל לא הופיעו. במקום זה הגיע מישהו שטען שהוא איתו, הדיקיי הדיחו אותו וככה סטורם הודח. ההוריקן בגד בבני טיפוחו (טרבור לי ואנדרו אוורט המופלאים) ועזר לברוקן מאט להדיח אותם. כתוצאה מזה, קיבלנו את שורת הערב! אחרי ההדחה, מאט והוריקן חפרו קברים וקברו את לי ואוורט. לאחר מכן, ברוקן מאט אמר: "אפילו האיש עם שלושת ה-H יהיה מרוצה מהדרך שבה קברנו את הזוג הצעיר והמבטיח הזה". הו כן, יריות נורו!

בסופו של דבר, נשארנו עם האחים הארדי והדיקיי, כשבמקביל אדוארדס ולאשלי מצאו את עצמם בחזרה בשיא האקשן. ג'ף הארדי וקרייזי סטיב נלחמו צמוד לפתח ההר געש, ג'ף נתן לו טוויסט אוף פיית לתוך ההר געש (!!!), דבר שגרם להר הגעש להתפרץ, להעיף את סטיב לתוך הזירה ולמאט להצמיד אותו ולנצח את הקרב.

בסוף הערב, אדוארדס ולאשלי עדיין לא סיימו להלחם ורבי (יש לקרוא Reby) הארדי, אשתו של מאט, הודיעה שהיא בהריון עם ילדם השני, תוך כדי שמאט וג'ף חוגגים את הכתרתם לזוג הכי טוב אי פעם במרחבי הזמן והחלל.

נו, אתם עוד פה??? רוצו לראות!

 

Diunim

New member
אף מזל"ט לא נפגע בצילומי הפרק

חייב להגיד- ידעתי שתכתוב על זה! (על משקל I KNEW YOU'D COME!)
&nbsp
פעם ראשונה במשך שנים שראיתי פרק מלא של TNA.
&nbsp
ענק. ענק ענק ענק.
&nbsp
קינג מקסל ניצח את רוקסטאר ספאד. ספאד קורע, וכן, מקסל יותר אובר ממנו. אבל אני בעניין של להקים קבוצת תמיכה. איסור ניצול ילדים בהיאבקות. יהיו שם הבן של סנדמן, ריצ'י סטימבוט, דומיניק ואליה מיסטריו (הם עדיין לא סגורים איך להתייחס לויקי גאררו... זאת אימא שלהם או מה?). שיצילו את מקסל המסכן משנים של טיפול פסיכולוגי.
&nbsp
שכחת לגמרי שלפני שסיינה אתגרה כל בחורה, היא אתגרה כל דבר לצאת ולהילחם מולה. ומי יצא? ואנגארד 1! אבל כמובן, הועדה האתלטית של צפון קרוליינה לא אישרה למזל"ט להילחם. חבל.
&nbsp
לא מבין את הקטע החדש של ג'ף הארדי. מוזר.
&nbsp
למאט יש קופי ספוטמאנקי. לשניים קוראים מאט וניק.
&nbsp
לאשלי ואדי מסכנים, היו משניים הערב.
&nbsp
והמיין איבנט האדיר!!!!!!
&nbsp
איזה אדיר היה! באמת, חצי שעה של תענוג בעיני. דיקיי גדולים, ההלמס דיינסטי מפורקים, ועם כל הכבוד, שורת הערב הייתה "אתה לא שאנון! אתה לא אוון! הם רקדו יותר טוב מכם!" ששוגר שיין הלמס אמר לאחר שיצא מהאגם.
&nbsp
ועכשיו יש כמה שאלות:
&nbsp
1) האם הבחור ההוא יצליח אי פעם לנקום בדיקיי?
&nbsp
2) האם אי פעם ראינו סיום שבו בחור מוצמד לאחר שהועף מהר געש?
&nbsp
3) האם אנימל הוריד את ריקי מורטון המסכן מהפיגום?! אני דואג לו!
 

y2pach1

New member
אירוע גאוני

נהנתי מכל רגע, גם מהדמות ההזויה של גף ארדי :)
 

AMEOBI

New member
ראיתי עד גבול מסוים

זה היה קצת יותר מדי בשבילי. רחפן שסופר ל2 והשופט המקורי מפסיק אותו?
כל מיני פיצוצים ודברים שמתאימים יותר לסרט ולא ממש להיאבקות. וזה שחלק מהמתאבקים ממש "נרצחו"...וזה רק חלק מהדברים ההזויים שהיו שם.
התינוק של מאט נכנס לזירה על סוג של אופניים או משהו כזה...ומנצח קרב עם עריכה מאוד מוזרה.
הר געש שהולך להתפרץ?
בקיצור...זה לא בשבילי. אמנם הדמות של מאט טובה,בניגוד לאיך שהכרתי אותו בWWE,אבל כל מה שהלך שם,היה הזוי לגמרי לדעתי. אני אוותר בפעם הבאה.
 
למעלה