אייפד - NWA

thegreatone11

New member
אייפד - NWA

אוהדי האבקות? צופים בארגונים שונים? רוצים להרגיש מה זה מתאבק ולחוות חלק בארגון? הגעתם למקום הנכון! אתם חושבים שהייתם יכולים לתת לדמות מסוימת בוקינג יותר טוב מוינס או דיקסי? ליגת NWA, ליגת איפד מזמינה אתכם להצטרף אלייה!

- לא יודעים מה זה איפד? איפד זה בעצם מאין ליגה וירטואלית\ארגון האבקות וירטואלי, כאשר בכל ארגון, כל נרשם מגלם דמות משלו לפי בחירה שלו, הוא בוחר אם היא תהיה פייס\היל, מה הגימיק שלה, והוא כותב פרומואים עם הדמות. בסוף כל שבוע, במקרה שלנו בימי ראשון, מנהלי הליגה יפרסמו פרק, בדיוק כמו ראו\סמאקדואן\אימפקט וכו', והדמויות שלכם ישתתפו בהם יחד עם דמויות אחרות מן הליגה, יכנסו לפיודים עם כותבים אחרים, יחוו סטוריליינים, ישתתפו בסגמנטים וקרבות מהרמות הגבוהות ביותר. בכל שבוע, יקבע קארד לתכנית הבאה ויהיה לכותבים שבוע לכתוב פרומו\או יותר (רצוי יותר, כל אחד והכמות שהוא יכול לתת) לגבי היריבים שלהם בקארד (אם יש) ומי שיתן את הפרומואים הטובים יותר, ינצח.

- אתם חדשים בכל העניין? אל דאגה, אמנם יש אצלנו כותבים ברמות גבוהות מאוד, אבל זה תחביב מאוד נחמד שלומדים מהר להפוך לפרומואיסטים טובים, יש אצלנו בנוסף, כמה רשומים שישמחו לעזור, בין אם הם מנהלים ובין אם הם לא, כדי שתוכלו להבין בצורה מהירה וטובה יותר.

- רוצים עוד קצת פירוט על הליגה עצמה? הליגה נקראת NWA - New Wrestling Attitude, יש אצלנו רשומים ותיקים שכבר כתבו יותר מפרומו אחד כל התקופה שלהם, ויש אצלנו גם כותבים יחסית חדשים, כאלה שהצטרפו בשבועיים האחרונים, כרגע לליגה יש סך הכל עד כה רק 2 פרקים, בהם השתתפו מתאבקים כמו טדי הארט, קווין סטין (אוואנס למי שלא מכיר), CM פאנק, סטארדאסט, כריס ג'ריקו, ביף בוסיק, שיין ת'ורן ועוד מתאבקים שהרשומים בחרו. לליגה יש 2 מנהלים, דניאל ויובל, כותבים ותיקים שישמחו לעזור. בקייפיב, המנהל הוא טריפל H, השדרנים הם מייק טייסון וג'ים רוס, והמראיינת היא קלי קלי. הפרקים ברמה גבוהה יחסית, יש לנו כבר מעל עשרה רשומים ומצפים לעוד ועוד ובגלל זה בעצם אנחנו מפרסמים את המודעה, על מנת שתוכלו להירשם גם אתם.

- כמה הבהרות קטנות, אם הגעתם עד לפה זה כבר קטן עליכם:
1. מהרגע שנרשמתם, תצטרכו לכתוב פרומו אחד ומעלה כל שבוע, אם אין לכם זמן חובה להודיע מראש לאחד המנהלים.
2. מהרגע שבו נרשמתם עם דמות מסויימת, אין אפשרות להחליף ללא אישור של אחד המנהלים, כמו כן גם צד (פייס\היל).
3. אין להזכיר עבר עם הדמות, שאתה נרשם אין הבדל בעבר של הדמויות, גם אם זה אנדרטייקר וברון סטורמן (אגדה ורוקי יחסית).
4. בפרומואים הדמות היחידה איתה תוכלו לזוז ולדבר, היא הדמות שלכם (והשדרנים, כרוז והמראיינת) אין כמובן גם להתעמת פיזית עם דמות יריבה כזו או אחרת.
5. כל המנצחים נבחרים בצורה אובייקטיבית לחלוטין, רק רמת הפרומואים קובעת את המנצח בקרב.
יש עוד כמה חוקים שתצטרכו ללמוד במידה ותרשמו, אבל זה דברים בסיסיים שיחלחלו לכם למוח.

אני מבטיח לכם הנאה רצופה במידה ותרשמו.
NWA - תצטרפו עוד עכשיו.
קישור: http:// nwa .890m .com/ (תמחקו רווחים).
קישור שני למקרה שהראשון לא עובד: http: //nwa .890m .com /index .php (תמחקו רווחים)
 
למעלה