לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 13: שובר העצמות

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: פנטגון דארק צועד במקדש הנטוש. הוא נתקל בואמפירו שאומר לו שהוא חייב לשלם על החטאים, ואפילו אם הוא יצא מהקרב שלו בחיים, הוא עדיין יצטרך לשלם. ורק בגלל שואמפירו הוא כבר לא המאסטר, זה לא אומר שהוא שכח. פנטגון, כמובן, לא מפחד. בפתיחת התכנית, ואמפירו היה שתקן ולא אמר מילה.
&nbsp
קרב גאנטלט עד המוות:
&nbsp
שלב ראשון: פנטגון דארק ניצח את דוקו ("עכבישה"): אחרי שש דקות של סקוואש, פנטגון הצליח להפוך אלבו דרופ לארמברייקר, ושבר לדוקו את הזרוע, מה שסיים את הקרב.
&nbsp
סגמנט מצולם: ג'רמייה קריין מתאמן, וקתרינה באה ואומרת שחבל שאיבליס שברה את היד. קריין אומר שהוא מקווה שהיא תחזור בזמן כדי להילחם מול קתרינה באולטימה לוצ'ה. קתרינה אומרת שהיא לא חשבה שקריין יחזור, אחרי הכל הוא זה שהביא אותה לפה. היא אומרת שהוא לא מאוהב באיבליס אלא בה. למה עוד הוא לובש חתיכה מהאבן שלה? אבל היא מאוהבת במישהו אחר. היא מלקקת אותו ואומרת להתראות.
&nbsp
סגמנט בזירה: פנטגון אומר שלא משנה מול כמה, הוא ישבור את כל הזרועות של שלישיית הבלאק לוטוס. הוא נשבע שהוא ישבור את הזרוע של בלאק לוטוס וגם אותה.
&nbsp
שלב שני: פנטגון דארק ניצח את יוריי ("רוח רפאים"): אחרי שבע דקות של קרב תחרותי יותר, פנטגון הצליח לתת פאקג' פיילדרייבר ולשבור גם ליוריי את הזרוע.
&nbsp
סגמנט מצולם: מטנזה עצבני ומכה בתא שלו. דאריו אוהב את זה. הוא אומר שבשבוע הבא הוא יזכה בתואר. מטנזה מסרב. דאריו אומר שאחרי איך שהוא כיסח את ג'וני, הוא יוכל לזכות בקלות. מטנזה מסרב, ודאריו שואל מה הוא רוצה. מטנזה עונה "מיסטריו", ומתברר שהדם שיצא מהידיים שלו כשהרביץ נראה כמו סימן שאלה על קיר התא. דאריו הולך בלחץ.
&nbsp
שלב שלישי: היטוקירי ("מתנקשת") ניצחה את פנטגון דארק: היטוקירי תוקפת את פנטגון מאחור כדי להתחיל את הקרב. אחרי שלוש עשרה דקות בהן הם התקוטטו מחוץ לזירה, והיטוקירי אפילו קפצה על פנטגון מגג המשרד של דאריו, היטוקירי הפכה פאקג' פיילדרייבר לקנדיין דיסטרוייר וניצחה.
&nbsp
לאחר מכן, בלאק לוטוס יצאה עם דוקו ויוריי. היא החליטה לא לחכות עד שפנטגון יקום, תקפה את השופט ואת פנטגון. לבסוף, דווקא לוטוס הייתה זאת ששברה לפנטגון את הזרוע. לאחר מכן, אל דראגון אצטקה ג'וניור הגיע. הוא נכנס לזירה אבל בלאק לוטוס הלכה משם. אצטקה הכריז שזאת הנקמה שלו, והוא שבר לפנטגון את הזרוע השנייה.
&nbsp
סגמנט מצולם: בטקס מוזר, פרינס פומה התעורר בארון הקבורה. לאחר מכן התברר שזה ואמפירו שמחייה אותו. הוא אומר לו לבוא איתו.
 

Diunim

New member
דעות

וואו, פרק מגניב.
&nbsp
חשבתי שלא יהיה טוב אבל עשו את הגאנטלט כמו שצריך.
&nbsp
הקרב הראשון היה די גרוע וסקוואש.
&nbsp
הקרב השני השתפר מעט והיה טוב.
&nbsp
הקרב השלישי בכלל היה מדהים, ובסוף דווקא פנטגון גומר עם ידיים שבורות.
&nbsp
בנוסף:
&nbsp
קתרינה מאוהבת במישהו? ועוד יש לה קשר לג'רמייה?!
&nbsp
מטנזה-ריי בשבוע הבא!
&nbsp
וכמובן, פרינס פומה חוזר. מיל מווארטס צריך לפחד.
 
למעלה