לוצ'ה אנדרגראונד עונה 2 פרק 20 - הטוענים

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: בלאק לוטוס נכנסת למשרד של דאריו וחושפת בפניו שאל דראגון אצטקה ג'וניור יודע איפה מטנזה. היא מדווחת על מה שקרה לפני שבוע, אבל אז שואלת למה. היא אומרת שאם היא תגלה שדאריו שיקר לה בנוגע לרצח הוריו, הוא יהיה בבעיה. דאריו אומר שהוא היחיד שאומר את האמת. הוא אומר שעוד מעט אולטימה לוצ'ה 2 מגיעה, והוא רוצה שבלאק לוטוס תהיה שם. היא תשמיד את אל דראגון אצטקה ג'וניור באירוע. לאחר מכן היא תוכל לקחת את המסכה שלו ולשרוף אותה.

הוכרז: קרב שישיות הלילה, השישייה שתנצח תילחם בינה לבין עצמה בקרב הדחות בשבוע הבא, והמנצח יפגוש את מטנזה באולטימה לוצ'ה 2. בצוות אחד יש את סאן אוף האבוק, מאק, טחאנו, סקסי סטאר, פרינס פומה וריי מיסטריו. בצוות השני יש את פיניקס, קינג קווארנו, איבליס, צ'אבו גאררו, ג'וני מונדו וטאיה.


סופסוף מרטי מרטינז נגע במליסה סנטוז באמצע ההכרזה שלה. מרטי לועג לקילשוט עם הדיסקית שהוא גנב ממנו. הוא קורא לו לבוא כשהוא שם את הדיסקית על הטורנבאקל, וצוחק כשקילשוט לא בא. למרות שהוא בא מאחוריו ותוקף אותו.

קילשוט נלחם מול מרטי "דה מות' מרטינז עד ששניהם נספרו בחוץ: במשך דקה, מרטי וקילשוט נלחמו בחוץ, ולבסוף קילשוט זרק את מרטי על שולחן השדרים כששניהם נספרו. קילשוט מנסה להגיע לדיסקית ומרטי עוצר אותו. לאחר מכן קילשוט נותן לו בעיטה מהאייפרון ולוקח שוב את הדיסקית. מרטי נותן לו ג'רמן סופלקס ולוקח את הדיסקית. קילשוט מנסה לרדוף אחרי מרטי שבורח.

סגמנט מצולם: מיסטר סיסקו עצור. רייז וג'ואי ראיין באים לחקור אותו. סיסקו יורק על רייז ואומר לג'ואי לתקוע את הסוכריה שלו. קפטן ואסקז מתעצבנת ומאיימת עליו במאסר עולם. ואסקז מציעה לו לרגל בשבילה, כי הוא יותר קרוב לדאריו מכולם. סיסקו מוכן אחרי שמבהירים לו שאם לא הוא ישב בכלא. ואסקז רוצה מידע על סחר בסמים, הלבנת הון והרציחות. אבל היא חושבת שדאריו הוא ציר מרכזי במסלול לאפוקליפסה.

קרב נונצ'אקוס: דראגו ואירוסטאר ניצחו את ג'ק אוונס ו-PJ בלאק: למי שלא מבין, נונצ'אקוס תלויים ברחבי המקדש והם יכולים להשתמש בהם. אחרי שמונה דקות של שימוש בנונצ'אקוס, דראגו מצליח להרביץ לג'ק עם אחד, יורק עליו ערפל וביצע דראגונס טייל ודראגונס לייר.

לפני שקרב השלשות מתחיל, פנטגון ג'וניור מתגלגל החוצה בכיסא גלגלים כשצ'אבו מתעכב בשביל הכניסה. פנטגון אומר שצ'אבו הוא היחיד שתמך בו ועזר לו. אבל עכשיו הוא ישמיד אותו, כי הוא קם מהכיסא. פנטגון תוקף את צ'אבו ושובר לו את היד. לאחר הפרסומות, דאריו יוצא ואומר שזה נס שהוא הולך אחרי מה שמטנזה עשה לו. הוא מעניק הזדמנויות, ולכן הוא מכריז שפנטגון יחליף את צ'אבו. הוא מציע לו לחשוב אם זה מה שהוא רוצה. כמובן שפנטגון מסכים.

קרב שישיות, המנצחים מתקדמים לשבוע הבא: פנטגון ג'וניור, פיניקס, קינג קווארנו, איבליס, ג'וני מונדו וטאיה ניצחו את ריי מיסטריו ג'וניור, פרינס פומה, דה מאק, סקסי סטאר, סאן אוף האבוק וטחאנו: במהלך הקרב יש מתיחות בין איבליס וטאיה, כשטאיה אף גורמת לאיבליס להילחם מול סאן אוף האבוק. לקראת סוף הקרב, ריי עשה 619 והכין את מונדו ל-630 ספלאש, רק כדי שג'וני ידחוף אותו לחבלים ויגרום לפומה ליפול. ג'וני בועט בריי ונותן ספאניש פליי מהחבל לפומה, ומצמיד אחרי שלוש-עשרה דקות.

סגמנט מצולם: קתרינה מסתכלת על מיל שנמצא בבקתה של קווארנו. היא אומרת שהמוות לא מחכה לאף אחד, והיא מחייה אותו בעזרת האבן. מיל שובר את הזכוכית שמקיפה אותו.
 

Diunim

New member
דעות

אוי, איזה פרק טוב.
&nbsp
חייב להגיד שזה קצת מוזר שבלאק לוטוס, דמות שקיימת כל כך הרבה זמן, בקושי מופיעה במקדש, עד כדי כך שכשהיא הגיעה היום מאט סטרייקר היה צריך "להציג אותה לצופים". מוזר. בכל מקרה, בלאק לוטוס מול אל דראגון אצטקה נשמע מעניין. רק בלוצ'ה אנדרגראונד זה נשמע כזה מעניין. מי משקר פה? והאם המסכה העתיקה תישרף?
&nbsp
מרטי וקילשוט זה פיוד מעניין, מבחינתי קצת חבל שקילשוט השיג את הדיסקית אפילו לרגע קטן. מקווה שהם ילחמו באולטימה לוצ'ה 2 כי ראינו שיש להם מה לתת. איפה מריפוסה? כל כך הרבה קידום והיא לא מופיעה?
&nbsp
אז סיסקו מצטרף לתכנית להגנת עדים.
&nbsp
קרב הנונצ'אקוס יכול היה להיות גימיק מטומטם, אבל הוא עבד לחלוטין במסגרת הסיפור. לפעמים קרבות עם סטיפולציות הזויות יכולים לעבוד, כל עוד עושים את זה כמו שצריך ומקפידים לתת מופע טוב מסביב כדי שהקהל יוכל לקבל את זה. סיום קצת חלש, אבל אהבתי את השימוש בנונצ'אקוס. אירוסטאר ודראגו צריכים לבוא יותר. ואגב, ה"נונצ'אקוס!" של אוונס ו-PJ יחד עם הגיטרות והסאונד ברקע זה קורע.
&nbsp
הרעיון של הסיקס טו קיל מעניין מאוד. למרות שבהתחלה הייתי מאוד מאוד נגד השישיות, כי הם בקושי מתאימים למיין איבנט. ריי, פומה, מונדו וקווארנו מתאימים בבירור, אבל ברור שפומה וריי הולכים לקרב להעברת הלפיד וקווארנו הולך לקרב מול מיל. אגב, סיום ענק, מיל חזר לחיים והוא הולך לנקום בצייד. ומונדו, כמובן, אלוף שלשות. אבל בחייאת, אני ממש לא מת על פיניקס (גם אם הוא טוען לגיטימי), איבליס, טאיה וסקסי סטאר... אני עדיין לא מוכן לקבל אותן שם מסיבות מובנות (אולי חוץ מאיבליס), האבוק ודה מאק אחלה אבל עדיין לא ברמה הזאת, וטחאנו וצ'אבו? בחייאת. אבל אז פנטגון טרף את הקלפים. עכשיו הוא חזר והוא רוצה לפגוש שוב את מטנזה. קצת הופתעתי שהוא לא ניצח, אבל ג'וני נראה חזק, ואין מה להתלונן אם מונדו מנצח. אגב, שרשרת הספוטים הייתה ענקית.
&nbsp
בסה"כ, אחלה פרק, מומלץ.
 
למעלה