לוצ'ה אנדרגראונד עונה 2 פרק 17- החטא ועונשו

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: דאריו סופר את הכסף שלו במשרד וקייג' נכנס. קייג' צועק שצ'אבו גנב ממנו את המדליון, ודאריו אומר שזאת הבעיה שלו. הוא עומד לעשות את טקס המדליונים, ואם קייג' לא ימצא את שלו, אז צ'אבו ישים את המדליון בחגורת גיפט אוף דה גודס ויכנס לקרב. קייג' אומר שיצטרך לעבור דרכו, ודאריו מזמין אותו לזירה.
&nbsp
סגמנט בזירה: דאריו יוצא עם קייג' לטקס המדליונים. דאריו מסביר על החגורה וקובע להלילה קרב של שבעה אנשים על החגורה. הוא קורא למתאבקים לשים את המדליונים בחגורה. לאחר שהשישה הראשונים יוצאים ושמים, דאריו קורא לצ'אבו. צ'אבו יוצא עם כיסא וקייג' תוקף אותו. קייג' לוקח את השק שבו צ'אבו שם את המדליון... אבל זאת סתם דיסקית. צ'אבו מכה אותו בכיסא, שבו הוחבא המדליון. צ'אבו שם את המדליון בחגורה ומסתובב כדי שקייג' יתקוף אותו. דאריו מצטער אבל צ'אבו יכנס לקרב. קייג' מצהיר שהוא מכונה ונותן לצ'אבו וואפון אקס.
&nbsp
קרב מרובע: דאגה ניצח את ארחניס, קוברה מון ומאסקאריטה סאגראדה (ע' פיימוס בי וביוטיפול ברנדה): לפני הקרב, פיימוס בי קוטע את מליסה. הוא מפרסם את הקו החם שלו, ומציג את סאגראדה. כמובן שהוא מכוסח בקרב. אחרי חמש דקות, קוברה אמנם נתנה לארחניס מיצ'ינוקו דרייבר, אבל נתנה לדאגה להצמיד. נראה שהיא נמשכת אליו.
&nbsp
סגמנט מצולם: קילשוט מתכונן מאחורי הקלעים, ואז מופיע מאחורי מרטי דה מות' מרטינז. מרטי מצדיע לו. מרטי אומר שיש להם קרב הלילה. הוא מנסה לתקוף את קילשוט שמכסח אותו. מרטי צוחק בטירוף על הרצפה.
&nbsp
קילשוט ניצח את מרטי דה מות' מרטינז: אחרי שבע דקות, קילשוט הצליח לתת למרטי פילדרייבר הפוך ולנצח. לאחר הקרב מרטי תוקף אותו ותוקע אותו במחסום. הוא גם תוקע אותו בעמוד. לאחר מכן מרטי גנב את הדיסקית של קילשוט.
&nbsp
אליפות גיפט אוף דה גודס: צ'אבו גאררו ניצח את סקסי סטאר, טחאנו, ג'ואי ראיין, דה מאק, סינסטרו דה לה מווארטה, ואירוסטאר: מתישהו במהלך הקרב, אחרי הרבה ספוטים, כולם תוקפים את צ'אבו. קייג' בא ומסתכל על הכל... ותוקף את השאר. ג'ואי ניסה להצמיד את צ'אבו בבלאגן אבל קייג' לוקח אותו ונותן לו בריינבאסטר. הוא שם את צ'אבו על ג'ואי, ואחרי שמונה וחצי דקות, צ'אבו מנצח. קייג' נותן לצ'אבו את החגורה והוא בורח. קייג' אומר שהוא דיבר עם דאריו, ודאריו קבע קרב על החגורה לעוד שבוע, מול קייג'.
&nbsp
סגמנט מצולם: ואמפירו אומר לפנטגון שהמפלצת שברה אותו, וכדי לחזק אותו, ואמפירו צריך לשבור אותו שוב. פנטגון קשור בחבלים ואז ואמפירו מכה אותו ונוזף בו. ואמפירו אומר שאיאן ניסה לשלוט בו עם כדורים, אבל הוא לא הצליח. והמכות שהוא נותן לפנטגון לא שוות למה שמטנזה עשה לו... או למה שהוא עומד לעשות, כי הוא מניף אלת חוטי תיל אל הראש של פנטגון כשהפרק נגמר.
 

Diunim

New member
דעות

אחלה פרק. לא טוב כמו הקודם אבל נחמד.
&nbsp
דאריו העביר את הנקודה בעשר דקות. עשר דקות, בא, הלך, ירד קצת על המתמודדים וזהו. לא צריך ארוך כל כך. קצת מוזר שצ'אבו נכנס לקרב רק בגלל המדליון שהיה לו, אבל בלוצ'ה זה הגיוני כי זה אמור להיות "טקס אצטקי". אגב, צ'אבו היה טוב מאוד הלילה.
&nbsp
הקרב המרובע היה מצחיק, פיימוס בי קורע. קוברה ודאגה זה מעניין, לפחות הוא מנצח בניגוד ל-PJ בלאק...
&nbsp
קילשוט ומרטי יכולים לתת פיוד טוב, הקרב שלהם הפתיע אותי. הייתי בטוח שיהיה סקוואש חד צדדי, אבל הם נתנו הופעה טובה.
&nbsp
המיין איבנט היה נחמד מאוד, קצת ספוטפסטי יותר מדי אבל כיפי. אז צ'אבו אלוף... מי היה מאמין, נראה שעבר כמעט עשור מאז הפעם האחרונה שהיה אלוף, אבל בתכל'ס הוא היה אלוף רק לפני שלוש שנים ב-TNA. אין מצב שצ'אבו יוצא מהשבוע הבא כאלוף... למרות שזה קצת מייתר את הטוויסט.
&nbsp
הסיום היה מגניב ממש. מה הלאה? חשבתי שפנטגון יחזור או משהו הלילה כי הוא הופיע באירועי הפרק הקודם, אבל מעניין מה שקורה לו.
 
למעלה