לוצ'ה אנדרגראונד עונה 2 פרק 12- שלושה הם חבורה

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 2 פרק 12- שלושה הם חבורה

 

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: דאריו נמצא במשרד שלו עם קייג', טאיה וג'וני מונדו, אבל הוא אומר להם להתנהג יפה כי הוא רק תיקן את החלון. דאריו אומר שהוא רוצה שטורניר השלשות של השנה יתעלה על זה מלפני שנה, וזה קשה. הוא רוצה את הצוותים הכי גדולים והכי ייחודיים בטורניר. מונדו אומר שדאריו בטח רוצה שהם יהיו צוות. קייג' אומר שהוא מעדיף קרב עם מונדו, אבל דאריו אומר שהרעיון שלו עדיף. דאריו אומר שהוא יודע שהם שונאים אחד את השני ומציג את עצמו בפני טאיה (שמסרבת ללחוץ לו את היד). דאריו אומר שבשנה שעברה, אנחליקו, סאן אוף האבוק ואיבליס גם שנאו אחד את השנייה והפכו לצוות. דאריו אומר שקייג' וג'וני אמנם שונאים אחד את השני, אבל שניהם רוצים זהב. קייג' אומר שהוא רוצה להיכנס לטורניר עם או בלי ג'וני, ועוזב. דאריו אומר לג'וני לזכות בטורניר, וג'וני אומר שזה מה שהוא תכנן לעשות.

קילשוט ניצח את ארחניס: קילשוט מגיע לזירה בלבוש צבאי. אחרי ארבע וחצי דקות, קילשוט נתן לארחניס אלקטריק צ'ייר דרייבר וניצח.

סגמנט מצולם: בלאק לוטוס שומרת לדאריו על המשרד. אל דראגון אצטקה ג'וניור מגיע ושואל אותה איך היא יכולה לעבוד עבורו. לוטוס אומרת שאין לה ברירה, הוא נעל אותה בתא. אלמלא היא הייתה מעמידה פנים שהיא עוזרת לו, הוא היה הורג אותה. אצטקה שואל אותה מה קרה למאסטר שלהם, ולוטוס משקרת ואומרת שמטנזה הרג אותו. היא אומרת שהנקמה תבוא, אבל עדיין לא. הוא חזק מדי. אצטקה אומר לה להישאר קרובה לדאריו.

סגמנט מצולם: בתוך המשרד, דאריו מוזג וויסקי ואומר שהוא שמח לפגוש את מי שנמצא אצלו במשרד, שלאחרונה ממש מצליח במקסיקו. נחשף שהאורח הוא דאגה, לוצ'אדור מ-AAA. הוא מראה לו את המדליונים. דאריו מסביר על הגיפט אוף דה גודס, ואומר שהוא רוצה לראות אם דאגה באמת כזה טוב. לכן בקרב הבכורה שלו הוא ילחם על אחד מהמדליונים. דאריו אומר שהוא ילחם מול האיש הכי אכזרי שהוא מכיר ולא שייך למשפחה שלו... טחאנו. דאגה אומר שדאריו לא מכיר אותו.

קרב על מדליון: טחאנו ניצח את דאגה: אחרי שבע דקות, שבהן דאגה די הרשים עם כמה מהלכים, טחאנו הצליח לתת לו את הפאוורבומב ולנצח.

סגמנט מצולם: קתרינה מודיעה למיל שהדיסייפלס הצליחו להיכנס אל טורניר השלשות בעוד שבוע. הם מבקשים מחילה. היא מרימה את האבן שלה ו"מזמנת" את הדיסייפלס עם אפקטים. מיל מקים אותם וקתרינה אומרת להם לעזוב. קתרינה אומרת שהם לא יכשלו שוב, ויתקרבו אל תארי השלשות. מיל יהיה אלוף הלוצ'ה אנדרגראונד החדש. אבל מטנזה הוא לא כמו שאר היריבים של מיל. הוא אפילו יכול להיות הרסני יותר מרעידת האדמה שיצרה את מיל. מיל שואג.

סיבוב ראשון בטורניר השלשות: ריי מיסטריו ג'וניור, פרינס פומה ואל דראגון אצטקה ג'וניור ניצחו את ג'וני מונדו, טאיה וקייג': לקראת סוף הקרב, מונדו פספס את הברכייה מהחבלים ופגע בקייג' בטעות. קייג' הגיב בדיסקוס קלוזליין על מונדו. ריי נתן למונדו 619, אל דראגון אצטקה המשיך בטילט-א-ווירל DDT, ופומה קינח בסנטון 630, שסיים את הקרב אחרי שלוש-עשרה דקות.

סגמנט מצולם: דאריו הולך לתא של מטנזה ואומר שבשבוע הבא יהיה לו הקרב הכי גדול שלו. לא יהיה קל לשבור את איש אלף המיתות. לקח שנים לאמן את מטנזה, אבל עכשיו כשהעולם ראה אותו, כלום לא יעמוד בדרכו. אפילו לא מיל מווארטס. דאריו אומר שמטנזה יקר לו, ודברים יקרים נועלים בכספת. בשבוע הבא, מטנזה יהרוג את המת. מטנזה משתגע בתא שלו.
 

Diunim

New member
דעות

דאריו היה קורע הפרק הזה... איך שהוא ירד על קייג' עם ה"לא, הרעיון שלי יותר טוב" וה"אתה מכונה, אנחנו יודעים".
&nbsp
קילשוט ממשיך לעניין יותר בפוש של שבוע מאשר שנה של רומן ריינס.
&nbsp
אז המסע למדליונים. יפה. דאגה מרשים, אבל למה כל מתאבק חדש אוטומטית מפסיד? ועוד לטחאנו...
&nbsp
אוי, הדיסייפלס חוזרים בשבוע הבא? למה מיל לא הורג אותם וזהו?
&nbsp
אל דראגון אצטקה ובלאק לוטוס. אני לא יודע לאן זה מתפתח והאמת שזה פחות מעניין מאשר העונה הקודמת.
&nbsp
המיין איבנט היה מדהים. באמת. הצוות אולסטאר של הלוצ'אדורים יפה מאוד. אל דראגון אצטקה מהיר וזריז, ריי בכושר טוב, ג'וני ענק, פומה מעולה, טאיה מטורפת וקייג' מכונה. הפיוד של קייג'-מונדו ממשיך להתקדם ואני חושב שיש לנו פייבוריטים ענקיים בטורניר.
&nbsp
שבוע הבא קרב מפלצות. האם מצאנו את התרופה למטנזה קוואטו?
&nbsp
בלטו בהיעדרם: אלופי השלשות, מרטי, סקסי סטאר, מריפוסה, דראגו, אוונס, אירוסטאר, PJ בלאק וכמובן... פיניקס. בחייכם, עזבו את הארחניסים והטחאנוס, תנו לי את המגניבים.
&nbsp
סה"כ פרק די טוב, קידום יפה של העלילה ומיין איבנט מומלץ.
 

y2pach1

New member
מסכים עם הסיכום :)

מקווה ששבוע הבא מטנזה לא ינצח בסקווש ויוריד מהאמינות של מיל
 
למעלה