יאללה טייקאובר לונדון!!! מי לדעתכם ינצח?

יאללה טייקאובר לונדון!!! מי לדעתכם ינצח?

סוף סוף טייקאובר בשעה שאפשר לראות!
רק שנראה לי שעם הממוצע 3 שעות שינה בלילה (תינוק בן פחות מחודש זה לא פשוט), אני ארדם די מהר.

יש גם האח הגדול שמתחיל היום, אבל לא נראה לי שהשנה אני אראה.

הקארד
בארון קורבין נגד אפולו קרוז
אמה נגד אסקה
אליפות הזוגות: דאש ודוסון (א) נגד אנזו וביג קאס
אליפות הנשים: ביילי (א) נגד ניה ג'קס
אליפות הNXT: פין באלור (א) נגד סמואה ג'ו
 
המנצחים לדעתי
אפשרי מהפרק האחרון של NXT

קורבין נגד אפולו זה קרב מאוד מעניין. שניהם צריכים את הנצחון הזה. בארון כבר די מוכן לרוסטר הראשי ועשה שיפור גדול בחצי שנה האחרונה. הוא הוכיח שהוא יכול להתמודד גם עם קרבות ארוכים מאשר סתם סקוואש ומול יריבים טובים (ריינו, ג'ו). קרוז הוא פשוט כל מה שצריך בשביל להיות אלוף והפנים של החברה. יש לו את הכל בזירה והוא שיפר את יכולות המיק שלו. הוא עדיין לא הוצמד בקריירת הNXT שלו לכן קשה לקבוע, אבל יאללה.
הימור שלי: בארון קורבין, בספירת חוץ. לא יהיה פה נצחון נקי.

אוי אמה, כמה חבל. החזרה שלה לNXT וההיל טרן שלה היו מושלמים. בדיוק מה שהקריירה שלה הייתה צריכה. הציוות שלה עם דיינה ברוק מבריק. יש לו יכולות זירה גבוהות, למרות שהם לא באו לידי ביטוי ברוסטר הראשי בזמנו. אסקה זה סיפור אחר לגמרי. היא אולי המתאבקת הכי מוכשרת היום בNXT ויש לה כריזמה רצחנית. אני מצפה מזה להיות קרב הנשים הטוב של הערב ואולי קרב הערב במפתיע, כשבסופו של דבר...
הימור שלי: אסקה נשארת בלתי מנוצחת והורגת (לצערי) את אמה.

אנזו וקאס הם פשוט אובר בטירוף ולא צריכים שום תואר בשביל זה. הייתי בטוח שהם יקבלו את התואר בברוקלין, מול הקהל ה"ביתי" שלהם - אבל הם אפילו לא היו חלק מקרב האליפות. דאש ודוסון הם פשוט טאג אולד סקול שנורא כיף לראות. הפרומו של אנזו וקאס בפרק האחרון היה בעיניי מעולה והראה צד רציני שהיה ממש חסר. אני מזמן מעריץ מושבע של אנזו וניחשתי פעם שעד סוף 2015 הם יחזיקו בתואר הזוגות, אז אני נשאר עם הניחוש שלי למרות שדאש ודוסון רק התחילו לתפוס תאוצה.
הימור שלי: אנזו וקאס, בקרב הפותח של הערב. קאס מנשק את כרמלה אחרי הקרב כאות לשמחה (הם זוג במציאות).

איייייייייייייייייי.... ווי וואנט סום ביילי! מודה, בזמנו הכי פחות התחברתי לביילי מארבעת ההורסוומן. אבל עם הזמן פשוט התחלתי ממש לחבב אותה וברייקינג גראונד הפכו אותי למעריץ. יש לה את כל הפוטנציאל בעולם להיות ג'ון סינה הנשית. ניה ג'קס עדיין ירוקה מדי בשביל להיות אלופה ולא משנה אם היא קרובת משפחה של הרוק או לא. צופה התערבות של איווה מארי ושביילי תעשה ניסים ונפלאות ותגרור את ניה לקרב טוב. בסופו של דבר, זה עדיין לא הזמן שביילי תפסיד את התואר. היא תפסיד אותה למתאבקת הבלתי מנוצחת היחידה שתשאר אחרי הערב - אסקה, בבוא הזמן.
הימור שלי: ביילי נשארת אלופה וחוגגת עם הקהל בלונדון.

מיין איבנט מאוד מסקרן. באלור אמר בכמה רעיונות שמבחינתו לעבור לרוסטר הראשי זה ירידה ולא קידום. לפי הבוקינג הרגיל של הWWE, ההיל יוצא אובר לפני האירוע הגדול (ג'ו חנק ועילף את באלור שבועיים ברצף בסיום התכנית) ואז הפייס זוכה בנקמה ובגאולה שלו ומנצח. רק מה? NXT זה לא הבוקינג הרגיל של הWWE.
מצד שני - לא רואה סיבה להוריד את התואר מבאלור כרגע. הוא צריך להכנס לפיוד מול הידאו איטאמי כשהוא יבריא ורק אז להפסיד את התואר. אבל אם ג'ו יפסיד כאן, מה צופן לו העתיד? לא נראה לי שהוא יגיע לרוסטר הראשי מתישהו בקרוב ובNXT אין לו יותר מדי מה לעשות חוץ מלעזור לצעירים. תמיד אפשר לעשות איזה פסילה כפולה או לתת לג'ו את התואר עד האירוע הבא אבל לדעתי זה לא יקרה.
הימור שלי: באלור (בצבע גוף מלא, אחרי שהוא משחרר את הדימון) מנצח את ג'ו אחרי בלאדי סאנדיי וקופ דה גרא בפעם השנייה, מוציא דגל אירלנד וחוגג איתו ועם כל הקהל. הוא מציע לג'ו לחיצת יד, ג'ו לוחץ לו את היד ואז שם אותו בקוקינה קלאץ' וגורם לו שבוע שלישי ברציפות לסיים תכנית כשהוא מעולף ומזיל ריר.
 
לגבי הסוף

פין באלור מוציא דגל אירלנד בלונדון ומצפה לתגובות חיוביות מהקהל זה די תלוש. אנחנו אמנם לא ב71 וזה לא בלפסט, אבל עדיין יש משקעים בנושא הזה. היה יכול לעבור אם הוא הטייקאובר היה בגלאזגו נניח (וזה לא קרה בהאוס שואו שלהם שם, למשל).
 
למעלה